Теміржол маған бәрін берді...
Новости
15.05.2018, 16:20
Атбасар – теміржолшы кәсібін ертерек игерген жер. Мұнда теміржолшылардың бірнеше ұрпағы ауысып үлгерді. 41 жылдан бері туған станциясында вагон шаруашылығында еңбек етіп келе жатқан Виктор Онищенко – теміржолшылар әулетінің жарқын өкілі.
Ол таяуда Бүйір рамасына байланысты өткен айлық кезінде астық тиелген жүк вагонының бүйір рамасынан 11 мм-лік екі ақау тауып, кезекті рет қауіптің алдын алды. Айлық аясында тапқан күрделі ақауына сыйақы тағайындау әлі де жүруде. Виктор Онищенко бәз біреулер секілді еңбегін бұлдап көрген жан емес. «Мен таптым, ар жағын басшылық өздері біледі» дейді еш саспастан өз ісінің білгірі.
Мектепті тәмамдаған соң Ленинградқа барып, теміржол техникумының вагон шаруашылығы мамандығы бойынша білім алған Виктор Иванович 62 жыл ғұмырының қырық жылдан астамын осы сүйікті саласына арнаған. Әке-шешенің жолын қуып, тура солар еңбек еткен Атбасар станциясының вагон шаруашылығы саласына жұмысқа араласқаны күні кеше секілді еді. Сыныптай сырғып арада қырық жыл уақыт өтіп кетіпті. Анадан алтау туса да, отбасында әке-шешенің жолын қуған жалғыз өзі.
– Менің өмірімде Кеңестік кезеңнен бастап қаншама рет ақаулар табу, қаншама марапат алу болды. Талай рет марапат алдым, – дейді күлімсіреп. – Бұл салаға еңбегім сіңгенін ешкімге жарияламаймын, өйткені, өзім қалаған мамандығым, сүйікті кәсібім, соны атқару – маған зор мәртебе.
Осы өмірінде ағымдағы жөндеу шебері, аға вагон қараушы, тағы да басқа вагон ісінің жауапты қызметтерін атқарған теміржолшының зейнеткерлік жасы да жақындап келеді. Сондықтан ол бар білгенін кейінгі жастарға үйретіп кеткісі келеді, сондықтан болар шәкірттері де көп. Үш баланың әкесі, 6 немеренің атасы болып отырған ол өзін төрт құбыласы сай жанмын деп санайды. Ал теміржол сізге не берді деп сұрағанымда: «Теміржол маған бәрін берді. Неге десеңіз, сонау 90-жылдардағы аласапыран кезде мен осы теміржолда еңбек етпей, басқа жақта қалғанымда білмеймін кім болып кететінімді. Сондай қиын кезеңдерде құламай, отбасымды асырап алып шығуым – осы теміржолдың арқасы», – деп еске алады кейіпкеріміз.
Ұлан ОРАЗ
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году