Трансформация дегеніміз – уақыт талабына бейімделу

Сұхбат
04.03.2022, 11:19
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ – бизнесті трансформациялау бағдарламасын бірінші болып жүзеге асыра бастаған еліміздегі ірі компания. Бұл бағдарлама компанияның білімі мен біліктілігі үйлескен мықты мамандарын бір команда төңірегінде жинады. Олардың арасында жол шаруашылығының кәсіби маманы, талай жобалардың сәтті жүзеге асуына ұйытқы болған Құрметті теміржолшы Татьяна Суслова да бар. Бүгінгі сұхбатымыз трансформация тақырыбында өрбіді.

  – Татьяна Михайловна, жалпы трансформациялау бағдарламасының көздеген мақсат-міндеті не?

– Трансформациялау бағдарламасы тек бизнес-үдерістер мен технологияларды өзгертуді ғана емес, сонымен қатар компанияның және оның еншілес кәсіпорындарының топ-менеджерлерінен бастап барлық деңгейдегі қызметкерлерінің ойлауы мен іс-әрекетін өзгертуді көздейді. Трансформациялау – бұл өз біліктілігін жоғарылату, оқытудан өту, әлемдік деңгейдегі компаниядан бірегей іс-тәжірибе алу және өз әлеуетін іске асыру мүмкіндігі. Компания қызметкерлердің өзгеріп отыратын мақсаттарға сәйкес келетін жаңа машықтарының дамуына ықпал ететін болады. Яғни, трансформация – барлық қызметкерлер үшін жаңа мүмкіндіктер көкжиегі.

– Сіздің есіміңізді теміржолшылар кешеге дейін жол саласымен байланыстырып келді. «Туғаныңыздай» болып кеткен жол шаруашылығынан атауы таңсық трансформациялау саласына ауысу қиын болған жоқ па?

– Жаңа қызметке ауысып, ой-санамды түбегейлі өзгерту арқылы мен де трансформацияландым (күліп, авт.) Мені трансформация командасы құрылып жатқан кезде, яғни 2014 жылы сәуірде бірге жұмыс істеуге шақырды. Мен ол кезде Магистральдық желі дирекциясының Жол және құрылыстар департаментінің нормативті-техникалық құжаттама басқармасының бастығы едім. Жұмысым өзіме ұнайтын. Екіншіден, трансформация ол кезде маған кірсең ішіне адасып қалатын қалың қара орман сияқты еді. Оны түсінбедім, түсінуге аса құлық танытпадым, тіпті «секта» деп те күлетінмін. Бір жылдан соң тағы да ұсыныс түсті.

Сол кезде ғана барып бұл құрылымға зор ықылас қойып, зерттеуге кірістім. Ол мені тұңғиығына тарта берді. Бұл жаңа бір қызықты жұмыс еді. Өмірбақи өндіріспен айналысқан мен өзгеше бір ортаға тап болдым. Біздің алдымызда жаңа компания құру міндеті тұрды және ол өте тартымды еді. Осылайша, мен трансформациялау командасының мүшесі болдым.

– Бұл қызметтің артықшылығы не деп ойлайсыз?

– Бұл қызметтің артықшылығы – топ болып, бір мақсатта, бір бағытта еңбек ету. Ортақ мүдде, қызығушылық бар. Трансформациялау командасында жұмыс істеу барысында біз мақсатты карта жасап, бизнестің қағидалары мен рөлін жаздық. Бұл карта бірегей болып шықты, ондай ешкімде жоқ. Бизнес қағидалары біртіндеп тәжірибеде іске асып жатыр. Теміржолдың әртүрлі бағыттағы қызметтеріне технологиялар енгізіліп, еңбек өнімділігін арттыратын процестер жүріп жатыр. Сала мамандары қазіргі заман талабына сай білімдерін жетілдіріп, жаңа дағдыларды, мамандықтарды меңгеріп жатыр.

Яғни, кешегі күні бүгінгіге, бүгінгісі ертеңіне ұқсамайтын уақыт көшіне үн қосуда. Ал адам, процесс, технология үндесіп, үйлесімділік тапқанда компания дамып, алға ілгерілей берері сөзсіз. Сондықтан цифрлық трансформациядан теміржолдың да, теміржолшылардың да ұтары көп. Ең бастысы, бәсекелестікке қабілетті болуға, кірісті арттыруға ұмтылыс бар. Қазір мен трансформациялау командасында «Бизнес шешімдерді интеграциялау» бөлімінде жетекшілік етемін.

– Бүгінгі таңда нақты іске асқан қандай жобаларды атар едіңіз?

– Бүгінге дейін бірқатар жобалар мен іс-шаралар жүзеге асырылды және олар жедел қызметке көшірілді. Мәселен, 2021 жылы бағдарламаның 4 жобасын іске асыру аяқталды. Олар – қауіпсіздік, еңбекті қорғау, өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздік саласында ИТ шешімдерін енгізу; Маркетинг және өткізудің жаңа моделін енгізу (қайта жүктеу); «Магистраль» АБЖ МДК және ақпараттық қауіпсіздіктің жаңа үлгісін енгізу. Барлық жобалар бойынша жоспарланған мақсаттар мен міндеттер толық орындалды. Белгіленген тәртіпке сәйкес есептер құрастырылды, тиісті тараптармен келісіліп, бекітілді. Жобалардың аяқталуы Жаңғырту жөніндегі кеңес, басқармамен бекітіліп, директорлар кеңесімен мақұлданды.

– Биылға межеленген жоспар-жобаларыңыз қалай?

– 2022 жылдың 1 тоқсанындағы жағдайға келсек, бағдарламаның ағымдағы жобалық портфелі 18 жобамен ұсынылып отыр. Жобалардың 95%-ы тікелей немесе жанама түрде компанияның тиімділігін арттыруға бағытталған. Негізінен процесті реинжинирингілеу және қызметті автоматтандыру арқылы шығындарды оңтайландыру және өнімділікті арттыру межеленуде. Жобалары негізінен жолаушылар ағынын, жүк тасымалы мен тұтынушыларға қызмет көрсету деңгейін жақсартуға бағытталған. Сонымен қатар бізге тасымалдау процесінің тиімділігін арттыру міндеті қойылып отыр, осыған байланысты ҚТЖ компаниялар тобының қызметін үш бағытта түрлендіру бойынша кешенді бағдарламалар қарастырылған: FIX THE BASIC (негізді бекіту) бойынша 6 бағдарлама, яғни, тиімді жүк, тиімді теміржол инфрақұрылымы, тиімді логистика, тиімді жолаушылар тасымалы, автоматтандыру және тиімді жылжымалы құрам. Екіншісі – трансформацияның өтпелі бағдарламалары бойынша корпоративтік мәдениет және дебюрократизация сынды екі бағдарлама қарастырылса, үшіншісі – реинжиниринг бойынша берік тармақ, цифрлық трансформация, технологиялық саясат, инфрақұрылым операторы бағдарламалары бар. Бүгінгі таңда жобалық кеңсе құрылымдық бөлімшелердің жедел қызметіне тереңірек үңіліп, егжей-тегжейлі талдау жұмыстарын жүргізіп, «тар жолдарды» анықтап, оларды шешу жолдарын бірлесіп әзірлеуде.

– Әңгімеңізге рахмет!

Жаңалықтар
30.08.2024
«Нұрлы жол» вокзал кешені ҚР Ұлттық музейінің бірегей материалдарымен безендірілді
Қауіпсіздік
30.08.2024
Болашақ станциясында оқу-жаттығу өтті (Фото)
Инфрақұрылым
30.08.2024
Ақтөбеде күрделі жол жөндеу жұмыстарының 70 пайызы аяқталды
Әлеумет
30.08.2024
Кәсіподақ ұйымдары балаларға оқу құралдарын таратты
Әлеумет
30.08.2024
Теміржолшылардың балаларына қолдау көрсетілуде
Әлеумет
30.08.2024
Шымкентте 3 мыңға жуық балаға көмек көрсетіледі
Жаңалықтар / Мұрағат
30.08.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №74 30 тамыз 2024 жыл
Жаңалықтар
29.08.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі Industry Power байқауының жеңімпазы атанды
Жаңалықтар
29.08.2024
Абай облысының әкімдігі мен ҚТЖ басшылығы Семейдегі балалар темір жолын іске асыруды талқылады
Аймақтар
29.08.2024
Абай облысында жүк тасымалдау 4,8 млн тоннаға дейін өсті
Әлеумет
29.08.2024
Семейде «Мектепке жол» акциясы өтті
Жаңалықтар
29.08.2024
Атбасарда локомотив құрастыру зауытының капсуласын салу рәсімі өтті
Әлеумет
29.08.2024
Жамбыл бөлімшесі 292 балаға оқу құралын сыйлады
Аймақтар
29.08.2024
Техникалық күтім жоспарға сай жасалуда
Жүк тасымалы
29.08.2024
Астық қай елдерге экспортталып жатқаны айтылды
Аймақтар
29.08.2024
ҚТЖ басшылығы Павлодар өңірінің жүк жөнелтушілерімен кездесті
Жаңалықтар
28.08.2024
Көлік полицейлері ҚТЖ музейінде болды (Фото)
Әлемде
28.08.2024
Končar аккумулятормен жүретін алғашқы пойызын таныстырды
Жүк тасымалы
27.08.2024
ҚТЖ желісі бойынша биыл 55,6 млн тонна көмір тасымалданды
Жүк тасымалы
27.08.2024
Президент Жолдауын іске асыру: Транскаспий дәлізі бойындағы серіктес елдермен бірлескен шаралар күшейтілді