Қауіп-қатерге толы кәсіп

Новости
19.05.2017, 11:34
Шымкент электрмен жабдықтау дистанциясына қарасты Қызылсай қосалқы тарту станциясының негізін қалаған теміржолшының бірі  Шадихан Рысбеков отыз жылға жуық пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге өз үлесін қосып келеді. Бұл қосалқы тарту станциясы – Түлкібас, Бадам, Қызылсай, Қазығұрт, станцияларындағы желі бойын, осы аумақтағы теміржол мекемелерін, жеке абоненттерді электр тоғымен қамтамасыз етеді. Теміржол бойындағы станциялар, вокзалдар мен оның қасындағы шағын мекемелерді жарықтандыруға қуат беріп отыр. Оған қоса теміржолға қарасты елді-мекен тұрғындарын да жарықпен қамтамасыз етеді. Шымкенттегі энерготехникумды бітірген Шадихан Асылұлы туған жері Бәйдібек ауданындағы Ақтас ауылында энергетик болып 13 жыл еңбек еткен соң 1989 жылы жаңадан ашылған Қызылсайдағы қосалқы тарту станциясына ауысады.  Шадихан Асылұлы бізге осы қосалқы тарту станциясындағы барлық электр құрылғыларының қызметін таныстырды. ТП-1, ТП-2, ТП-3, ТП-4 сынды төрт трансформатордың екеуі 40 кВт тоқпен жұмыс істейтінін, қалғаны резерв үшін қорда тұратынын, апатты жағдай бола қалса, алғашқы көмекке барудың амалдары мен кіл электр тоғынан жасақталған станцияда еңбек етудің қауіпті тұстарына дейін тәптіштей түсіндірді.   – Қызылсай қосалқы тарту станциясына 1989 жылы жаңадан кірген мені Омбы қаласына біліктілікті арттыру курсына оқуға жіберді. Ал станция 1990 жылы іске қосылған. Содан бері болат жол бойын электрмен  жабдықтаудың түрлі сатысынан өттім. Осы ұжымды бірнеше жыл басқардым. Теміржолдағы электр жүйесі жүрген желілердің бәрі – қауіпті. Аса мұқият болуды талап етеді. Кезекші электр-механиктің міндеті – желі бойындағы электр қуатының үздіксіз жұмыс істеуін қадағалау. Абайсызда өшкен жағдайда жылдам әрекет жасап, қосуы тиіс. Өздерінің мүмкіндігі болмаса, әріптестерін көмекке шақырады. Өйткені пойыздар қозғалысында іркіліс болмау керек. Сосын, техника қауіпсіздігін сақтап, наряд бойынша бригаданы жұмысқа жібереміз. Бұдан бөлек, жұмысқа келген және кеткен уақытта толық аумақты көріп шығып, қайсысы өшірулі және қосулы екеніне көз жеткізіп, егер ақау шықса басшылыққа, диспетчерге хабарлаймын. Осы жерде еңбек етіп жатқан жігіттердің бәрі менің шәкірттерім. Отыз жыл бұрын 15 шақты маман болса, қазір 7-8 электр-механигі бар. Бұл саланың маманы ең алдымен нұсқаулықты түсініп, есте сақтап жүрсе көп қауіптің алдын алады. Біз енді зейнеттік  демалысқа кетеміз,  кейінгі жастардың жағдайын ойлаймын. Ұлттық компания қауіп-қатермен бетпе-бет жүріп еңбек ететін сала жұмысшыларының қауіпсіздігін арттыра түссе дейміз, – дейді жас әріптестерінің қауіпсіздігіне алаңдаған тәжірибелі маман. Айта кетерлігі, Шадихан Рысбековтың  қос ұлы әке кәсібін жалғастырыпты. Рауан 8 жылдан бері осы қосалқы тарту станциясында әкесімен қатар жұмыс істеп, қазір басқарып отыр. Ал Рамазан жөндеу, тексеру телімінде (РРУ) электромеханик, немересі Думан Павлодардағы энергетика және электрофикация мамандығы бойынша университет студенті.   Демек, электро-энергетиктердің тұтас бир династиясы қалыптасты деген сөз.   Ұлттық компанияның бұрынғы президенті Асқар Маминнің «Алғыс хатын» алған теміржолшы биыл алпыс екіде, зейнеткерліктің де ауылы алыс емес...   

    Динар МЕЙІРМАН, Шымкент

Пассажирские перевозки
14.07.2025
Более 4,2 млн пассажиров в летний сезон готово перевезти КТЖ по своим маршрутам
Новости
11.07.2025
Транспортные полицейские напомнили правила безопасности на железной дороге
Новости
11.07.2025
Руководство КТЖ провело выездное совещание по вопросам развития туризма
Пассажирские перевозки
11.07.2025
Новый электропоезд «Burabay Express» начал курсировать по маршруту Астана-Боровое
Новости
11.07.2025
АО «Қазтеміртранс» открыло сервисный кабинет для грузоотправителей и получателей в Кокшетау
Новости
11.07.2025
Более 119 млн тенге сэкономили железнодорожники благодаря платформе PrimeZone
Новости / Архив
11.07.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №52 от 11 июля 2025 года
Спорт
10.07.2025
Около 250 железнодорожников участвуют в республиканской спартакиаде в Щучинске
Новости
10.07.2025
KTZ Express организовало экспортную мультимодальную перевозку в страны ЕС
Новости
10.07.2025
KTZ Express и AD Ports Group создали совместное предприятие GulfLink
Новости
10.07.2025
Из Урала - в Китай: через Казахстан наладили новый экспортный маршрут
КТЖ в лицах
10.07.2025
Четыре десятилетия на станции Баталы: история дежурной Улбасын Саулебаевой
Новости
09.07.2025
Железнодорожники помогли потушить здание в жилом секторе станции Сексеул
Новости
09.07.2025
КТЖ и Китайские железные дороги подписали новое соглашение о стратегическом сотрудничестве
Пассажирские перевозки
09.07.2025
АО «Пассажирские перевозки» объявило о запуске пятого сезона туристического поезда «Jibek Joly»
Новости
09.07.2025
Контроль за безопасностью движения на подъездных путях усилили в КТЖ
Регионы
09.07.2025
Пожарный поезд станции Павлодар задействован в двух масштабных учениях
КТЖ в лицах
09.07.2025
Профессия — видеть то, что скрыто: осмотрщик Даурен Утемисов рассказал о своей работе
Новости
08.07.2025
Казахстанские железнодорожники прошли обучение в КНР
Регионы
08.07.2025
Станция Алтынколь превысила план по вагонообороту на 66%