Бадамның бағы жанар күн алыс емес
Новости
30.03.2018, 16:51

Шымкентке жақын Бадам бекеті шағын станция болса да, қаңтарда 95 вагон жүк тиелсе, 89 вагон жүк түсіріліп, 184 вагон айналымда болған. Яғни, орташа алғанда бір тәулікке алты вагоннан келіп тұр. Ақпанда жүк көбейе бастаған. 114 вагонға жүк тиеліп, 190 вагоннан түсіріліп, тәулігіне 304 вагон айналымда жүріпті.
Көріп отырғанымыздай, қаңтармен салыстырғанда жүк айналымы ақпанда екі есеге көбейген. Әрине, бәрі бұрынғы жүктер. Тек, жыл басында келісім-шарт жасалуы уақытты алады екен. Оның үстіне қаңтар мен наурызда демалыс күндері көп болған соң, кедендік тексеру орны демалып, жүктер иіріліп қалатыны да жылда қайталанатын жағдай деседі. Тасымалды арттырып отырған «Ордабасы-Нан», «Ордасабы-Құс» кәсіпорындарымен қатар, кірпіш шығаратын «Агро V», «Батсу-Агро» ЖШС, «Бөрте-Милка» сиыр фермасы. Осындағы әскери бөлімге қару-жарақ, сарбаздарға қажетті заттар тиелген вагондар да келеді. Мұнай-газ тасымалдайтын үш жекеменшік серіктестік те бар. Халыққа көмір тарататын «АС-Дербес» ЖШС отын базасы да теміржолшылармен жұмыс істейді. Міне, осының бәрі станциядағы бес кірме жолда атқарылады.
– Сәуірден бастап барлық шарттар жасалынып бітеді. Жүк айналымының азаюы немесе көбеюі станцияға байланысты емес. Ол – мемлекетаралық шарттар, бөлімше басшылары мен үлкен жүк компанияларының арасындағы келісімдердің уақытылы жүзеге асуына қарай атқарылады. Біз жүк тиеуге келген өз клиенттерімізді қажеттілікпен қамтамасыз етеміз. Тиелген жүктерді уақытылы түсетін орындарына қойып береміз, – дейді бекет бастығы Серік Елмұратов.
Шымкентте көліктік-логистикалық аймақ ашылғалы соған жақын Игілік бекетінде жұмыс қызып, Бадамның айналасындағы зауыттар іске қосылғанда бекетке қосымша штат ашылып, көптен сөз болып жүрген жүк кассирі пайда болып дегендей, өзгеріс болатын болмаса, бүгінде Бадам, Игілік, Қорғасын бекетіне бір ғана тепловоз қызмет көрсетеді, пойыз құрастырушы да үш станцияға ортақ.
***
Шымкент ЭЧ мекемесіне қарасты Бадам станциясындағы желілік байланыс жүйесі бөлімі Қалаш пен Қорғасын бекеттерінің арасын электрмен жабдықтайды. Өткен жылы Қорғасын-Игілік арасындағы тақ жолда толаскез беріліп, рельс-шпалдардың бәрі ауыстырылған. Бадамдық электр механиктері жаңа келген 25 дана фиксаторлы оқшаулағыш сымдарды, одан соң ескіргендерін ауыстырған. Әрі жерлендіру сымдарын реттеп алыпты. Бадам-Қалаш телімінің арасында сымдарды ұстап тұратын ағаш бағаналардың жиырмасына темірбетонмен тіреуіш қойған. Бадам-Игілік арасындағы белгі беретін нүктедегі трансформаторлардың майын ауыстырған. Бадамға – 17, Қорғасынға – 23, Игілікке 14 дана жаңа диодты прожектор қойылған. Қазір нәтижесінде үш бекеттің түнгі жарығы самаладай.
