Кондиционері бар жайлы вагондар. Ұлттық тасымалдаушы вагон паркін қалай жаңартып жатқанын айтты

Қазақстан теміржолшысы

2030 жылға қарай Ұлттық тасымалдаушының вагон паркі 700 вагонға толықтырылады. Бұл туралы «Жолаушылар тасымалы» АҚ-ның басқарма төрағасы Жәнібек Тайжанов брифингте айтты.

Басқарма төрағасы өз сөзінде, елімізде жолаушылар қатынайтын 138 теміржол бағыты бар екенін атап өтті. Оның ішінде Ұлттық тасымалдаушы 97 бағыт бойынша, ал қалған бағыттарда жеке тасымалдаушылар мен халықаралық пойыздар қызмет көрсететінін жеткізді. 14 жеке тасымалдаушы 31 бағыт бойынша қызмет көрсетеді екен.

«Былтыр біз 13 млн-нан астам жолаушыны тасымалдадық. Соның ішінде жаз мезгілінде 3,8 млн жолаушы, биыл бұл көрсеткішті 4,2 млн-ға жеткізуді көздеп отырмыз», - деді Ж. Тайжанов.

Сонымен қатар ол компания вагон паркін жаңартуды қалай іске асырып жатқаны жайлы толығырақ айтып берді. Қазір Ұлттық тасымалдаушының вагон паркінде 2157 жолаушылар вагоны бар, оның 1317-сі стандартты, 732-сі  Тальго,  108 электродизель вагондар. Вагондардың орташа жасы 17 жылды құрайды екен. Дегенмен барлық вагондардың 45%-ын 1-10 жыл аралығындағы вагондар құрайды. Ал, шойын жолда жүргеніне 28 жылдан асқан вагондар 27%.

«Соңғы 10 жылда компания 1,5 мыңға жуық заманауи вагон сатып алды. Оның ішінде вагон паркі 2023 жылы және 2024 жылдың бірінші жартыжылдығында - 150-ден астам вагонға толықтырылды. Жаңа вагондар Алматы-Маңғыстау, Алматы-Атырау, Атырау-Астана, Атырау-Маңғыстау, Астана-Шымкент, Астана-Семей, Қызылорда-Семей, Алматы-Жезқазған, Павлодар-Алматы, Павлодар-Түркістан және Атырау-Ақтөбе бағыттары бойынша пойыздар құрамына енгізілді. 2030 жылға дейін 700-ден астам вагон жеткізілуі күтілуде, оның ішінде «Штадлер Қазақстан» өндірісінің 537 вагоны кіреді. Вагондардың алғашқы легі 2025 жылдың соңында жолға шығады деп күтілуде. Бұл кезде ескі вагондардан 3 пайыздай ғана қалады. Ал, вагондардың орташа жасы 13 жыл болады», - деді басқарма төрағасы.  

Әлеумет
08.11.2024
Жастар қамқорлық акциясын бастады
Аймақтар
08.11.2024
Кәсіби шеберлік сайысы өтті
Сұхбат
08.11.2024
Оңтайлы кадр саясаты – табыстылық пен тұрақтылық кепілі
Қауіпсіздік
08.11.2024
Елімізде қанша вокзал бар?
Инфрақұрылым
08.11.2024
Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды
Жаңалықтар / Мұрағат
08.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №95 08 қараша 2024 жыл
Спорт
07.11.2024
Құрама командалар жасақталды
07.11.2024
Таразда экоакция өтті
Жүк тасымалы
07.11.2024
Атырау жүк тасымалы жоспарды асыра орындады
Жүк тасымалы / Апта саны
07.11.2024
Биыл 210 млн тоннадан астам жүк т/ж көлігімен тасымалданды
Жаңалықтар
07.11.2024
ҚТЖ командасы жеңімпаз атанды
Инфрақұрылым
07.11.2024
Қазақстанда жаңа теміржол вокзалдары ашылды
Жүк тасымалы
06.11.2024
Қазақстандық астық өндірушілер жаңа өткізу нарықтарын игеруде
Жаңалықтар
06.11.2024
Тіл клубының кезекті отырысы өтті
Әлемде
06.11.2024
Stadler Польшада тағы бір зауыт ашты
Жолаушылар тасымалы
06.11.2024
Астана, Алматы және Шымкент қалалары арасында қосымша Taльго пойыздары қатынайды
Жаңалықтар
05.11.2024
ҚТЖ мен ALSTOM Қазақстанда электровоздың жаңа түрін өндіру туралы келісті
Жүк тасымалы
05.11.2024
Ауғанстан қазақстандық астықты көп мөлшерде қабылдауға дайын
Инфрақұрылым
05.11.2024
Алматы станциясындағы айналма желінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Жолаушылар тасымалы
05.11.2024
Жарыстан жеңіспен оралған жас домбырашылар пойыз ішінде күй орындады