Жолсеріктердің жаңа қонысы
Новости
01.08.2016, 10:40

Қаладан тысқары орналасқан, аумағы 6, 14 гектарды құрайтын аумақта орын тепкен жолаушылардың жаңа ғимараты алыстан көз тартады. Үш қабатты заманауи ғимаратта жұмысшы-қызметкерлер үшін барлық жағдай жасалған, киініп- шешінетін, жуынатын және ас ішетін бөлмелер, өзге де тұрмыстық қажеттіліктерге арналған бөлмелер жетерлік, конференц-зал да бар, барлығыбейнебақылау камераларымен, ауа баптағыш және өрт сөндіру құрылғыларымен жабдықталған.
«Жолаушылар тасымалы» АҚ - «Батыс» филиалы Атырау телімінің бастығы Әлмұхан Есқалиевтің мәліметінше, Атырау теліміне қарасты 563 адам еңбек етеді, олардың 434-ін жолсеріктер құрайды. Қалғандары билет кассасының қызметкерлері, сатылған билетті есепке алатын бөлім және билет кассасы аппараттарына жауапты механиктер, тағысын тағылар. Олардың жұмыс орны Атырау темір жол вокзалында.
–Жаңа ғимаратқа көшкелі жолсеріктеріміздің жаны кіріп қалды,сапардан келген-кеткен сайын олар туған уйлерінде жүргендей сезінеді. Өйткені, мұнда барлық қолайлы жағдай жасалған. Тіпті сапар алдында бір-екі сағат демалып алуға да болады.Бізде қызмет ететін жолсеріктердің көбісі Қазақстанның әр жерінен, тіпті кейбірі қатынап істейді. Сондықтан біз олардың жұмыс орнының жайлы болғанын қалар едік,- дейді телім бастығы.
Сапарға аттанар алдында жолсеріктердің денсаулығын, қан қысымын тексеретін дәрігерлік пунктте ақ халаттылар кезекпен жұмыс істейді. Жолсеріктер сапарға шығар алдында олар нұсқаушы-инструктордың нұсқаулығын алады. Соңғы болып жатқан жағдайларға байланысты, егер пойыз үстінде күдікті жолаушы болса, дереу құзырлы орындарға хабарлап отыруы тиіс екендігі айтылуда.
Мекемеде жолсеріктердің біліктілігін арттыру да жүйелі жолға қойылған. Аттестациялау кезінде олардың білімі мен білігі сынға түсіп, сынақтан сүрінбей өтіп, жоғары нәтиже көрсеткендерге жалақыларына үстеме ақша қосылады. Мәселен, бірінші деңгейге өткен жағдайда жолсеріктің жалақысына 11 мың теңге, екінші деңгейге өткенде 35 мың теңге қосылады. Алайда, егер жолсерік жұмысы барысында сөгіс алатын болса, оның деңгейі автоматты түрде бірінші деңгейге түсіп қалатын көрінеді.
—Екі жылдың көлемінде билет құны өзгерген жоқ, тек былтыр ғана 10-ақ пайызға көтерілген болатын. Тарифті көтерудің де өзіндік себептері бар екені анық, себебі, өздеріңіз білесіздер, қажетті материалдар, қосалқы бөлшектер, жанар-жағармай, жолаушылар вагондарын ұстау және пайдалану қызметі бағалары қарқынды өсіп отыр. Оған вагондарды жөндеу, құрамдарды жаңарту секілді жұмыстарды қосыңыз.Жалпы, жолаушылар тасымалын жақсарту, мейлінше аз шығын жұмсау, технологиялық процестерді оңтайландыру үшін кешенді шаралар қабылдап жатырмыз. Біздің мақсатымыз – тасымалға деген сұранысты қанағаттандыру, жолаушыға сапалы қызмет көрсету, вагон паркін тиімді пайдалану,- деді телім бастығы тариф, билет бағасыжайлы сауалымызға орай.
Бүгінде жолаушылар касса алдында сарсылып кезек күтіп тұрмай-ақ, өзіне-өзі қызмет көрсетудің транзакциялық терминалдары арқылы немесе интернет желісі арқылы билет сатып ала беретіні жолаушы тасымалының, кассалар жұмысын әлдеқайда жеңілдеткен. Сервистік қызметтің де түр-түрі көбейген.
–«ҚТЖ» ҰК» АҚ тапсырмасына сәйкес, жолаушыларға сервистік қызмет көрсетуді дамыту мақсатында пойыздарды тағам өнімдерімен қамтамасыз ету үшін арнайы мекемелермен келісім-шартқа отырдық. Жол бойына ол мекемелер ұшақта көрсетілетін қызметтер ұсынып,ыстық тағамдар, сусындар мен тәттілер,тағы бірі әр түрлі сувенирлерді пойыз жолаушыларына ұсыну мүмкіндігіне ие. Жолсерікке де одан түсетін пайда бар, себебі сатылған өнімнің 15 пайызы жолсеріктің пайдасына есептеледі. Олардың барлығының да сертификаттары бар,- деді Әлмұхан Есқалиев сервистік қызметке қатысты соңғы жаңалықтарды түсіндіріп.
Гүлфайруз ДҮЙСЕНҒАЛИҚЫЗЫ,
Атырау
Новости
17.09.2025
Развитие грузоперевозок в Казахстане обсудили Kazlogistics и BCG в Астане
Грузовые перевозки
17.09.2025
КТЖ провело выездное заседание зернового штаба в Костанае
Новости
17.09.2025
Железнодорожники учатся сортировать отходы: в филиалах ГП прошли экосессии
Новости
16.09.2025
Центр диагностики пути КТЖ продемонстрировал современные технологии
Новости
16.09.2025
Подготовку железнодорожников к зиме обсудили в Минтрансе
Интервью
16.09.2025
Новые поезда, интернет в пути и туристические маршруты: железная дорога становится комфортнее
Новости
16.09.2025
Казахстан и Россия запускают совместный агроиндустриальный парк в Alatau City
Новости
16.09.2025
Жумангарин: Объем грузоперевозок через Казахстан вырастет в 2 раза к 2029 году
Новости / Архив
16.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №75 от 16 сентября 2025 года
Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)