Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан темір жолын салу жобасы кейінге қалдырылды

Жаңалықтар
02.10.2023, 14:50

ҚХР осы жылдың күзінде басталатын Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан теміржол желісінің құрылысын белгісіз мерзімге кейінге қалдырды. Бұл туралы Курсив басылымы хабарлады.

«Жоба дайын, бірақ Бейжің, Бішкек және Ташкент ақша, дәлірек айтқанда, қаржыландыру үлесі туралы әлі келісе алмайды. Бұл ұзаққа созылуы мүмкін. Қырғызстан мен Өзбекстанның жобаны қаржыландыруға ақшасы жоқ. ҚХР бәрін өзі салуы мүмкін еді, бірақ теміржол басым бағыт емес. Ол Еуропаға тауарларды жеткізуге арналмаған, өйткені онда Транссібір магистралі мен Достық (Қазақстан) — Орынбор — Брест бағыты бойынша жылына 600 мың тоннаға жуық тасымалдау көлемі бар пойыздар жүріп жатыр», — деп атап өтті трансевразиялық тасымалдау жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің Бас хатшысы Геннадий Бессонов.

Оның айтуынша, қазір Орталық Азияның барлық республикаларында көлік жобалары белсенді талқылануда, барлығы жүк хабы болғысы келеді, бірақ бәрі ақшаға байланысты.

Болашақ филиал Қытай мен Өзбекстанның теміржол желілерін Қырғызстан арқылы, содан кейін Түрікменстан, Иран және Түркия арқылы Еуропаға қосуы керек. Ұзындығы 454 шақырым болатын бағыт Қытай Қашқарынан Торугарт, Нарын және Жалал-Абад арқылы өзбек шекарасына дейін өтеді, деп жазды Silk Road Briefing басылымы.

Жобаның құны-1 1,34 млрд. Қырғызстанның бұл магистралды қаржыландырудың өзіндік көздері болмағандықтан, құрылыс ҚХР ақшасына жүргізіледі деп болжануда.

Үкіметаралық келісімдердің шарттары бойынша құрылысты China National Machinery Import & Export Corporation жүргізуі тиіс.

Алдын ала бағалаулар бойынша, Қырғызстан өз аумағы арқылы тауарлар транзитінен жыл сайын шамамен 2 200 миллион алады.

Басылым атап өткендей, Қырғызсан мұндай жобаға өте мұқтаж, бірақ онымен байланысты барлық тәуекелдерді бағалай алмайды.

 

Жүк тасымалы
13.12.2025
ҚТЖ жүк айналымы құрылымында транзиттік тасымалдар 10% алады
Жаңалықтар
12.12.2025
Дарбаза – Мақтаарал теміржол желісі Сарыағаш станциясы жүктемесін 40% төмендетеді
Әлемде
12.12.2025
Қытайлар Африкадағы ең ұзын теміржол көпіріне рельс төсеуді аяқтады
Аймақтар
12.12.2025
Қызылжар станциясындағы локомотив бригадаларының демалыс үйіне күрделі жөндеу аяқталды
Жаңалықтар
12.12.2025
Үздік инноваторлар анықталды
Аймақтар
12.12.2025
Темір жол ревизорларының жұмысы: биыл ауыр апаттар тіркелмеді
Жаңалықтар
12.12.2025
ҚТТ: Стратегиялық басым бағыттар
Жаңалықтар / Мұрағат
12.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №103 12 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
11.12.2025
Ауа райы нашарлаған кезде ҚТЖ пойыздардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін қосымша шаралар енгізеді
ҚТЖ келбеті
11.12.2025
Машинистен профессорға дейін: Ибрай Бисалиевтің еңбек белестері
Аймақтар
11.12.2025
Күзет қырандарына құрмет
Аймақтар
11.12.2025
«TemirSkills – 2025» кәсіби шеберлікті шыңдайды
Жолаушылар тасымалы
10.12.2025
Жаңа жыл қарсаңында қала маңы пойыздары қосымша 3 мыңнан астам жолаушыны тасымалдайды
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да Alstom-ның қатысуымен жыл сайынғы техникалық семинар өтті
Сұхбат
10.12.2025
Мүмкіндігі мол мұнайлы аймақ
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да XIV республикалық жастар форумы басталды
Әлемде
10.12.2025
Қытай ЖТС бойынша жүкті экспресс-жеткізудің жаңа сервисін іске қосты
Инфрақұрылым
09.12.2025
Президент тапсырмасы бойынша ҚТЖ 4 мың шақырымнан астам темір жолды жөндеді
Жүк тасымалы
09.12.2025
2025 жылдың 10 айында теміржол көлігімен 380 млн тоннадан астам жүк тасымалданды — Көлік министрлігі
Жүк тасымалы
09.12.2025
Қытайға теміржол экспорты 11%-ға өсті