Машина жасау саласының жетістіктері

Новости
20.12.2016, 10:20
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының тәуелсіздік жылдары қол жеткізген жетістіктерінің шоқтығы биік шыңы – Машина жасау саласында қол жеткізген табыстары десек артық емес. Бүгінде темір жол көлігінің машинажасау саласы жылжымалы құрамның бірнеше түрін жасайтын зауыттар мен жол құрылысының қажетті материалдарын шығаратын өндіріс орындарымен мақтана алады. Локомотив құрастыру зауыты   «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның еншілес кәсіпорны «Локомотив құрастыру зауыты» АҚ «Қазақстанның Күшейтілген Индустриялы Инновациялық Дамуы» мемлекеттік бағдарлама шеңберінде 2009 жылғы 3 шілдеде құрылды.        «ҚТЖ» ҰК қызметкерлері 2006 жылы General Electric американ компаниясымен уағдаластық жасағаннан кейін, аймақтың климаттық ерекшеліктерін, рельстік төсемін, тасымалданатын жүктердің ерекшеліктерін, қазіргі экологиялық талаптарды және санитарлық нормаларды ескере отырып қазақстандық тепловоз сай болатын техникалық сипаттама әзірлей бастады. Атқарылған жұмыстардың нәтижесі: Қазақстанда жиналған ТЭ33А - Evolution сериялы бесінші ұрпақты бірінші жүк магистарльды бір секциялы тепловоздың тұсау кесері 2009 жылғы 7 желтоқсанда болып өтті. Бүгінгі күнде кәсіпорын конвейерінен ТЭ33А локомотивтерінің 180 бірлігі шықты. Зауыттың жобалық қуаты жылына 100 жүк магистарльды локомотивтерді құрайды. «ЛҚЗ» АҚ 2012 жылдың мамыр айынан бастап толық қуатына көшті – айына 8 тепловоз. Электровоз құрастыру зауыты          2012 жылғы желтоқсан айында ҚР Президентінің, «ҚТЖ» ҰК» АҚ, Alstom, «Трансмашхолдинг» ЖАҚ басшылықтарының және ТМД елдерінің теміржол әкімшілігі басшыларының қатысуымен электровоздарды құрастыру зауыты салтанатты түрде ашылды. Кәсіпорынның жылдық өндірістік қуаттылығы 100 ауыспалы тоқтағы KZ8A магистралды жүк электровоз бен ауыспалы тоқтағы KZ4AТ жолаушылар электровозын, өндірістік объектінің жалпы көлемі аумағымен қоса алғанда 7,5 Га құрайды. Өндірістік үй-жайлардың көлемі - 27 522 м2, әкімшілік-тұрмыстық корпус көлемі 3.500 м2. Зауыт жұмысшыларының толық қуаттылығы кезіндегі жалпы саны – 650 адам. Жұмыс істейтін кәсіпорындармен барынша кооперация жасау және көліктік-машина құрылысы кластеріне интеграция жасау мақсатында зауыт «Астананың индустриалды паркі» арнайы экономикалық аумағында орналасқан, ол сондай-ақ кәсіпорынға салықтар мен кедендік баждарды төлеу бойынша жеңілдіктер береді.  «Тұлпар-Тальго» жолаушылар пойыздарын құрастыру зауыты            2011 жылы Астана қаласында ТМД елдерінде баламасы жоқ «Тұлпар-Тальго» жолаушылардың жүрдек вагондарын шығаратын зауыт салынды. Оның құрылысын «ҚТЖ» АҚ мен «Patentes Talgo» испандық компаниясы бірлесіп жүргізді. Жоба ҚР Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың қолдауымен үдемелі индустриалды-инновациялық мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жүзеге асырылған. Өндіріс ғимаратының жалпы көлемі 31 мың шаршы метрді құрайды. Зауыттың жылдық өндірістік қуаттылығы – 150 вагон. «Тұлпар-Тальго» вагондарының өндірісінде сапаның Еуропалық стандарттарына сәйкес қазіргі заманғы озық технология мен материалдарды пайдалану нәтижесінде сағатына 200 шақырым жылдамдыққа жетуге мүмкіндік туды. Вагондарды пайдалану мерзімі  - 40 жыл. Ақтөбе рельсарқалық зауыты       ҚР Үкіметінің 2014 жылдың 24 ақпанындағы №126 Қаулысына сәйкес «Ақтөбе рельсарқалық зауыты» ЖШС-нің «Ақтөбе қаласында жобалық қуаты жылына 430 000 тонна рельсарқалық зауытының құрылысы» жобасы «Қазақстанның Индустрияландыру картасына» енгізілді. 2014 жылдың нәтижелері бойынша «АРБЗ» ЖШС  «Жылдың ең үздік индустриалдық жобасы» номинациясында ҚР Президентінің «Алтын Сапа» арнайы сыйлығының иегері атанды.     «АРБЗ» ЖШС-нің өнімі: ұзындығы 120 м дейінгі Р-65 рельстері, орта пішінді илек. Зауыт қызметінің негізгі бағыты – жоғары жылдамдықты теміржол магистральдерін салуға арналған рельстер шығаруды ұйымдастыру және де отандық кәсіпорындарды әлемдік стандарттарға сай келетін жоғары сапалы өніммен қамтамасыз ету. Зауыттың жобалық қуаты – 430 мың тонна дайын өнім, оның ішінде 200 мын тонна рельс және 230 мың тонна пішінді илек, қазақстандық нарықтың қажеттіліктерін толықтай қамту және экспорттық жабдықтауларды жүзеге асыру жоспарланған. Зауыт шығаратын 120-метрлік жоғары ұзындықты рельстердің ТМД аймағында баламасы жоқ және олар жоғары жылдамдықты магистральдарға арналған.

Райхан Бауыржанқызы

Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)
Регионы
12.09.2025
Грузооборот по станции Алтынколь вырос на 18%
Новости
12.09.2025
Более 1 400 работников КТЖ отмечены государственными и отраслевыми наградами
Новости / Архив
12.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №74 от 12 сентября 2025 года
Пассажирские перевозки
11.09.2025
Более 70 тысяч пассажиров воспользовались спутниковым интернетом в поездах
Новости
11.09.2025
Более 63 тысяч нарушителей наказаны на объектах транспорта
Новости
11.09.2025
ТЭ26 заменит сразу четыре серии тепловозов
Новости
11.09.2025
Транспортная полиция определила задачи на предстоящий период
КТЖ в лицах
11.09.2025
Дежурная Лариса Коломынцева посвятила станции Жайык более 40 лет
Грузовые перевозки
11.09.2025
Перевозку зерна обсудили в КТЖ