Достықтың алтын көпіріне айналғай...
                        
                                                    Новости
                                                                            
			
                                    27.03.2017, 14:05
                    
                                            
                        Әз Наурыз мерекесі биыл теміржолшылар үшін жағымды жаңалықпен басталғалы отыр.  21 наурыз күні оңтүстік астанадан «Алматы – Ташкент» бағдарында халықаралық жолаушылар пойызын шығарып салу салтанаты өтпек.
Қазақстан және Өзбекстан республикаларының Үкіметтері арасындағы келісім шеңберінде ұйымдастырылып отырған жаңа бағдар болашақта ықылым заманнан бері көршілес жатқан бауырлас қос елдің арасындағы байланыстың алтын көпіріне айналады деген үміт бар.
Біз Астана іргесіндегі индустриялдық парктегі «Тұлпар-Тальго» зауытына барып, көрші елге аттанатын отандық өнім үлгісімен танысып қайтқан едік. Кең қорапты «Тұлпар-Тальго» құрамдарынан жасақталған пойыз құрамындағы барлық типті вагондар жаңа үлгіде жасалған, интерьері мен дизайны түгел өзгерген. Бұл вагондардың орындықтары мен багаждары жетілдірілген. Әр бизнес-класс вагонының қолжуғыш пен шағын үстелдері бар. Гранд-класс вагондарда да жолаушыға барлық жайлылық жасалған. Мүгедек жандар үшін де қолайлылық бар, айқара ашылатын кіре беріс есіктер, кең дәліз, жиналмалы көтергіш жабдықтары қарастырылған.
Алматы мен Ташкентке қатынайтын «Тұлпар-Тальго» вагондары да осы соңғы дизайнмен жасталған. Вагондар қорабының ені 25 сантиметрге кеңейтілсе,  биіктігі 22,4 сантиметрге көтерілген.  №1/2 «Алматы – Ташкент» халықаралық жолаушылар пойызы 29 вагоннан тұрады. Алматыдан аптасына екі рет дүйсенбі, сенбі күндері шықса, Ташкенттен сейсенбі, жексенбі күндері кері қарай шығады. Пойыз жолды 16 сағат 30 минутта жүріп өтеді. Отар, Шу, Тараз, Шымкент, Сарыағаш, Ташкент станцияларына аялдайды. Пойыздың бағасы Алматыдан Ташкентке дейін: люкс – 13 036 теңге, бизнес – 11 077 теңге, купе – 9 342 теңге және отыратын орындары – 4 228 теңгені құрайды. Кең қорапты пойыздар «Алматы – Астана» бағдарында 2016 жылғы 11 желтоқсаннан жүре бастаса, «Алматы-2 – Шымкент» пойызы 2017 жылғы 1 қаңтарда жолға шыққан болатын. Қазіргі кезде 14 жүрдек пойыз бағдарлары республиканың барлық облыс орталықтарына қатынайды.
–Біз былтыр «Тұлпар-Тальго» ЖШС мен «Жолаушылар тасымалы» АҚ арасында жасалған ұзақмерзімді келісімшарт шеңберінде 116 вагоннан тұратын 4 құрамды жасап, оны желтоқсан айында тапсырдық. Бұл тапсырыс берушінің тапсырмасына орай жетілдіріліп жасалған кең шанақты вагондар. Қазір бұл вагондар қолданыста, сәтті қызмет етуде, «Жолаушылар тасымалы» АҚ тарапынан ешбір шағым түскен жоқ. Биыл біз барлығы 58 вагоннан тұратын екі құрамды тапсыратын боламыз. Қазір сол вагондарды құрастыру үстіндеміз. Желтоқсан айында пайдалануға тапсырамыз деп межелеп отырмыз. Жалпы екі кәсіпорын арасында 2021 жылға дейін жасалған  ұзақмерзімді келісімшарт бойынша 608 вагон жасап, тапсыруымыз керек. Вагондарымыз Ресейде сынақтан өтіп, сертификатталған, – дейді «Тұлпар-Тальго» ЖШС Өндірістік директордың орынбасары Владимир Кисилев.
Оның айтуынша, қазір «Қазақстанда жасалған» таңбасымен құрастырылып жатқан тальголық вагондардағы қазақстандық үлес шамамен 30 пайыз деңгейін құрайды екен.  Қазақстандық үлес вагон типіне қарай әртүрлі. Ең көп, яғни 30 пайыздық отандық үлес «Турист» санатындағы вагонда көрінеді. Қазақстанда металды құрылым жасалса, есік, терезелерді ресейлік компаниялар жтекізуде, ал вагон интерьері де испандық және ресейлік кәсіпорындардың қатысуымен жасалуда.  
Толық қуатында жұмыс істеп жатқан жолаушылар вагонын құрастырушы зауыт экспортқа «Тұлпар-Тальго» вагондарын дайындауға да әзір екен. Қазір қазақстандық вагонға тек Иран елі қызығушылық білдіріпті. «Біздің вагондардан жасақталған бір пойыз Иран елінде сынақтан өтіп келді. Өзін жақсы жағынан көрсетіп, ирандықтар ризашылығына бөленді. Қазір бұл елмен келіссөздер жүргізілуде. Өзара әрекеттесу туралы меморандумға қол қойылған. Бірақ, нақты келісімшарт жоқ», – дейді Владимир Викторович.
Екі жүзге жуық адам еңбек көрігін қыздырған зауытты аралап жүріп, оның тап-таза, заманауи жабдықтармен жабдықталып, еңбек қауіпсіздігі тәртібінің қатаң сақталғанына куә болдық. Жұмысшылар арнайы киіммен жабдықталып, жаңа құрал-аспаптармен жарақтандырылған. Жұмысқа түсер алдында міндетті түрде еңбек қорғау, еңбек және техника қауіпсіздіктеріне қатысты нұсқамалар өтіп тұрады. Жалақының берілуі жағынан да кінәрат жоқ. Қыста жылы, жазда қоңыр салқын. Асхана тұрақты жұмыс істейді. Қазір зауыт жұмыскерлері бес күндік жұмыс кестесіне көшкен. Жыл соңына қарай жұмыс көлемі көбейгенде екі ауысымдық кестеге көшулері мүмкін.
                        Сұлугүл БАКЕСОВА
 Грузовые перевозки  
            03.11.2025
        Экспорт казахстанского зерна в Китай смещается в пользу комбикормов
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Около 150 карагандинских железнодорожников получили медали за вклад в строительство линии «Достык – Мойынты»
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Костанайские железнодорожники отметили День Республики
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Уральские железнодорожники получили награды ко Дню Республики и юбилею профсоюзов
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Лучшие сотрудники Алматинского отделения ГП награждены ко Дню Республики
    
