Жіңішкеде толассыз қызу тірлік...
Новости
14.07.2016, 09:35
Жас болса да, басшы болған Ықылас Абаев Жіңішке станциясын басқарады. Ақтөбе жол бөлімшесіндегі өнеркәсіптік аумақта орналасқан ондаған зауыт-цехтармен байланыс жасап, бөлімшеге қарасты техникалық тапсырманың жартысынан астамын орындап отырған Жіңішке станциясының жоспарланған көрсеткіштері, әлемді шарпыған дағдарысқа қарамастан, артығымен орындалып келеді.
Оған осы өңірдегі ірі жобалардың жүзеге асырылуы, атап айтқанда, таяу маңда Ақтөбе рельс-арқалық зауытының құрылысы, Ақтөбе ферроқорытпа зауытының төртінші цехының салынуы, былтыр қолданысқа берілген Шалқар – Бейнеу темір жол тармағы, еліміздің батыс өңіріндегі өзге де алып жобалар Жіңішке станциясының жұмысымен тығыз байланысты. Көбінесе, құрылыс материалдары тасымалданып жатады. Тауар көбінесе еліміздің солтүстік облыстарынан келеді. Ақтөбе ферроқорытпа зауытына шикізат жеткізіледі. Мұнда таңның атысы, күннің батысы жүк тиеліп, түсіріліп жатады. Қыж-қыж қайнаған қозғалыс.
Біздің жұмысымыз таңғы 7.00-де басталады. 7-30-дар шамасында түнімен атқарылған жұмыс көрсеткіштері, еңбек қауіпсіздігінің сақталуы бойынша Ақтөбе жол бөлімшесіне есеп береміз. Селекторлық жиында тиелген жүк пен түсірілген жүктің көрсеткішін айтамыз. Содан кейін күнделікті тірлік – темір жол паркінің жұмысын қадағалау, қызметкерлермен техникалық дәрістер өткізу, техникалық қауіпсіздіктің орындалуын бақылау, тағысын тағы қарбалас жұмыстар басталады. Осындай жұмыстармен таңның атып, күннің батқанын білмей қаламыз. Бірақ, осының өзі қызық, – дейді Жіңішке стациясының бастығы Ықылас Абаев станция басын аралата жүріп.
Бүгінде станцияда 107 адам жұмыс істейді. Былтыр станция қарамағына өткен Қызғалдақты станциясындағы 14 адамды және қосыңыз. Қызғалдақты демекші, ол жерде биылдан бастап, өндірістік жүк тиеліп, түсіріле бастады. Ақтөбе рельс-арқалық зауытына қажетті шикізат жеткізіле бастады. Бұрын №39 разъезд аталып келген бүгінгі Қызғалдақты станциясында жолдар саны екі есеге көбейді. Мәртебесі өзгеріп, штат саны ұлғайды. Ақпан айында ғана 149 вагон жүк түсірілген екен.
Жіңішке мен Қызғалдақтының арасы шамамен 13 шақырымдай. Екі ортаны жол қылдық. Жұмыс барысын күнделікті қадағалап отыруым керек. Ұжымда бастысы ауызбіршілік қой. Сондықтан, біздікіндей жауапкершілігі жоғары станцияда көрсеткіштің жақсы болуы ұжымға да байланысты. Қызметкерлеріміздің жағдайын назардан шығармаймыз. Ұжымдық шарт талаптары орындалады. Жыл сайын курорт-санаторийлерге жолдама қарастырылған. Балаларын демалыс лагерьлеріне жібереміз. Әлеуметтік тұрғыда қолдан келгенше көмегімізді аямаймыз, – дейді станция бастығы.
Ұжымға қосылған жас мамандарға аға буын білгенін үйретіп келеді. Білікті де білімді қызметкерлер тәжірибе жинақтаған соң, көбіне бөлімшеге қызмет ауыстырады.
Станцияда 50-дан астам жол бар, вагондарды арнайы мекеме әрі қарай компанияларға үлестіріп отырады. Айдың басында және соңғы онкүндігінде міндетті түрде комиссиялық бақылау шаралары қолға алынады. Қыста парк қардан тазартылады. Бөгде адамдар өтпес үшін күзет қызметі бар, оның үстіне былтыр жауапкершілік күшейтілді.
Айта кетейік, бүгінде станцияның вагондарды өткізу қабілеті тәулігіне 210 вагонды құрайды. 2014 жылы 6792 вагон тиелсе, былтыр 7740 вагон тиелген. Екі жыл бұрын 23 460 вагон жүк түсірілсе, өткен жылы 25 899 вагон түсіріліпті. Ықылас Абаевтың есебінше, өткен жылы шамамен 1,5 млн тонна жүк түсірілу керек болатын, алайда жоспар артығымен орындалды. Оның ішінде құрылыс материалдары 110,5 пайыз, металл сынықтары 262,2 пайыз, астық 407, мұнай 252,3 пайызға артық жеткізілген.
Станция көрсеткіштеріне егжей-тегжейлі тоқталып өткен Ықылас Абаев жұмыс орындарын көрсетіп шықты. Станция кезекшісі орнында, сұрыптаушылар қызу жұмыс үстінде екен. Парк ішінде сары жилет киген пойыз құрастырушылар «башмактарын» реттестіріп жүр. Маневрлі тепловоз вагондарды оңды-солды тасымалдайды. Станция ғимараты сонау патша дәуірінде көтерілген ескі ғимарат. Жөндеуді қажет ететіні аңғарылады.
Асқар АҚТІЛЕУ, Ақтөбе
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года