«Тұлпар-Тальго» орталығы пайдалануға берілуге дайын

Жаңалықтар
06.06.2016, 10:54
Алматыда «Тальго» жолаушылар пойызына техникалық қызмет көрсететін орталық құрылысы мәреге жақындады. Алматы-2 станциясы аумағында салынып жатқан нысанда жұмыс қызып, құрылысшылар тілімен айтқанда «соңғы штрихтар» жасалып жатыр, енді ше, ғимараттың пайдалануға берілуі жақындаған сайын уақыт күнмен емес, сағатпен өлшенуде... Сондықтан құрылыс алаңында жұмыс күндіз-түні 3-4 ауысымда жүріп жатыр. Алдағы екі аптада жұмыс толық аяқталып, республикада ең үлкен орталық пайдалануға берілмек. Алматы орталығында 10 құрамға техникалық қызмет көрсетіледі деп жоспарлануда. Барлығы 237 вагон, оның ішінде 156 вагон «турист», 18 «грант», 16 бизнес-вагон, 2 бірінші класты вагон және 10 мейрамхана, 20 техникалық және 5 конвертер вагоны осы орталықта сауықтырылмақ. – Жобасы 2014 жылы жасалған нысанды мердігер компания келісімге сәйкес ағымдағы жылдың 15 маусымында пайдалануға беруге дайындауда. Бүгінгі қарқынмен жұмыс істейтін болса, мерзімді күні толық бітетініне күмән жоқ, – дейді сеніммен «ҚТЖ» ҰК» АҚ – «Жобалау және күрделі құрылыс»  филиалының бас инженері Әділхан Ордабаев. – Құрылыс-монтаждау жұмыстары, құрал-жабдықтарды монтаждау аяқталуға жақын, содан кейінгі қалғаны аумақты абаттандыру. Осы жұмыстар толық аяқталғаннан кейін бас мердігерге нысанның пайдалануға дайындығы туралы декларация беріледі. Бас инженердің айтуынша, Күрделі құрылыс дирекциясы өкілдері бас мердігер «Бек-жолы НС» ЖШС мен «Тұлпар-Тальго» зауыты өкілдерімен бірге апта сайын нысанды аралап көріп, құрылыс барысын қатаң бақылауда ұстап отырған көрінеді. Зауыт конструкторлары мен инженерлері сонау жобалау жұмыстарынан бастап, әрбір детальды орналастыру, монтаждау  процесіне қатысып, қадағалап отырғанын айта кету керек. Қуаттылығы жағынан Алматы орталығы республика бойынша ең ірісі болады. Тек қана 2 құрам қатар сыятын Астана орталығымен салыстырғанда бұл жерде бір дегенде 4 құрам вагондарына қызмет көрсетіп, рейске дайындау мүмкіндігі бар. Тек осы орталықта ғана пайдаланудағы барлық «Тальго» вагондары үшін арнаулы шеберханалар  жасалып, онда арнайы  станоктар қойылған. Айта кету керек, бас мердігер «Бек-жолы НС» ЖШС бұдан бұрын Астана орталығын да салған тәжірибелі компания. Оңтүстік астанада орталықтың жолаушы құрамдары жасақталатын Алматы-2 станциясында орналасуы да дұрыс қабылданған шешім деуге болады. «Тальго» жолаушылар құрамына техникалық қызмет көрсету вагондарды ағытусыз жүргізілу көзделеді. Бір құрамға қызмет көрсету уақыты 7 сағатқа есептелуде. Алып ангарға бір мезгілде әрқайсысының ұзындығы 407 метрді құрап, тәулігіне 9 құрамға дейін техникалық қызмет көрсетілетін болады. Дайын құрамдар экипировка жолына қойылып, «Жолаушы тасымалы» АҚ «Экспресс» филиалы қызметкерлеріне тапсырылады. Алдын ала жасалған есептік жоспарға сәйкес, 2018 жылға қарай Қазақстан темір жолында «Тұлпар-Тальго» өндірісінен шыққан 1044 вагон жүйткитін болады. Демек, олардың бәрін күнделікті алыс сапарға дайындау қажет. Ал жаңа ғасыр вагондарына қызмет көрсету мен жөндеуден өткізу үшін  заманауи техникалық база қажеттігі талас тудырмайды.  Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін Тальго-орталықтарда вагондардың жүріс бөлігі, ішкі жабдықтарының түзіктігі түгел тексеріліп, кем-кетігі бүтінделеді. Сонымен қатар вагондарды экипировкалау жүргізіліп, сумен, төсек-орын жабдықтармен, мейрамханалар мен барлар азық-түлікпен қамтамасыз етіліп, био-әжетханалар тазартылып, дайындалады. – Барлық құрылыс жұмыстары Talgo стандарттарына сәйкес жүргізілді, олардың барлық тілек-талаптары ескеріліп, орындалды. Жұмыс түгел аяқталды деуге де болады, қалғаны айналаны ретке келтіріп, электроэнергияны қосу, жақын күндері құрал-жабдықтарды сынақтан өткізу басталатын болады. Демек, енді санаулы күндерден кейін, белгіленген уақытта орталық толық қуатында жұмысқа кірісетін болады деп айтуға әбден болады, – деп сендірді  «Бек-жолы НС» ЖШС директоры Григорий Шаповалов.

Ирина БЕКТИЯРОВА

Әлеумет
08.11.2024
Жастар қамқорлық акциясын бастады
Аймақтар
08.11.2024
Кәсіби шеберлік сайысы өтті
Сұхбат
08.11.2024
Оңтайлы кадр саясаты – табыстылық пен тұрақтылық кепілі
Қауіпсіздік
08.11.2024
Елімізде қанша вокзал бар?
Инфрақұрылым
08.11.2024
Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды
Жаңалықтар / Мұрағат
08.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №95 08 қараша 2024 жыл
Спорт
07.11.2024
Құрама командалар жасақталды
07.11.2024
Таразда экоакция өтті
Жүк тасымалы
07.11.2024
Атырау жүк тасымалы жоспарды асыра орындады
Жүк тасымалы / Апта саны
07.11.2024
Биыл 210 млн тоннадан астам жүк т/ж көлігімен тасымалданды
Жаңалықтар
07.11.2024
ҚТЖ командасы жеңімпаз атанды
Инфрақұрылым
07.11.2024
Қазақстанда жаңа теміржол вокзалдары ашылды
Жүк тасымалы
06.11.2024
Қазақстандық астық өндірушілер жаңа өткізу нарықтарын игеруде
Жаңалықтар
06.11.2024
Тіл клубының кезекті отырысы өтті
Әлемде
06.11.2024
Stadler Польшада тағы бір зауыт ашты
Жолаушылар тасымалы
06.11.2024
Астана, Алматы және Шымкент қалалары арасында қосымша Taльго пойыздары қатынайды
Жаңалықтар
05.11.2024
ҚТЖ мен ALSTOM Қазақстанда электровоздың жаңа түрін өндіру туралы келісті
Жүк тасымалы
05.11.2024
Ауғанстан қазақстандық астықты көп мөлшерде қабылдауға дайын
Инфрақұрылым
05.11.2024
Алматы станциясындағы айналма желінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Жолаушылар тасымалы
05.11.2024
Жарыстан жеңіспен оралған жас домбырашылар пойыз ішінде күй орындады