– Материал келгенінше жаңалай береміз. Келмесе ескіні күтіп ұстаймыз. Сымды ұстап тұратын оқшаулағыш қой. Әлі де жаңалауды қажет ететін оқшаулағыш сымдар бар. Кейде аз мөлшерде беретіндіктен, қысқыштар жетіспейді. Сарыағаш бекетінде тағы бір жол салынып жатыр. Соған да әр цехтан қалған материалдарды жинап бердік. Келген материалдар темір болған соң үзіледі, біреуі сапалы болса, екіншісі сапасыз шығады дегендей. Табиғаттың тосын мінезі де бар, боран, жел жұлып кетеді. Кейде қысқыштар да сапасыз келіп, үзіліп жатады. Дегенмен, бұрынғы жылдарға қарағанда жабдықтау жақсарған, арнайы жұмыс киімі мен сақтандырғыш құралдар да жеткілікті келуде. Олардың бәрі талапқа сай деуге келмейді әрине, – дейді Бадам аудандық желілік жүйесінің бастығы Бақыт Бекетов.
Шағын мекемеде екі аға электр механигі еңбек етеді. Басшылық Есенбек Дүйсенов, Қасен Пірәнов, Қалдыбай Әзімов сынды жұмысын жүйелі атқаратын мамандарға сүйенеді. Алты монтер да талай жылдан келе жатқан тәжірибелі жандар. Телім бойында жүретін бір АДМ дрезинасын ауысыммен төрт машинист жүргізеді.
– АДМ дрезинаның аккумуляторы істен шығып қалды.Ол аккмулятор бір әлде екі айдан соң келуі мүмкін. Сондықтан оны күтіп отырмай өз қаражатыма сатып алдым. Түн ішінде жол бойында ақау болса, аккумулятор бұзылғанын айтып тұрсам кім жөндеп береді? Оның зардабынан жүк немесе жолаушылар пойызына зиян келуі мүмкін. Ал аккумулятор артынша бір айдан кейін келді. Сондықтан, жастарға үнемі теміржолшының ұраны – ақау жібермеу екенін үнемі қайталап отырамын, – дейді Бақыт Айтмырзаұлы.
Динар МЕЙІРМАН, Шымкент
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)
Регионы
12.09.2025
Грузооборот по станции Алтынколь вырос на 18%
Новости
12.09.2025
Более 1 400 работников КТЖ отмечены государственными и отраслевыми наградами
Новости / Архив
12.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №74 от 12 сентября 2025 года
Пассажирские перевозки
11.09.2025
Более 70 тысяч пассажиров воспользовались спутниковым интернетом в поездах
Новости
11.09.2025
Более 63 тысяч нарушителей наказаны на объектах транспорта
Новости
11.09.2025
ТЭ26 заменит сразу четыре серии тепловозов
Новости
11.09.2025
Транспортная полиция определила задачи на предстоящий период
КТЖ в лицах
11.09.2025
Дежурная Лариса Коломынцева посвятила станции Жайык более 40 лет
Грузовые перевозки
11.09.2025
Перевозку зерна обсудили в КТЖ
Грузовые перевозки
10.09.2025
Более 17 тыс. тонн пшеницы перевезено без смены контейнеров из Казахстана во Вьетнам
Пассажирские перевозки
10.09.2025
Нацперевозчик предоставил вагоны для музыкального реалити-шоу «Voice Beyond Horizon»
Регионы
10.09.2025
Месячник «Прими меры – сохрани жизнь» стартовал в Павлодарском регионе
Регионы
10.09.2025
Профилактику несчастных случаев на железной дороге усилили в Восточном Казахстане
Грузовые перевозки
10.09.2025
Перевозка зерновых удвоилась за семь месяцев в Акмолинском регионе
Грузовые перевозки / Цифра недели
09.09.2025
Грузоперевозки железнодорожным транспортом выросли на 4%
Новости
09.09.2025
Вагоны габарита Т: новый стандарт комфорта на железной дороге (ФОТО)
Регионы
09.09.2025
Около 17 км скотоизгороди возведут в сентябре в Карагандинском регионе