Қаламаңы тасымалы қажетке жарап тұр

Өңір халқына тиімді қызмет көрсетіп келген Шу-Тараз бағытындағы Спутник қалааралық пойызы Жамбыл облысының Шу мен Тараз қалалары аралығындағы елді мекен тұрғындары үшін аса қолайлы болатын. Әрқайсысы 52 орындық 3 вагонның қай уақытта мінсеңіз де жолаушыларға лық толып тұратыны оның қарапайым халыққа тиімділігін аңғартатын. Алайда, биылғы жыл басынан бұл пойыз өз жұмысын тоқтатты.  

– Жекеменшік тасымалдаушы иелігінде халыққа қызмет көрсетіп келген бұл пойыздың тоқтап қалуы халыққа қолайсыздық тудырғаны рас. Дегенмен, қазіргі таңда Шу-Мыңарал, Шу-Отар бағытындағы екі пойыз елді мекендер арасындағы тұрақты қатынасқа негіз болып отыр. Аталған екі пойыздың да жүру уақыттары жолаушыларға тиімді, – дейді Шу станциясы бойынша вагондар нұсқаушысы Нұрмұқан Тасыбеков. 

Оның айтуынша, Шу-Мыңарал пойызы таңғы 6.35-те Мыңарал станциясынан қозғалып, жол бойы Бірлік, Жиделі станцияларының тұрғындарын жинап, Шу қаласына 11.10-да жетеді. Жолаушылар азық-түлік алу, дәрігерге көріну сынды өзге де шаруаларын тындырып, түстен кейін 15.15-те осы пойызға қайта отырып, кешкі 19.50-де үйлеріне жетеді. Ал, Шу-Отар пойызы Отар станциясынан таңғы сағат 6.05-те шықса, Шу қаласына 9.50-де жетеді. Отар станциясының тұрғындары Шу қаласына көп қатынай бермейтіні анық. Өйткені, ол көршілес Қордай ауданына қарайды, арғы жағында үлкен мегаполис – Алматы қаласы да жақын. Сол себептен, бұл бағыттағы пойызбен көбіне екі аралықтағы Кемер, Еспе, халық көп шоғырланған Шоқпар, Алайғыр, Құлақшын, Бел, Аңырақай станцияларының тұрғындары Шу қаласына жиі келеді. Шу қаласы мен аудан орталығынан түрлі шаруаларын тындырып, 15.30-да осы жерден жылжитын пойызға отырған жолаушылар 19.16-да соңғы станция, яғни Отар станциясына келіп жетеді. Аталған екі пойыздың да қатынау мерзімі халыққа тиімді. Өйткені, түнейтін, баратын жері жоқ жолаушылар қала ішінде тентіремей, кешкісін өз шаңырақтарында отырады.

Жалпы, жолаушылар тасымалын жүзеге асырып отырған Шу-Мыңарал және Шу-Отар пойыздарында 10 жолсерік, 3 локомотив бригадасы бар, олар ауысыммен жұмыс жасайды. Бір локомотив бригадасында 1 машинист және оның көмекшісі бар. Олардың барлығы – осы Шу ауданының жергілікті тұрғындары.

Жолаушылар билетінің құнына келер болсақ, ең жоғарғы баға – Отарға дейін 794 теңге болса, ең төменгі баға – Бірлік станциясына дейін 49 теңге. Темір жол саласында еңбек ететіндер күнделікті қатынайтын бұл пойызбен аптаның бес жұмыс күнінде қызметтік куәлігі арқылы тегін жүре алады. Өйткені, бұл жөнінде темір жол мекемелері арасында келісімшарт жасалған. Бұрындары көптеген пойыздар бір жолда болғандықтан, бір-бірін өткізу үшін кейбір кіші станциялардың өзіне тоқтап тұратын. Соңғы жылдары қос жолдың қолданысқа енгізілуі үлкен пойыздардың шағын станцияларға тоқтамауына себеп болды. Олар желдей жүйткіп отырып, тек үлкен станцияларға аялдайды. Ал, Шу-Мыңарал және Шу-Отар пойыздарының бір артықшылығы – аралықтағы станциялар мен барлық разъездерге тоқтап, шағын бекеттер халқына қызмет көрсетеді.

Алайда, бүгінгі күні жергілікті халық Шу-Тараз бағытындағы пойыздың қайта жүруін сұрап отыр екен. Қарапайым тұрғындар үшін тиімді бағадағы, жол жүру құны бар болғаны 560 теңгені құрайтын бұл пойыз қызметі облыстың ірі екі қаласын байланыстыратын ең әлеуметтік маңызды бағыт деп есептеледі екен.

– Сондықтан, келешекте бұл бағытты «Қала маңындағы тасымал» АҚ өз меншігіне сатып алып, қайта жолға қойса, аудан көлеміндегі маңызды мәселенің түйіні тарқайтын еді, – дейді Нұрмұқан Сабыржанұлы да жерлестерінің өтіншін қоштап..

Динара Батырхаирова, Шу 

Суретті түсірген автор.


Инфрақұрылым
09.12.2025
Президент тапсырмасы бойынша ҚТЖ 4 мың шақырымнан астам темір жолды жөндеді
Жүк тасымалы
09.12.2025
2025 жылдың 10 айында теміржол көлігімен 380 млн тоннадан астам жүк тасымалданды — Көлік министрлігі
Жүк тасымалы
09.12.2025
Қытайға теміржол экспорты 11%-ға өсті
Сұхбат
09.12.2025
Астық экспорты және вагон кептелісі: негізгі себептер мен шешімдер
Қауіпсіздік
09.12.2025
Дайындықтарын шыңдады
Станция тынысы
09.12.2025
Жосалы станциясы жылды табысты қорытындылады
ҚТЖ келбеті
09.12.2025
Маңғыстаулық жас маман Қуандық Боқаев жастар сыйлығының лауреаты атанды
Жолаушылар тасымалы
09.12.2025
ҚТЖ жаңа жылдық мереке кезінде қосымша пойыздар шығарады
Аймақтар
09.12.2025
Аға буынның айтары бар
Жаңалықтар / Мұрағат
09.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №102 09 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
08.12.2025
Елордалық 1200 астам оқушы мен студент Теміржол көлігі мұражайында болды
Аймақтар
08.12.2025
Болашақ теміржол энергетиктері Семей дистанциясының жұмысымен танысты
Қауіпсіздік
08.12.2025
Екі апталық дәріс өтті
Қауіпсіздік
08.12.2025
Пойыз қозғалысы қауіпсіздігі: 12 команда үздік жобаларын ұсынды
Жолаушылар тасымалы
08.12.2025
ҚТЖ жаңа плацкарт вагондарының алғашқы бейнелерін жариялады
Жаңалықтар
08.12.2025
ҚТЖ мен Өзбекстан темір жолдарының кооперациясы екі елдің көлік мүмкіндігін кеңейтеді
Жаңалықтар
08.12.2025
ҚТЖ мен Астана әкімдігі елорданың көлік жүйесін дамыту стратегиясын талқылады
Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды