Теміржол маған бәрін берді...

Новости
15.05.2018, 16:20
Атбасар – теміржолшы кәсібін ертерек игерген жер. Мұнда теміржолшылардың бірнеше ұрпағы ауысып үлгерді. 41 жылдан бері туған станциясында  вагон шаруашылығында  еңбек етіп келе жатқан Виктор Онищенко – теміржолшылар әулетінің жарқын өкілі. Ол таяуда Бүйір рамасына байланысты өткен айлық кезінде астық тиелген жүк вагонының бүйір рамасынан 11 мм-лік екі ақау тауып, кезекті рет қауіптің алдын алды. Айлық аясында тапқан күрделі ақауына сыйақы тағайындау әлі де жүруде. Виктор Онищенко бәз біреулер секілді еңбегін бұлдап көрген жан емес. «Мен таптым, ар жағын басшылық өздері біледі» дейді еш саспастан өз ісінің білгірі. Мектепті тәмамдаған соң Ленинградқа барып, теміржол техникумының  вагон шаруашылығы  мамандығы бойынша білім алған Виктор Иванович 62 жыл ғұмырының қырық жылдан астамын осы сүйікті саласына арнаған. Әке-шешенің жолын қуып, тура солар еңбек еткен Атбасар станциясының вагон шаруашылығы саласына жұмысқа араласқаны күні кеше секілді еді. Сыныптай сырғып арада қырық жыл уақыт өтіп кетіпті. Анадан алтау туса да, отбасында әке-шешенің жолын қуған жалғыз өзі.     – Менің өмірімде Кеңестік кезеңнен бастап қаншама рет ақаулар табу, қаншама марапат алу болды. Талай рет марапат алдым, – дейді күлімсіреп. –  Бұл салаға еңбегім сіңгенін ешкімге жарияламаймын, өйткені, өзім қалаған мамандығым, сүйікті кәсібім, соны атқару – маған зор мәртебе. Осы өмірінде ағымдағы жөндеу шебері, аға вагон қараушы, тағы да басқа вагон ісінің жауапты қызметтерін атқарған теміржолшының зейнеткерлік жасы да жақындап келеді. Сондықтан ол бар білгенін кейінгі жастарға үйретіп кеткісі келеді, сондықтан болар шәкірттері де көп. Үш баланың әкесі, 6 немеренің атасы болып отырған ол өзін төрт құбыласы сай жанмын  деп санайды. Ал теміржол сізге не берді деп сұрағанымда: «Теміржол маған бәрін берді. Неге десеңіз, сонау 90-жылдардағы аласапыран кезде мен осы теміржолда еңбек етпей, басқа жақта қалғанымда білмеймін кім болып кететінімді. Сондай қиын кезеңдерде құламай, отбасымды асырап алып шығуым – осы теміржолдың арқасы», – деп еске алады кейіпкеріміз.  

Ұлан ОРАЗ

Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года
Новости
26.08.2024
Школа развития «Білім экспрессі» побывала на станциях Железорудная и Боровое