Сервис сапасының жаңа деңгейі сөз болды

Жаңалықтар
10.09.2020, 20:00
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Deutsche Bahn неміс компаниясымен бірлесе қазақстандық жолаушылар тасымалын дамытуды былтырдан бері қолға алған «Жолаушылар тасымалы» АҚ басшылығы кеше көшпелі баспасөз брифингін өткізді. Қоғамның бас директоры Питер Штурм осы жылдағы компанияның атқарған жұмысы жайлы баяндап, алдағы перспективалық жоспарларымен бөлісті. 

Әрине, компанияның көздегені – жолаушылар пойыздарындағы сервистік қызмет сапасын көтеру. Бүгінгі таңда ұлттық тасымалдаушы неміс компаниясымен бірге жолаушылар үшін көрсетілетін қызмет сапасын арттыру, клиентке бағдарлану, операциялық тиімділік, маркетинг және сату, өзгерістерді басқару салаларында да жұмыстар жүргізуде. Бас директордың айтуынша, сервистік қызметтер сапасын жақсарту үшін екі стандарт жасап шығарылды, оның бірі – жолаушылар пойыздары мен ішкі клинингті экипировкамен қамтамасыз ету болса, екіншісі – пойыздарды санитарлық-гигиеналық құралдармен жарақтандыру. 

Сонымен қатар жылжымалы құрамды вагон паркімен қамтамасыз ету, эксплуатациялау және қызмет көрсету бойынша жаңартуды көздейтін 2020-2029 жылдарға арналған Стратегия да жүзеге асырылуда. Таяу уақытта компания әжетханалар кешенін жаңғыртуды жоспарлап отыр. Атап айтқанда, 563 вагондағы 1128 әжетхананы жаңарту көзделуде. Стандартты жолаушылар вагондарындағы ескі әжетханалар орнына жаңа қабырғалық панельдері, әжетханасы, қол жуатын шұңғылшасы, жарығы, желдеткіші бар жаңа санитариялық тораптар орнатпақ. Жағымсыз иістерді жоятын жаңа гигиеналық стандарт енгізілмек.

– Біздің негізгі мақсатымыз – клиенттеріміздің көңілінен шығу және «тыңдай» білетін, халықтың үніне құлақ асатын компанияға айналу. Болашақта Қазақстанның шалғай станцияларын аралап, қарапайым халықпен кездесуді жоспарлап отырмыз. Біздің жоспарда әрбір жолаушыдан сауалнама алу жобасын іске қосу бар. Сонымен қатар әрбір вагонда QR код жапсырмасын қойып, сол арқылы жолаушылар өз мобильдік құрылғыларымен пікірлер қалдырып, ескертулерін беретіндей жобаны жүзеге асырмақпыз. Мен өз атымнан сол пікірлердің бәрі де назардан тыс қалмай, қаралатынына, сол өтінімдер бойынша жұмыстар жүргізілетініне уәде беремін, – деді журналистерге берген сұхбатында Питер Штурм.

Онлайн билет сату жүйесін жетілдіру бойынша да жаңалық көп. Биыл маусым айында мүмкіндігі шектеулі жандар үшін «Мейірім» электронды дисконт картасы іске қосылды. Соның көмегімен BILET.RAILWAYS.KZ сайтында әлеуметтік маңызды пойыздарға билет құнынан 50 пайыз жеңілдікпен жол жүру билеттерін рәсімдеуге болады. Аталған картаны қоғамның билет кассаларында тиісті құжаттарыңызды көрсетіп ала аласыз. Бүгінде бұл карта қызметін түрлі мүгедек топтарындағы мыңдаған адам сәтті қолданып жүр.

Сонымен қатар осы жылдың тамыз айынан бастап жолаушылар үшін аталған сайтта Kaspi.kz қолдана отырып билет сатып алу мүмкіндігі туындады.

Үздік идеялар мен ұсыныстардан тұратын «Адал қызмет» онлайн жобасы іске қосылды. Аталған жобаға кез келген адам қатысып, өз идеялары мен ұсынымдарын passenger@railways.kz электронды мекенжайына осы жылдың 1 қазанына дейін шексіз жібере алады. Солардың ішінде ең үздік идея авторларымен компания басшылығы кездесіп, оның ұсыныстарын талқылауға дайын.

Штурм мырза компанияның клиентке бағдарлану және бәсекеге қабілеттілікті арттыру бойынша бастаған барлық өзгерістеріне арналған «Өз класының үздігі» жобасы жалғасын табатынын айтты. Қазіргі таңда жаңадан жылжымалы құрам алуға тендер жарияланған.

Deutsche Bahn компаниясы осы істе делдал болып табылады. Заманауи және халықаралық стандарттарға сай келетін 469 жаңа вагон және электр станцияның 26 вагонын алуды көздеп отыр. Келесі жылы келісімшартқа қол қойылмақ.

Қоғамда жаңа маркетингтік стратегия жасалып, қызмет портфелі ұлғайтылмақ. Сонымен қатар ІТ саласындағы операциялар да күшейтілмек.

Әлемде
18.12.2025
Қытайда жолаушылар ағыны өсуде
Әлеумет
18.12.2025
«Маңғыстау–Алматы» пойызында шетел азаматы түсіріліп 5 тәулікке қамауға алынды
Спорт
17.12.2025
Тәуелсіздік күніне орай теміржолшылар арасында волейболдан жарыс өтті
Жүк тасымалы
17.12.2025
Каспий мен Парсы шығанағы: Қазақстан мен Иран логистикалық серіктестіктің жаңа белесінде
Жолаушылар тасымалы
17.12.2025
ҚТЖ ауа райының қолайсыздығына байланысты пойыздарда қосымша орындар ұйымдастырды
Жолаушылар тасымалы / Инфографика
16.12.2025
Осы жылы ҚТЖ пойыздарымен 12,2 млн жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар
16.12.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Жаңалықтар
16.12.2025
«Қазтеміржолкәсіп» ҚБ төрағасы теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Сұхбат
16.12.2025
Сапа – қозғалыс қауіпсіздігінің басты факторы
Жүк тасымалы
16.12.2025
Семейде жүк айналымында өсім жоғары
Жаңалықтар
16.12.2025
Ақтаулық студент WorldSkills Kazakhstan 2025 чемпионатында үздік шықты
Жаңалықтар
16.12.2025
Жеке даму стратегиясынан дәріс
Жаңалықтар
16.12.2025
Үздік жобалар көрмесі: мүдде ортақ, жеңіс жалқы
Жаңалықтар
16.12.2025
Жаңа кезең көшбасшысы қандай болмақ?
Жаңалықтар
16.12.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
ҚТЖ келбеті
16.12.2025
Аралдың ару қызы
Жаңалықтар
16.12.2025
«Теміржол білгірлері»: білім һәм ақыл-ой жарысы
Спорт
16.12.2025
Жыл садақшысы – Жаңаөзенде
Спорт
16.12.2025
Тораптық жарыста топ жарды
Жолаушылар тасымалы
16.12.2025
Астанадан «Полярлық экспресс» пойызының алғашқы рейсіне 300-ден астам жолаушы аттанды