Ескі құрылғылар сенімсіз болып тұр

Жаңалықтар
10.07.2023, 11:55
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының ұжымы жыл басынан бері өндірістік жұмыс барысында апатты жағдайға, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігі бұзылуына жол бермей, бүгінде жазғы күтім жұмыстарымен айналысуда.    

Дистанцияның техникалық бөлім бастығы Нұрлан Жүсіпбаевтың мәліметінше,   пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігі толық сақталып, оқыс оқиғалардың орын алуына жол берілмегенмен, аймақтағы ЭЧ-25, ПЧ-57 секілді салалас мекемелерге қатысты СОБ құрылғыларының өткен жылы 16 мәрте істен шығу жағдайы, биылғы жартыжылдықта жол төсемі рельсінің дұрыс болмауы мен электр қуатының іркілісі себебінен 5 рет тіркелген.

Дистанциялықтар технологиялардың көмегімен жылжымалы құрамдардың қауіпсіз қозғалысын реттейтіндіктен құрылғыларда ірілі-ұсақты кемшіліктер көрініс беріп жатады. Мәселен, Майлытоғай бекетіне кіріп келе жатқан пойыздың жолындағы Н1 сигналының 0,06 секундқа жабылып бұғатталуы, Ақмая бекетіне кіреберістегі тақ-Н сигналының 0,09 секундқа іркілісі, Шиелі станциясы арқылы КРЕК мекемесінен таратылатын желідегі электр қуатының іркілісі дистанция есебіне тіркелген.

– Құрылғыларға күнделікті күтім жасалуда. Мамыр айында Шиелі станциясында ПМ-12-УЗ фидерінің магнитті қосқышы жаңартылса,Тереңөзек, Екпінді, Бөрітескен, Жайылма, Бөройнақ, Жаңақорған станцияларында КДРШ релесі НМШ типімен ауыстырылды, Қараиірім, Тереңөзек, Керкелмес және Жалағаш бекеттерінде  кіріс-шығыс бағдаршамдарының монтажы, сонымен қатар бірнеше өндірістік күтім жұмыстары жасалды, – деді техникалық бөлім басшысы Нұрлан Жүсіпбаев.

Дистанция есебіндегі технологиялық талап тұрғысынан ескірген байланыс құрылғыларының сенімсіздігі қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуына бірден-бір себеп болуы мүмкін деген де күдік бар екен. Құрылғылар ішінара жаңартылып жатқанымен ескілері де жетерлік көрінеді. Дистанция жұмысшылары жиі сыр беретін  ескі құрылғыларды жамап-жасқап пайдаланып отыр. Дегенмен, олар  әлдеқашан есептен шығарылуы керек. 30-43 жыл бұрын пайдалануға берілген құрылғылар, ЭЦ станциялары, 40 шақырым шамасында АБ желілері және 625 шақырымдық кабельді желілердің де қызмет көрсетіп келе жатқанына 35 жыл болып, тозығы жеткен.    

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті