Көшбасшылық дағдыларды дамытуға арналған семинар өтті

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Жолаушылар тасымалы» АҚ жылдағыдай өз қызметкерлеріне арнап оқу семинарын өткізді. Бұл жолы тақырып көшбасшылық дағдыларды дамытуға арналды. Семинарға компанияның орталық аппаратының және аймақтардағы филиалдарының басшылары қатысып, оларға алдымен акционерлік қоғамның бас директоры Питер Штурм кәсіпорынның даму стратегиясын баяндап берді. «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директорының айтуынша, компания жұмысының негізгі қағидаттарына клиентке бағдарланған нақты тәсілдерді, клиент пен олардың қажеттіліктерін білу жатады. 2022 жылдан бастап «Жолаушылар тасымалы» АҚ ұйымдастырушылық моделінің кемелденген 3-ші деңгейіне жетуге ұмтылады. Компанияның болашақтағы межесі – клиентке бағдарлану, көлік қызметі нарығында бәсекеге қабілеттілікті арттыру.

– Бүгін біз компаниядағы түрлі деңгейдегі басшыларға арналған сессиямызды бастадық. «Жолаушылар тасымалы» акционерлік қоғамында бұл шараны біз жылына екі рет өткізіп тұрамыз. Мақсат – тұтастай компания шеңберінде коммуникация қалыптастыру. Бүгін стратегиямызды таныстырып, оның түрлі бағыттарын бағамдайтын боламыз. Бизнес модельдердің өзгерісі, хаб жүйесін құру, интермодальды тасымал, цифрландыру мәселелері де сөз болады, – деп бастады сөзін Питер Штурм.

Бүгінде жолаушылар пойыздары Қазақстан бойынша да, көрші елдер арасында да қатынайды. Болашақта «Үйден межелі жерге дейін» деген қызметті енгізу, клиенттер сұранысын қанағаттандыруға бағдарлану көзделіп отыр. Зерттеулерге сәйкес жолаушылардың 75 пайызы купе немесе плацкарт вагондарды, яғни анағұрлым арзан кластағы вагондармен саяхаттайды.

– Біз Қазақстанның көліктік әлеуетінің негізін құраймыз және еліміздің кез келген нүктесіне және кері бағытта, сонымен қатар халықаралық кейбір бағдарлар бойынша межелі орындарға жайлы, қауіпсіз, экологиялық жағынан таза қалыпта жетуін қамтамасыз етеміз. Ел өңірлерін біріктіріп, мобильділікке қол жеткізуге ықпал етеміз, – деді бас директор.

Оның айтуынша, парктерді басқарудың бірыңғай функциясы жасалатын болады. Ол үшін маркетинг бөлімі анықтаған талаптар негізінде пойыздар қозғалысы жолдарын жоспарлау, пойыздар қозғалысы кестесін бекіту, филиалдармен бірлесе отырып пойыздардың жалпы орналасуын реттеу көзделеді. Сонымен қатар вагондардың техникалық олқылықтарымен байланысты барлық деректерді жинау, кемшіліктер туралы статистика құру, кемшіліктер мен себептер талдауы, техникалық қызмет көрсетуді қоса алғанда барлық қызмет түрлері бойынша тұрақты тексерулерді бастау, үдеріс тиімділігі аудитін бастау жоспарланған.

Қауіпсіздік
13.10.2025
Темір жол қателікті кешірмейді
Жаңалықтар
13.10.2025
Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы талқыланды
Аймақтар
13.10.2025
Теміржолшылар кәсіподағына – 120 жыл: Жамбылда үздіктер марапатталды
Аймақтар
13.10.2025
Қисановтар әулеті – байқау жеңімпазы
Спорт
13.10.2025
Корттағы күш пен құлшыныс
Жүк тасымалы
13.10.2025
Қазақстан логистика арқылы экономиканы дамытуды көздеп отыр
Аймақтар
13.10.2025
Тоқсан жасаған Тамара әжей
Әлеумет
13.10.2025
«Саламатты Қазақстан» пойызы Жетісу облысының тұрғындарына қызмет көрсетті
Жаңалықтар
11.10.2025
Астанада күрделі жөндеуден кейін локомотивтердің техникалық қызмет көрсету пункті ашылды
ҚТЖ келбеті
10.10.2025
«Жас үздік маман – 2025»: Теміржолдағы жаңа буын көшбасшылары
Жаңалықтар
10.10.2025
Қысқа қамданыс қалай?
Аймақтар
10.10.2025
Күрмеуі көп кірме жолдар
Жолаушылар тасымалы
10.10.2025
Ұлттық тасымалдаушы теміржол билеттеріне жеңілдіктер мерзімін қысқа дейін ұзартты
Қауіпсіздік
10.10.2025
Маңғыстау теміржолында қауіпсіздік шаралары күшейтілді
Жаңалықтар
10.10.2025
«Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасы теміржолшыларды Кәсіподақ күнімен құттықтады
Жаңалықтар
10.10.2025
Басқарма төрағасы теміржолшыларды Кәсіподақ күнімен құттықтады
Жаңалықтар / Мұрағат
10.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №83 10 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
09.10.2025
Нұрлы жолдан – Достыққа дейін: екінші жолмен сапар
Аймақтар
09.10.2025
Сыр елінде кәсіподақтың 120 жылдығы тойланды
Спорт
09.10.2025
Теміржол ардагерлері шағын футболда бақ сынады