Ұстазы жақсы қандай-ды...

Новости
25.05.2018, 13:16
Қай салада да  жасағанын жария етпей-ақ кейінгі жас ұрпаққа өнегілі ісімен, байыпты байсалдылығымен үлгі болатын қарапайым еңбек адамдары болады. Ақтөбелік Сәмет Шүйіншалиев – сондай жан.  Теміржолшылар отбасында дүниеге келген Сәмет Байкелұлы еңбек жолын 1972 жылы Шалқар локомотив депосында жүк көтергіш кранда жүк ілуші болып бастайды.  Сол жерден әскер қатарына шақырылып, екі жыл азаматтық борышын өтеп келгеннен кейін Шалқар қалпына келтіру пойызына кран жүргізушісі болып жұмысқа орналасады. Мекеменің жолдамасымен Ресейдің Ростов на Дону қаласында тәжірибесін ұштап, мамандығын шыңдау үшін жүк көтеру крандарын дайындайтын техникалық мектепте кран машинисі мамандығын игереді. Содан 1978 жылдан бері ПЖ-45, ЕДК-500, ЕДК-1000 маркалы жүк көтергіш крандарында кран машинисі болып үздіксіз қызмет етті. Арасында біліктілігін арттыру мақсатында Ақтөбе темір жол техникумын техник-механик мамандығы бойынша тәмамдады. Техника қауіпсіздігін сақтай отырып, зіл темірдің тілін таба білген Сәмет Шүйіншалиев қоғамдық жұмыстарға да белсене араласты. Мекемеде кәсіподақ төрағасы болған ол 1989-1994 жылдар аралығында Ақтөбе облысы Шалқар қалалық кеңесінің депутаты болып сайланып, әріптестерінің мұң-мұқтажын шетуге барынша қолдау көрсетуге тырысты. Сәкеңнің шәкірттерінің бірі, кран машинисі  Серік Исатай ұстазы туралы жылы лебізін білдірді. – «Ұстазы жақсының ұстанымы жақсы» демекші, пайғамбар жасына жеткен Сәмет Байкелұлының өнегелі еңбек жолын болашақ ұрпаққа үлгі етіп айтуға болады. Ол кісі бізді кәсіби мамандыққа баулып қана қоймай, тағдыр жолында тап келетін қиындықтармен күресуге де үйретті. Осындай жанның шәкірті болғанымды мақтан етемін, – дейді ағынан жарылған шәкірті. Шалқар қалпына келтіру пойызында табаны күректей 44 жыл еңбек еткен Сәмет Шүйіншалиев Темір жол қауіпсіздігі қоры басқармасының 2003 жылғы лауреаты атанып, «Қазақстан темір жолына – 110 жыл» медалімен марапатталыпты.  Жуырда зейнеткерлікке шығып, ендігі жерде жұбайы Қуанышпен Алланың берген ұл-қызынан сүйген немерелерінің тәрбиесімен айналысуда. Бірақ әріптестері, әсіресе кеше өзі өсірген шәкірттері әлі де тыныш қоймай жиі жұмысқа шақырып, кеңес сұрап, «мазасын» алады екен. Ардагер ақсақал оған қуанбаса ренжіген емес.  

Жансая ШЫҢҒЫСХАНҚЫЗЫ

Пассажирские перевозки
08.12.2025
Новые плацкартные вагоны Stadler: первые изображения и ключевые особенности
Новости
08.12.2025
Казахстан и Узбекистан увеличат обмен поездами до 35 пар в сутки
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн