Қазақстан мен Әзірбайжан жүк тасымалын ұлғайта түспек

Жаңалықтар
12.04.2022, 17:01
Қазақстан теміржолшысы

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаев «Әзірбайжан темір жолдары» ЖАҚ басшысы Джавид Гурбановпен кездесті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Екіжақты келіссөздер барысында Транскаспий халықаралық көлік бағдары бойынша мультимодальдық тасымалдарды одан әрі дамыту мәселелері талқыланды.

Тараптар өткізу қабілетін арттыру және маршруттағы транзиттік уақытты қысқарту бойынша жұмысты күшейту қажеттігін атап өтті. Кездесу қорытындысы бойынша теміржол әкімшіліктерінің басшылары Логистика және бірлескен жобаларды іске асыру саласындағы ынтымақтастық туралы келісімге қол қойды.

Атап айтар болсақ, 2021 жылы ТХКБ маршруты бойынша тасымалдау көлемі 586,2 мың тоннаны, ал контейнер тасымалы 25 270 ЖФЭ-ні құрады. 2022 жылғы қаңтар-наурызда аталған бағдар бойынша 266,3 мың тонна жүк тасымалданып, бұл көрсеткіш 2021 жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 123% артық болып отыр. Ал контейнерлік тасымал 5847 ЖФЭ құрады. Бұл бағытта да өсім бар екені байқалады, яғни өткен жылдың қаңтар-наурыз айларымен салыстырғанда 19% көп.

Еске сала кетсек, биыл екі ел Үкімет басшыларының телефон арқылы әңгімелесулерінде, ҚР Премьер-министрі Әлихан Смайлов: «Әзірбайжан – Қазақстанның сенімді стратегиялық серіктесі. Екіжақты қатынастардың кең ауқымында біздің елдеріміз арасында сындарлы саяси диалог пен жемісті өзара іс-қимыл жолға қойылды. Біз өзара тиімді сауда-экономикалық байланыстарды кеңейтуге және тереңдетуге күш саламыз», – деп атап өткен болатын. Өткен жылы Қазақстан мен Әзірбайжан арасындағы тауар айналымы 332 млн АҚШ долларын құрап, алдыңғы жылмен салыстырғанда үш есеге өскен болатын.

Ал бес жыл бұрын Қазақстан Әзірбайжанға жүк жөнелту үшін Құрық портын ашты. Яғни бұған дейін транзиттік тасымал қолайсыз ауа-райымен ерекшеленетін және бұл жағдай жүкті қайта тиеу табыстылығына кері әсер ететін Ақтау порты арқылы іске асырылып келген еді. Ал Құрық портының ашылуы Әзірбайжан үшін тиімді болды.

«Жаңа кешен Ақтауға қарағанда Баку портына жақынырақ орналасқан. Мәселен, Құрықтан Бакуге дейін жолға кететін уақыт 18 сағат болса, Ақтаудан 22 сағатты құрайды. Құрық портын салу кезінде Әзірбайжан теңізшілері мен Баку халықаралық теңіз сауда портының тәжірибесі негізге алынды. Сондай-ақ, 2016 жылдың 7 желтоқсанында Құрықтан сынақ режимінде жіберілген алғашқы кеме Әзірбайжанның Шахдаг паромы болды», – деп жазды бұл туралы сол кездегі ақпарат кұралдары.


Жаңалықтар
01.11.2024
Wabtec компаниясы KinetiX цифрлық жүйелерін ҚТЖ-ға өтеусіз береді
Қауіпсіздік
01.11.2024
Теміржолда «авариялық» жағдайдың алды алынды
Жаңалықтар
01.11.2024
Wabtec басшысымен кездесуде еліміздің теміржол саласына «жасыл» технологияларды енгізу мәселесі қаралды
Жаңалықтар
01.11.2024
Олжас Бектенов Alstom және Wabtec компаниясының басшыларымен кездесті
Аймақтар
01.11.2024
Теміржолшылар марапатталды
Жаңалықтар
01.11.2024
Үздік әлеуметтік әріптес
Қауіпсіздік
01.11.2024
Күзгі байқау: бір қатар олқылық анықталды
Қауіпсіздік
01.11.2024
Кемшіліктер көрсеткіші кеміген
ҚТЖ келбеті
01.11.2024
Ақтоғайдың арда азаматы
Жаңалықтар
01.11.2024
Өткелдерге бейнебақылау жүйесі орнатылады
Инфрақұрылым
01.11.2024
Қар тазалайтын техникалар сақадай сай тұр
Жаңалықтар
01.11.2024
Машина жасау: теміржолдың үлесі қандай?
Жаңалықтар / Мұрағат
01.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №93 01 қараша 2024 жыл
Қауіпсіздік
31.10.2024
Теміржолды белгіленбеген жерлерден кесіп өткен 39 мыңнан астам азамат жауапкершілікке тартылды
Спорт
31.10.2024
Қызылорда станциясында асық атудан сайыс өтті
Жүк тасымалы
31.10.2024
Қазақстандық фермерлер биылғы астықтың екінші миллион тоннасын тиеді
Инфрақұрылым
31.10.2024
Жылу жүйелері күнделікті бақылауда
Спорт
31.10.2024
Локомотившілер жеңімпаз атанды
Станция тынысы
31.10.2024
Шалқарлық байланысшылар үздік атанды (Фото)
Жүк тасымалы
31.10.2024
Қазақстан тауарларын Эстония порттары арқылы экспорттау мүмкіндігі талқыланды