        
         Грузовые перевозки  /   Цифра недели  
            03.11.2025
        Более 1,5 млн тонн зерна перевезено железнодорожным транспортом в октябре
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Более 500 железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Работники РЦУП-3 награждены медалями «Достык – Мойынты»
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Железнодорожникам вручили награды за вклад в строительство второй линии Достык – Мойынты
    
        
         Регионы  
            31.10.2025
        Илецкие железнодорожники прошли практическое занятие на станции Чашкан
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Алтынколь наращивает транзит: рост грузооборота превысил 19 %
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Wabtec провела технический семинар для специалистов локомотивного хозяйства
    
        
         Новости  /   Архив  
            31.10.2025
        Газета  Қазақстан теміржолшысы, №90-91 от  31  октября 2025 года
    
        
         Новости  
            30.10.2025
        ВЖДО внедряет цифровую модель безопасности
    
        
         Новости  
            30.10.2025
        Работникам «Центра диагностики пути» напомнили о профилактике сердечно-сосудистых заболеваний
    
        
         Регионы  
            30.10.2025
        Илецкие железнодорожники поддержали акцию «Таза Қазақстан»
    
        
         Регионы  
            30.10.2025
        Работники портов Актау и Курык высадили 800 деревьев в рамках акции «Таза Қазақстан»
    
        
         Новости  
            30.10.2025
        Более 250 пенсионеров-железнодорожников поздравили с Днем пожилых людей в Кокшетау
    
        
         Новости  
            29.10.2025
        Представители правительства США посетили локомотивосборочный завод в Астане
    
        
         Новости  
            29.10.2025
        Глава КТЖ наградил футбольную команду – победителя Международного корпоративного кубка