Теміржолшылар қауіпсіздігі үшін

Жаңалықтар
12.12.2019, 23:03
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Форумға «Жоба менеджменті» байқауы бойынша қатысып, іріктелген 24 жобаның біреуін алып келген Ақтөбе ЖТ бөлімшесіне қарасты Қандыағаш вагон пайдалану депосында еңбек қорғау инженері Еркебұлан Асабаевтың салада 10 жылдық еңбек өтілі бар.

Саладағы жұмысын ең төменгі сатыдан, слесарьлықтан бастаған теміржолшылар династиясының өкілі Еркебұлан атасы 45 жыл станция кезекшісі, станция бастығы болып еңбек еткенін, сол кәсіпті атаанасы, олардан өзі мен бауырлары жалғап, теміржолда еңбектеніп жатқандарын мақтаныш ететінін жеткізді. Бұл форумға бірінші рет қатысып отыр. Бес адамнан тұратын жобалық топ «Вагон жеңі мен Узотты біріктіретін фиксатор» деген рационализаторлық ұсыныс әкелді. – Бұл қазақша айтқанда «қысқыш» деп аталады. Бұл вагон қараушы теміржолшылардың қауіпсіздігі үшін аса маңызды. Вагондар арасында жалғанатын екі жең жалғанғанда олардан ауа жүреді. Бізде УЗОТ деген бар, содан вагондарды алдын ала дайындап қояды. Осыдан қатты қысым кеткенде жаңа жеңдер шығып кетеді, сол кезде жұмысшылар дене жарақаттарын алмау үшін осы қысқышты ойлап таптық. Бұрынсоңды мұндай болмаған. Ақтөбедегі басшылық біздің жобамызды қолдап, осы жиынға жіберді. Бұл жақта сарапшыларға оның тиімділігін түсіндіріп, жобамызды қорғадық. Енді шешімін күтеміз. Бұл байқауда орын алмағанның өзінде бұл идеямыз өндіріске енгізіледі, – дейді өзіне-өзі сенімді жігіт . Жобаның жүзеге асырылу мерзімі – 1 ай, шығыны 20 мың теңгені құрайды екен. Жобаны қорғау барысында олар оның мақсаты мен өзектілігін, орындаушысын, жүзеге асыру географиясын, жүзеге асыру механизмдерін сарапшыларға түсіндіріп берген. 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті