Өндірістік аймаққа қызмет көрсетеді

Новости
19.07.2016, 14:36

DSC_0033

 Шымкент темір жолының Сайрам станциясы кешегі кеңес кезінде көлік дөңгелегін шығаратын атақты Шина зауытының өнімін тасымалдауға арналып салынған екен. Соңғы 7-8  жылдан бері осында құрылған «Оңтүстік» арнайы экономикалық аймақ станцияның жұмысын қайта жандандырып,  келіп-кететін жүктерді қабылдап-жөнелтіп, тәп-тәуір көлем беріп отыр.      Сайрамнан кейін Тоғыс, Леңгір бекеттерінен соң жол тұйықталады. Сондықтан шағын бекеттегі 4 жолдан осы екі станция мен өндірістік аймаққа баратын жүк пойыздары ғана қатынайды.   –  «Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағына Қазығұрт станциясынан жүк вагондары келеді. Аймақта ұн шығаратын үш диірмен бар. Солтүстіктен астық келсе, олар ұнға айналып Өзбек, Ауған жеріне жіберіледі. Біз негізінен жүкке тапсырыс  беруші клиенттермен жұмыс істейміз. Арасында құрылыс материалдары келіп түседі. Вагондарды Қазығұрт станциясы уақытылы берсе, әлгі индустриалды аймаққа кестеге сай жіберіп отырамыз. Аймақтан вагондар бірде босап шықса, келесіде жүк тиеліп шығады. Күніне 2-3 мәрте Қазығұрт тауынан 20 вагонға тас тиеліп, Шымкент цемент зауытына әкеледі. Кейде 30-40 вагонға дейін барады, – дейді Сайрам бекетінде 30 жылдан бері станция кезекшісі міндетін атқаратын Болатбек Әбдуәліұлы.   Станция бастығы Марат Арапханұлынан білгеніміздей, «Оңтүстік» АЭА мен станция арасындағы 4 шақырым жолда қоймадағы сегіз кірме жолдан вагондарды әрі-бері тасымалдап жүретін өздерінің екі тепловозы бар. Ал іштегі қоймаларды жекеменшік кәсіпорын иелері жалға алады.   Станцияны 2009 жылдан бері басқаратын  бекет бастығының айтуынша,   Индустриалды аймақ сол кездің алдында жүзеге асырылған жоба.  Кәсіпкерлер көбейген сайын, одан бері жүк тасымалы да артып отыр екен. Мәселен, 2015 жылы 1788 жүк тиеліп,  4902 вагоннан жүк түсірілген.  «КасымханГрэйн Продуктс», «Пионер Агро Ресурс» ЖШС, «Ұлы-Орда», «БИПЭК АВТО», «Зерде Керамика», «Стандарт Петролиум» сынды жекеменшік кәсіпорындар бекеттің жүк айналымын арттыруда. Негізінен жүк айналымына қан жүгіртетін – ұн болып отыр. Биылғы жылдың қаңтарында 138 вагон бидай түсіріліп, 58 вагонға ұн тиелді. Ақпанда 65 вагонға жүк тиеліп, 170 вагоннан жүк түсірілді. Наурыз айында 120 вагон бидай келіп, 96 вагонға өзге заттар тиелген. Қысқасы, алты айда 1056 вагонға жүк тиеліп, 2484 вагоннан жүк түсірілді.  Төртінші класты бекет үшін бұл аз жұмыс емес, – дейді бекет басшысы. Индустриалды аймақта бірқатар зауыттардың жұмысы қазіргі «өтпелі кезеңге» байланысты тоқтап тұр екен. Бұрын көбірек қара металл тиеліп, Өзбекстанға жіберілетін. Дегенмен, қазір де екі арматур шығаратын кіші зауыттар жұмыс істейді. Керамикалық плита, кафель шығаратын «Зерде» ЖШС-де ісі дөңгеленіп келеді деседі. Бүгінде төрт станция кезекшісі, екі жүк қабылдап-жөнелтуші, бір тауар кассирі еңбек ететін шағын бекетте 30-40 жылдан бері тер төгіп жүрген майталман мамандар жетерлік. Базарбай Қалмұрзаев, Болат Қалмұратов сынды станция кезекшілерімен қатар, Гүлболат Әжімбекова, Гауһар Оразалиева атты тауар кассирлері бекетте жастығын өткізіп, қарттығын қарсы алуда. Кейінгі мамандардың дені ­­– жастар екен.    Дүйсенбіде әдеттегідей станция бастығының шағын бөлмесіне жиналған ұжым, бекетегі жолшылар,  байланысшылар, вагоншылар бар, өткен апта жұмысын қорытындылып, алдағы аптаның жұмыстарын саралады. Жол шаруашылығына қатысты  17 ескерту, байланысшылар екі ескерту алған. Станция бастығы әңгімені сол кемшілікті қалпына келтіруге қатысты бастады.  Сонымен қатар, ескірген шпалдарды мерзімінде ауыстыру мәселесі сөз болды. Ауылды екіге бөліп тұрған темір жол ойын балалары үшін қауіпті.  Сондықтан, қауіпсіздік мәселесі болса-болмасын үнемі басты назарда. Оның үстіне белгілі бір кестеге бағытталмаған жүк пойыздары өтетіндіктен, бұл маңға қоршау жүргізу әзірге жоспарға енбеген. Бір қызығы Сайрамда пойыз құрастырушысы жоқ. Станция кезекшісі өзі оператор, әрі пойыз құрастырушы.

Динара БАЛҚЫБЕКОВА,  Сайрам

Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года