Ең қатал сынақ

Новости
02.02.2018, 12:18
Өткен аптада ел аумағында қалыптасқан аса суық ауа райы Шығыстағы теміржолшыларды да біршама әбігерге салғанымен тосын оқиғасыз өтті.  Бірақ, бұл – семейліктер көрмеген құқай ма?! Құбылмалы климат жағдайында жұмыс істеуге дағдыланған сала мамандары «қыс шілдесіне» күні бұрын даярлық жүргізген болатын. Соның нәтижесінде «түу» десең түкірігің жерге түспей қатып калатын суықта сала жұмысы  штаттық режимнен ауытқытқан жоқ. Желі бойындағы жылыну үйшіктері, бақылау постылары, техникалық бақылау бекеттері мен байланыс және сумен қамту нысандары қажетті отынмен толық қамтылғандықтан айрықша көмек қажеттілігі туындамады. Станциялар мен мекемелер ғимараттары 38-40 градустық аязға байланысты біршама салқындап кеткендігі болмаса, теміржолшылар күнделікті жұмыс ырғағынан жаңылмады. Базбір нысандарда су құбырларының қатуы орын алғанымен, ол жылдам қалпына келтірілді. Сондай-ақ, басшылық шешімімен Семей магистральдық желі бөлімшесі қызметкерлері үшін жұмыс уақыты кешкі 17-00-ге дейін, ал жүк тасымалы бөлімшесі үшін кешкі -00-ге дейінгі уақытпен шектелді. Сол тәрізді аязға және ауа райына байланысты қоғамдық көліктер қызметінің қиындауына орай жұмыс уақыты таңертеңгі 10-00-ден басталды.  –Аяз қанша қысқанмен күні бұрын дайындықтың арқасында қиналған жоқпыз, пойыздар қауіпсіздігіне нұқсан келмеді, жұмыс орындарының жылылығы мен кезекшілікке шыққан жұмысшылар қауіпсіздігі назарда болды. Бар кедергі сол – желі бойында ұйымдастырылуы тиіс жоспарға сай және жоспардан тыс белгіленген бірқатар техникалық дәрістер мен тәжірибелік мектеп сынды іс-шараларды белгісіз мерзімге кейінге шегеруге тура келді, – дейді Семей магистральдық желі бөлімшесінің еңбекті қорғау бөлімінің бастығы Жомарт Шапишев. Табиғаттың тосын мінезі салдарынан апатты жағдай орын алып немесе артық шығынға жол берілмеді. Жалпы, қаңтардың 22 күні басталған аяз тек 29 күні ғана қайтқандай болды. Әйтседе, таяу күндерге жасалған ауа райы болжамы бойынша 30 градустық аяз әлі де апта бойы сақталмақ. Сарышұнақ аязға еті үйренген шығыстық теміржолшылар үшін 20-30 градустық суықтар сөз емес десе де болғандай.

Қуаныш Қожаев, Семей

Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета