Семейде жолаушылар пойызының қозғалыс кестесіне өзгеріс енгізілді

Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Жазғы маусымға орай Семей теміржолы бойынша жолаушылар пойызының қозғалыс кестесіне өзгерістер енгізілді. Қайтадан әзірленген кестеде шартараптан ағылатын пойыздардың тораптық станциялардағы аялдау мерзімімен қатар, келу-кету уақыттары да біршама өзгерді.

Соның ішінде Семей станциясы бойынша ерекшелік басым. Атап айтсақ, №21-ші Семей-Қызылорда бағытындағы күнделікті қатынайтын жолаушылар пойызы ендігі аралықта түс әлеті ауа, яғни 13:38-де жолға шығатын болды. Сол тәрізді еліміз бойынша жолаушылар тасымалындағы ең ұзын маршрут саналатын, тақ күндері жолға шығатын, шығыс пен батысты жалғайтын №37-ші Семей-Маңғыстау пойызының уақыты 15:15-ке ауысты. Бұл өзгерістердің барлығы да сәуір айының 1-ші жұлдызынан бастап толықтай күшіне енді.  

Жаңа құрылған кесте Семей шаһарынан жұмыс бабымен сапар шегушілер үшін мейлінше тиімді болып тұр. Оның себебі, жолаушылар пойыздарының басым көпшілігі Алматыға да, Астана мен Ақтау қалаларына да таңертеңгі мезгілде ертемен жетеді екен.  

Сонымен қатар, халықаралық бағыттар саналатын, пандемиядан кейін қайта жанданған Новосібір – Бішкек, Новосібір – Алматы, Новосібір – Ташкент пойыздарының қозғалысында да қысқы мезгілмен салыстырғанда шамалы айырмашылықтар бар. Жалпы, өткен жылдан бастап Ресей мен Орта Азияны жалғайтын жолаушылар пойыздарының саны біршама артқан болатын.  

– Жолаушылар пойыздарының қатары алдағы уақыттарда әлі де қосыла түсетін болады. Қаламаңы тасымалына жататын Семей-Достық пен Өскемен-Достық бағытындағы жолаушылар пойызы жылдағы дәстүр бойынша туристік маусымның ашылуына орай жазғы мезгілде жолға шығарылады деп күтілуде, – дейді бұл орайда пікір білдірген Семей вокзалының басшылығы.  

Айта кетерлігі, қазіргі таңда Жаңа-Семей және Семей теміржол бекеттері бойынша жолаушылар нөпірі бұрынғы жылдармен салыстырғанда біршама артып отыр. Бүгінгі таңда Семей вокзалынан тәулігіне екі мыңның үстіндегі жолаушылар шартарапқа жол тартады екен.  

 

Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады