Формализмнен арылатын уақыт жетті...
Новости
24.12.2017, 16:44
Қазіргі таңда Семей ЖТ бөлімшесінің Семей локомотив пайдалану депосы өндірістегі үнемділік бойынша тың табыстарға қол жеткізіп отыр. Жетістіктер қатарына локомотив бригадаларын ұйымдастырудағы тиімділік, кадр саясаты бірінші кезекте себеп болуда.
Осы орайда локомотившілер ұжымындағы қызметті ұйымдастыру барысындағы жаңашыл шаралар туралы ұзақ жылдардан бергі депо директоры, «Құрметті теміржолшы» Дәулет Ыдырысовты әңгімеге тартқан едік.
– Дәулет Тайтөлеуұлы, «бәрін де кадр шешеді» деген нақыл күні бүгінге дейін маңызын жоймаған секілді. Деподағы мамандар біліктілігін арттыру бағытындағы шаралар қатарына тоқтала кетсеңіз.
– Иә, бұл тарапта бұрынғы жылдарға қарағанда бірқатар өзгерістер орын алуда. Әуелгі кезектегі жаңашылдықтар қатарына тоқталсақ, техникалық дәріс өткізуге өзгерістер енгізілді. Инструкция барысы толығымен тексеруден өтеді. Қауіпсіздікке байланысты орын алған кез келген ақаулық қатаң тексеріліп, талқыға түседі. Бұл шаралардың басы-қасында мекеме басшысы ретінде өзім жүремін. Кейбір кездерде барлық келеңсіздік тех. дәрістердегі жіберілген кемшіліктерге алып баратыны бар. Сол себептен, мұндай сабақтарға арнайы қатысып, ойдағыдай жүргізілуін қадағалаймын. Жалпы, бүгінде формализмнен арылатын уақыт келді. Сол себепті, депода өтетін барлық жиындарды локомотившілердің өзіндік «тілінде» жүргізіп, барша қызметкерлер болып жұмыс жасау қажет деп санаймын.
–Қызмет барысындағы кемшіліктердің алдын алып, ақаулықтарға жол бермеу мәселесіне қатысты не айтасыз?
–Бұрындары орын алған ақаулықтарға байланысты көп жағдайда орындаушы тарап – машинистер мен машинист көмекшілері жазаланса, қазіргі күні бұл тәсіл өзгерді. Барлық сапасыз орындалған міндеттемелерге басшылық тарап бірінші кезекте жауапты. Соның аясында деподағы инструкторлық құрам жіберген кемшіліктер толық тексеріліп, депо кезекшілеріне дейін сұрау салынады. Арнайы хаттама толтырылып, тың міндеттер белгіленеді. Сараптама көрсеткендей, бұл әдіс қозғалыс және еңбек қауіпсіздіктерін сақтауда оң нәтижесін беруде.
Локомотив шаруашылығы бейқамдықты көтермейді. Әрдайым бабыңда болып, қалтқысыз қызмет ету міндет. Жұмыс барысында мүлт кету - үлкен шығын әкелуі мүмкін. Міне, осы орайда локомотив бригадаларының кәсібилігін шыңдау бағытында жұмыстар жүргізіледі. Бұл шаралар инженерлік-техникалық қызметкерлер үшін де маңызды саналады. Басты мақсат – қозғалыс қауіпсіздігін сақтау, машинистер өмірі мен денсаулығын қамтамасыз ету. Бұл орайда арнайы әзірленген жоспар аясында желі бойындағы қауіпсіздік жұмыстарын сақтауда локомотив бригадалары бойынша арнайы инструктаждар өткізілді. Қазіргі күні әр айдағы жұмыстар қорытындыланып, сарапталатын болды. Түйіндей келе, локомотившілер әрдайым сергек болуы тиіс.
– Биылғы нәтиже көңіліңізден шыға ма?
– Көрсеткіштерге тоқталар болсақ, биылғы жылды жемісті қорытындылаймыз деген сенім басым. Осы мерзімге дейінгі межеленген міндеттемелердің барлығын да толығымен орындадық. Жолдың баллдық деңгейінің жақсаруы ұзын жылжымалы құрамдардан тұратын ауыр салмақты пойыздарды сапарға шығаруға мүмкіндік беріп отыр. Ал бұл жайт өз кезегінде экономикалық көрсеткіштерді де еселейтіні белгілі. Ең маңыздысы – сапалы жұмыс. Жолаушылар мен сеніп тапсырылған жүктерді діттеген жерге мерзімінде әрі қауіпсіздікті сақтай отырып жеткізу зор жауапкершілікті жүктейді. Біздің басты мұратымыз да – осы.
– Еңбектеріңіз жемісті болсын!
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года