«Жас келсе – іске» деген

Новости
10.07.2018, 13:20
Хромтау – Алтынсарин теміржол магистралінің бойындағы Дөң станциясы Ақтөбе жүк тасымалы бөлімшесіндегі шағын станциялардың бірі болғанмен маңызы айрықша. Биыл жыл басында бөлімше басшысы бірнеше жас маманды жұмысқа қабылдады. Солардың бірі 23 жастағы Гауһар Амантаева – бүгінде Дөң станциясында тауар кассирі.   Гауһар Амантаева Ақтөбедегі теміржол колледжінде білім алған, мамандығы – диспетчер. Еңбек жолын жаңа бастаса да теміржолшы кәсібі оған бөтен емес, тіпті етене таныс десе болғандай. – Өйткені, мен теміржолшылар әулетінен шыққанмын. Және оны мақтан тұтамын.  Әжем де, атам да осы болат жолда еңбек етіп зейнетке шыққан жандар.  Әкем де, анам да, бауырларым да түгел теміржолшылар. Алдыңғы арба қайда жүрсе, кейінгі арба сонда жүреді» демекші, солардың ізіне еріп мен де теміржолшы болатыныма ешкім шүбә келтірген емес, – дейді Дөң станциясының жас тауар кассирі.   Станцияға келіп-кетіп жатқан пойыздардың құжаттарына, вагондарға тиелетін жүкке жауапты тауар кассирінің жұмысын ә дегеннен дөңгелетіп әкеткен Гаухар жұмысқа араласқанына көп бола қоймаса да үлкен биіктерді бағындыруды армандайды. «Тауар кассирі болып бастап сатылай өссем, станция кезекшісі, сосын диспетчер, одан станция басшысы болсам деп армандаймын. Ол үшін қозғалыс саласына қатысты әрбір «нюансты» жақсы меңгеріп, кез келген жағдайға дайын болуың керек, сондықтан мен әлі тәжірибе жинау үстіндемін», – дейді ол. Әке-шешесі  Хромтау қаласында тұрады екен. Алайда, оқу бітіргесін  тұрмысқа да шығып үлгерген Гаухар – Қандыағаштың келіні. Дегенмен, үлкен кісілердің рұқсатымен жастар Дөң станциясына келіп қызметке орналасыпты. – Бүгінде теміржол жұмысының қыр-сырын біраз игердім. Рас, әлі де білмегеніміз білгенімізден көп, көп нәрсе үйренуіміз керек екені даусыз. Оның үстіне теміржол саласы үнемі технологиялық даму үстінде оқу керек, ізденіс керек екенін жақсы түсінемін, – деген жас маман  Дөң секілді негізінен жүк тиеумен айналысатын станцияда еңбек жолын батағанына риза екенін де жасырмайды, ұжымдағы әріптестерінен көп дүние үйренгенін айтады. Болашағын болат жолмен байланыстырған Гаухар бәрінен бұрын әулетінің атына кір келтірмей, нағыз теміржолшы болуды көздейді.   Асқар Ақтілеу, Ақтөбе      
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году