Шеберлік сабағын өткізуде
Новости
10.01.2017, 11:35

Семей вагон пайдалану депосының аға вагон қараушысы Бекболат Мұстафин басшылықтың сұрауымен жастар арасында өз білім-тәжірибесімен бөлісіп, қазіргі түсінікпен айтқанда «мастер класс» өткізуде.
Бекболат Мұстафиннің темір жол саласына келгеніне 30 жылдан асып барады. Алғашқы еңбек жолын пойыз құрастырушысы болып бастаған бүгінгі жігіт ағасы кейіннен вагон қараушысы қызметіне ауысып, тапжылмастан 24 жол бойы ВЧД-23 мекемесінде қызмет атқарып келеді. Өткен 2015 жылы вагон арбасының бүйір рамасының 10 ақаулығын тауып, бөлімше бойынша жыл рекорд орнатқан болатын. Бұл қырағылығы басшылық тарапынан ескеріліп, «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісімен марапатталды. Ал биылғы жылы аға вагон қараушысы дәл осы бүйір рамасының 7 кінәратын тауып, тағы да үздік атанды.
–Бүйір рамасының ақаулығы көп жағдайда зауыттың кінәсінен орын алады. Күрделілігі сол, анықтауға қиын, көзге ілінбейтін тұстардағы сызат кейіннен жарықшаққа айналып, оның соңы апатқа әкелуі мүмкін, – дейді тәжірибелі аға вагон қараушы.
Бекболат Қапанұлының кәсіби тұрғыдан бөлісері көп. Оның бұлжымас міндеті бойынша пойызды қарсы алған вагон қараушысы бірінші кезекте вагоннан шығатын дыбысқа құлақ түруі керек. Дөңгелек білігінде немесе жақтау рамасында жарықшағы бар вагондардың жүріс кезіндегі дыбысы өзгерек болады. Одан соң вагонның сыртқы тұрпатына мұқият көз тіккен жөн. Ақаулығы бар жүк тиелген вагондар көп жағдайда бір бүйіріне қарай сәл қиғаштай қисайыңқырап тұрады.
–Мұнымен қатар әрбір қызметкерде ұлғайтқыш әйнек лупа, қалам мен шағын қойын дәптер, арнайы айна және тәуліктің жарық мезгілінде де қол фонары болуы міндетті, – дейді Бекболат Мұстафин. – Сондай-ақ, әр вагон қараушысы орталықтан жіберілетін жеделхаттар деректерін мұқият қаперде ұстағаны жөн. Мәселен, айталық 6333 нөмірлі бүйір рамасының сынғаны туралы хабар келіп түсті ме, дәл осы нөмірлі бөлшекке аса мұқият болу қажет. Себебі, олардың барлығы да зауыттан бір партиямен шығатындықтан сенім жоқ. Мұндай бөлектер көбінесе аязды күндері сыр береді.
Бекболат Қапанұлы әр вагон тексеруші осыған дейін сыр берген бүйір рамаларының нөмірлерін жатқа білу қажет деп санайды. Сонымен қатар, маманның пікірінше, тәжірибелі вагон қараушылардың бойында интуиция қалыптасады екен. Мысалы, көп ретте ақауы бар вагондардың өзіне тартып тұратынын айтады. Бұл – тылсым жайт.
Аға вагон қараушысы жаңа толқын әріптестері арасында осындай жайттарды әңгімелеп берді. Айтуынша, тәжірибелі вагон қараушылар норматив бойынша небары 1 минут 20 секунд ішінде бір вагонды толық сүзіп шыға алады. Әрине, мұндайда уақытқа емес, бірінші кезекте тексеру жұмыстарының сапасына мән берілуі тиіс.
Айта кетерлігі, тәжірибелі мамандардың мұндай шеберлік сабақтары мен семинарлар осыған дейін де өткізілген болатын. Бұл жолы Бекболат Қапанұлы басшылықтың ұйғарымы бойынша желі бойына шығып, техникалық күтім бекеттерінде шеберлік-сыныбын өткізуде. Мәселен, өткен жылдың соңғы күндері екінші сыныпты Дегелең станциясынан іссапардан оралды.
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Инфраструктура
04.07.2025
Новая щебнеочистительная машина пополнила парк КТЖ
Регионы
04.07.2025
Комплексную проверку провели на станции Сары-Озек
Инфраструктура
04.07.2025
Комплекс мероприятий КТЖ обеспечил снижение числа инцидентов
Новости
04.07.2025
Менеджер Департамента инфраструктурного развития Тулеген Утегенов помог спасти жизнь коллеге
Новости
04.07.2025
ТОО «Теміржол жөндеу» капитально отремонтировало более 120 км путей
Новости / Архив
04.07.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №51 от 04 июля 2025 года
Новости
03.07.2025
Число инцидентов на железной дороге сократилось вдвое
Новости
03.07.2025
Глава государства обозначил ключевые задачи для министра транспорта
КТЖ в лицах
03.07.2025
Ветеран железнодорожной отрасли Евгений Журавский отметил 90-летний юбилей
Новости
03.07.2025
Председателем правления КТЖ назначен Талгат Алдыбергенов
Регионы
03.07.2025
Более 103 км скотоизгороди возведено на железнодорожных участках Карагандинского региона
Пассажирские перевозки
03.07.2025
Более 1,2 млн пассажиров перевезено поездами КТЖ в июне
Новости
03.07.2025
XII совещание министров транспорта ШОС «Глобальный устойчивый транспорт» прошло в Тяньзыне
Новости
02.07.2025
Атырауский вагоностроительный завод планирует выпускать до 7 тыс. вагонов к 2026 году
Грузовые перевозки
02.07.2025
Рост экспортных перевозок зафиксирован в первом полугодии на сети КТЖ
Регионы
02.07.2025
Предприятия Оскеменского региона наградили по итогам весеннего осмотра
Новости
02.07.2025
Станция Достык готовится отметить 35-летний юбилей
Грузовые перевозки / Цифра недели
01.07.2025
Перевозки зерна по сети КТЖ выросли на 53%
Регионы
01.07.2025
Учебно-показательный комиссионный осмотр прошел на станции Орал
Новости
01.07.2025
Антитеррористические учения прошли в порту Актау