Қараша, жетоқсанмен сол бір-екі ай...

Новости
15.11.2016, 12:27
«Қараша, желтоқсанмен сол бір-екі ай, қыстың басы бірі ерте, біреуі жай...», дейтін күздің соңғы айымен еліміздің көптеген өңірлеріне қыс келді. Казгидрометттің хабарлауынша, өткен демалыс күндері еліміздің солтүстік  және шығыс аймақтарында  тоқтаусыз жауған қар соңы  бұрқасындатқан ақ түтек боранға ұласты.  Ақмола мен Көкшетау, Қарағанды өңірлерінде  теміржолшылар жылдағы әдеттерінше жаппай жолды қардан тазартып, пойыздардың  қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етуге кірісті. Бірақ, табиғаттың қандай да болсын «тосынсыйына» жоғары дайындықпен жауап беретін теміржолшылар бұл жолы да әдеттен жаңылған жоқ. Жол және құрылыстар департаменті алға тартқан  мәліметке сүйенсек, қарашаның 11-13 аралығында магистральдық желі бойына СДПМ машинасы 19 рет, Струг 6 мәрте, СП 1 рет жолға шығып, 1578,8 км темір жолды қардан аршыған. Нәтижесінде СМ-2 техникасымен 6750 м3 қар шығарылса, жолдар мен бағыттағыш бұрмаларды қардан тазарту үшін күндізгі уақытта 1354 адам, түнгі уақытта 1243 жолшы  жұмылдырылған. Жалпы қыс маусымына дайындық қазіргі таңда Магистральдық желі дирекциясының күн тәртібінен түспейтін мәселе болып отыр. Компания бас инженерінің бұйрығына сәйкес өткен қазан айында барлық филиалда магистральдық темір жол нысандарының жағдайына қатысты  күзгі комиссиялық байқау аяқталып, дирекция шаруашылықтарының қыс маусымына дайындығы тексерілген еді. Ал 7-ші қараша күні құрамына Магистральдық желі дирекциясының басшылықтары кірген комиссия филиалдардың қыста жұмыс істеуге әзірлігін тексеру мақсатында ел өңірлерін аралады. Осы тексеріс барысында қар жинайтын және қар тазалайтын техникалардың, қазандық пен жылу жүйелерінің дайындығына, байланыс желілері мен әуе сымдарының ретке келтірілуіне, сондай-ақ, вокзалдар жағдайына, рельс тізбектерінің ахуалы мен күтіміне ерекше назар аударылып, магистральдық желі бөлімшелерінде қар жинау техникаларының тұрақтайтын орындары анықталды. Осы арада, техникалардың бөлінуі бұрынғы жылдардағы қар көп жиналатын телімдерді есепке ала отырып, жүзеге асырылғанын айтады мамандар. Еліміздің барлық магистральдық желілері бойынша  қар көп жиналатын телімдердің ұзындығы 2100-ден астам километрді құрап отыр. Қар жинағыш техникалардың жалпы саны 287 бірлік болса, соның 58 бірлігін Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі аумағында, 50 бірлігі Семей өңірінде, қалған техникалар Қостанай, Қарағанды, Ақмола бөлімшелерінің аумақтарында орналастырылатын болады,  деп мәлімдеген болатын кешегі дүйсенбілік аппарат мәжілісінде дирекция директоры Жарас Ізғұлов. Оның айтуынша, Арқалық – Шұбаркөл темір жол желісіне 7 бірлік қар жинайтын техника бөлінген, соның 6 бірлігі СДПМ, біреуі СМ екен. Осы жылдың соңына дейін Ірілендірілген Арқалық жол дистанциясына  тағы бір СДПМ машинасын сатып алу көзделіп отырған көрінеді. Магистральдық желі бөлімшелері бойына 179387 дана қардан қорғау қалқандары орнатылған, соның 50 мың данасы биыл сатып алынған су жаңа екен. Арқалық – Шұбаркөл телімін қардан қорғау үшін 7 мың дана қалқан орнатылыпты. Біз бұл қалқандардан бөлек Көкшетау, Павлодар, Қарағанды, Аягөз, Қостанай және Қандыағаш станцияларында жалпы саны 2400 дананы құрайтын қардан қорғану қалқанының резервті қорын жасадық. Жалпы қардан сақтайтын дуалдар орнатылған магистральды желінің жалпы ұзындығы 746 км құрайды. Биыл 157 км жол бойындағы қар қалқанға жөндеу жұмыстарын жүргіздік, деген дирекция басшысының мәліметіне сүйенсек,  Магистральдық желі дирекциясы қармен күрес жұмыстарын жүргізуге тастүйін дайын.

Сұлугүл БАКЕСОВА

Инфраструктура
20.11.2025
Завершена реконструкция здания вокзала станции Макинск
Социум
20.11.2025
Столичным железнодорожникам рассказали о новых мерах по предотвращению семейно-бытового насилия
Регионы
20.11.2025
Более 100 км скотоизгороди возведут в Карагандинском регионе в 2025 году
Регионы
20.11.2025
Более 150 уральских железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
Новости
20.11.2025
Лучшие посты КТСМ определил конкурс среди подразделений сигнализации и связи КТЖ
Инфраструктура
20.11.2025
Руководство КТЖ проинспектировало ход строительства обводной железнодорожной линии вокруг Алматы
Новости
20.11.2025
КТЖ подписало ряд документов в Китае
Новости
19.11.2025
Экспортеры ознакомились с инфраструктурой портов и терминалов Мангистауского региона
Новости
19.11.2025
Советник премьер-министра ознакомился с ходом строительства линии «Бахты – Аягоз» в области Абай
Новости
19.11.2025
КТЖ укрепляет сотрудничество с крупнейшими логистическими узлами Китая
Регионы
19.11.2025
Илецкие железнодорожники успешно внедряют в работу искусственный интеллект
Новости
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal включен в перечень сухих портов Межправительственного соглашения ЭСКАТО ООН
Регионы
19.11.2025
Итоги работы подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Пассажирские перевозки
19.11.2025
Поезд Тальго будет курсировать по маршруту Алматы – Петропавловск через день
Регионы
19.11.2025
Семинар по профилактике коррупции провели для железнодорожников в Усть-Каменогорске
Новости
18.11.2025
КТЖ приняло участие во II Форуме международного сотрудничества по железнодорожному маршруту «Китай – Европа»
Новости
18.11.2025
КТЖ и Эстония обсудили развитие сотрудничества и перспективы ТМТМ
Новости
18.11.2025
АО «Кедентранссервис» обновило 19 км железнодорожных путей в 2025 году
Новости
18.11.2025
До конца года ж/д перевозки ЕАЭС – Китай перейдут на цифровой документооборот
Новости
18.11.2025
Казахстан и Узбекистан согласовали меры по стабилизации вагонопотока