Ең қатал сынақ
Новости
02.02.2018, 12:18

Өткен аптада ел аумағында қалыптасқан аса суық ауа райы Шығыстағы теміржолшыларды да біршама әбігерге салғанымен тосын оқиғасыз өтті. Бірақ, бұл – семейліктер көрмеген құқай ма?!
Құбылмалы климат жағдайында жұмыс істеуге дағдыланған сала мамандары «қыс шілдесіне» күні бұрын даярлық жүргізген болатын. Соның нәтижесінде «түу» десең түкірігің жерге түспей қатып калатын суықта сала жұмысы штаттық режимнен ауытқытқан жоқ. Желі бойындағы жылыну үйшіктері, бақылау постылары, техникалық бақылау бекеттері мен байланыс және сумен қамту нысандары қажетті отынмен толық қамтылғандықтан айрықша көмек қажеттілігі туындамады.
Станциялар мен мекемелер ғимараттары 38-40 градустық аязға байланысты біршама салқындап кеткендігі болмаса, теміржолшылар күнделікті жұмыс ырғағынан жаңылмады. Базбір нысандарда су құбырларының қатуы орын алғанымен, ол жылдам қалпына келтірілді.
Сондай-ақ, басшылық шешімімен Семей магистральдық желі бөлімшесі қызметкерлері үшін жұмыс уақыты кешкі 17-00-ге дейін, ал жүк тасымалы бөлімшесі үшін кешкі -00-ге дейінгі уақытпен шектелді. Сол тәрізді аязға және ауа райына байланысты қоғамдық көліктер қызметінің қиындауына орай жұмыс уақыты таңертеңгі 10-00-ден басталды.
–Аяз қанша қысқанмен күні бұрын дайындықтың арқасында қиналған жоқпыз, пойыздар қауіпсіздігіне нұқсан келмеді, жұмыс орындарының жылылығы мен кезекшілікке шыққан жұмысшылар қауіпсіздігі назарда болды. Бар кедергі сол – желі бойында ұйымдастырылуы тиіс жоспарға сай және жоспардан тыс белгіленген бірқатар техникалық дәрістер мен тәжірибелік мектеп сынды іс-шараларды белгісіз мерзімге кейінге шегеруге тура келді, – дейді Семей магистральдық желі бөлімшесінің еңбекті қорғау бөлімінің бастығы Жомарт Шапишев.
Табиғаттың тосын мінезі салдарынан апатты жағдай орын алып немесе артық шығынға жол берілмеді. Жалпы, қаңтардың 22 күні басталған аяз тек 29 күні ғана қайтқандай болды. Әйтседе, таяу күндерге жасалған ауа райы болжамы бойынша 30 градустық аяз әлі де апта бойы сақталмақ. Сарышұнақ аязға еті үйренген шығыстық теміржолшылар үшін 20-30 градустық суықтар сөз емес десе де болғандай.
Қуаныш Қожаев, Семей
Интервью
05.09.2025
120 лет профсоюзного движения: взгляд почетного железнодорожника Калтая Самбетова
Интервью
05.09.2025
Оразгали Ахметбаев: «Главная цель профсоюза неизменна — защита работников»
Регионы
05.09.2025
Новые руководители станций прошли обучение в Акмолинском отделении ГП
Новости
05.09.2025
Международный пассажирский форум прошел в Санкт-Петербурге
Новости
05.09.2025
КТЖ продолжает обновление парка
Инфраструктура
05.09.2025
Капитальный ремонт железнодорожного пути завершается в Алматинском регионе
Новости
05.09.2025
Масштабный капитальный ремонт ведется на вокзале Астана-1
Новости
05.09.2025
Казахстан и Китай обсуждают расширение контейнерного транзита
Новости / Архив
05.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №71-72 от 05 сентября 2025 года
Новости
04.09.2025
ЗИКСТО начнет использовать роботов для сборки подвижного состава
КТЖ в лицах
04.09.2025
Станции, проекты, люди: путь Риты Енсебаевой от инструктора до почетного железнодорожника
Регионы
04.09.2025
Железнодорожники и полицейские напомнили уральцам о правилах безопасности вблизи ж/д путей
Регионы
03.09.2025
Пожарный поезд станции Кушмурун отметил 85-летний юбилей
Регионы
03.09.2025
Угольные склады проверило руководство Алматинского отделения ГП
Новости
03.09.2025
Кедентранссервис и China Construction развивают совместные инфраструктурные проекты
Новости
03.09.2025
Железнодорожники приняли участие в дармарке в рамках «Таза Қазақстан»
Пассажирские перевозки
03.09.2025
Более 20 тысяч билетов оформлено через услугу «Поезд+Поезд»
Новости
02.09.2025
Президент Казахстана обсудил с главой CRRC локализацию производства локомотивов
Регионы
02.09.2025
«Дорога в школу»: около 150 первоклассников-детей железнодорожников получили ранцы к 1 сентября
Новости
02.09.2025
Токаев: транзит по маршруту «Китай – Европа» через Казахстан вырастет в 5 раз