Машинист мәртебесі

Новости
04.08.2017, 16:45
Тәуліктің қай мезгілі болмасын  «шарманкасына» керек-жарағын салып,  жұмысқа дайын отыру – барлық машинистерге тән ерекшелік. Бұл  қазақылық машинист Жақсылықтың да отыз үш жылдан бері бойына сіңген қасиет. Е, түтіні будақтап соншама вагонды сүйреп бара жатқан алып тепловозды жүргізуді  армандамаған  қазақ ауылында бала болмаған шығар. Жақсылық та мектеп бітірген бойы Қазалыдағы техникалық училищеде  алты ай оқып, білдей  «машинист көмекшісі» деген куәлік алған күні бала күнгі арманына қол жеткізгендей қуанған. 1984 жылы Жиенқұловтар әулетінен тұңғыш болып теміржолға түрен салды. , – Жаңалық Маханұлын алғаш депоға келген кезінен жақсы танимын. Жұмыс кезінде қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуына  қатысты бірнеше мәрте қиын жағдайларға тап болып, тығырықтан шыға білген шеберлігі де есімде. Кәсіби жауапкершілікті бәрінен жоғары қоятын азамат бүгінде ұжымның мақтанышы, – дейді Қызылорда локомотив пайдалану депосы директорының орынбасары Ізбасхан Сүйінов. Қазалы айналым депосында жүк құрамалары машинистерінің көмекшісі міндетін абыроймен атқарған Жаңалық Мұханұлы 2010 жылы Павлодар қаласында біліктілік санатын арттыру курсынан өтіп 2-санатты машинистке деген құжат алады. Алғаш тепловоздың оң жағына отырғанда өзіне артылған сенімді сезіне білген Жаңалық әлі күнге дейін жұмысқа келгенде ең басты мақсат қозғалыс қауіпсіздігін сақтауға қырағы болу деген ұстаныммен қаруланды және де мұны күнде қайталайтыны дағдыға айналған.  Өзімен қатар депода машинист көмекшілері болып жұмыс жасайтын баласы Қуаныш пен тетелес інісі Жаңабайға да осы ұстанымды үйретуден жалыққан емес, олардың жұмыс тәртібіне өзін жауапты сезінеді.   – Он жылдан астам уақыт депоның №5 маневр колоннасында машинист-нұсқаушы, яғни инструктор болып қызмет жасап келемін. Колоннадағы 20 машинист бригадасының жұмыс тәртібіне жауаптымын. Машинист бригадаларының әр бір сапарына тыңғылықты дайындық жасаймыз. Ең бастысы қозғалыс қауіпсіздігінің сақталу ережелеріне ықтият болу, қырағылық, техникалық қауіпсіздік, сеніп тапсырылған кәсіби қызметке адалдық бұл машинистердің, жалпы теміржолшының міндеті. Инструктор колоннадағы тәртіп, жұмысқа дайындық, еңбек тәртібінің сақталуына жауапты. Техниканың тілін білу инструктордың кәсіби шеберлігіне сын. Машинист телімдердегі әр участоктың белгіленген жылдамдығын сақталуын аса мән беру керектігі әр сәт сайын қайталап отырамыз… Осылай, бала күнгі алып құрамаларды жүргізетін машинист болу арманым орындалды, – дейді машинистер колоннасының жетекшісі Жаңалық Жиенқұлов. Өндірістен қол үзбей жоғары білім алды. Өз кәсібіне деген адалдығы, жүктелген қызметті асқан жауапкершілікпен орындай білетін шеберлігі үшін 2005 және 2011 жылдары «Локомотив» АҚ президенті мен «Локомотив» АҚ филиалы Қызылорда локомотив пайдалану депосы директорының Құрмет грамотасын иеленіп, колоннасы үздіктер қатарынан көрінді.  Жаңалық басқаратын №5 коллонна мысалы, 2015 жылы 332,2 тонна, 2016 жылы 411,7 тонна дизель отынын үнемдеп, еңбек қорғау, техникалық қауіпсіздік және қозғалыс қауіпсіздігін сақтау шараларын мінсіз атқарған.

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қазалы

Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год