Көшбасшылық дағдыларды дамытуға арналған семинар өтті

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Жолаушылар тасымалы» АҚ жылдағыдай өз қызметкерлеріне арнап оқу семинарын өткізді. Бұл жолы тақырып көшбасшылық дағдыларды дамытуға арналды. Семинарға компанияның орталық аппаратының және аймақтардағы филиалдарының басшылары қатысып, оларға алдымен акционерлік қоғамның бас директоры Питер Штурм кәсіпорынның даму стратегиясын баяндап берді. «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директорының айтуынша, компания жұмысының негізгі қағидаттарына клиентке бағдарланған нақты тәсілдерді, клиент пен олардың қажеттіліктерін білу жатады. 2022 жылдан бастап «Жолаушылар тасымалы» АҚ ұйымдастырушылық моделінің кемелденген 3-ші деңгейіне жетуге ұмтылады. Компанияның болашақтағы межесі – клиентке бағдарлану, көлік қызметі нарығында бәсекеге қабілеттілікті арттыру.

– Бүгін біз компаниядағы түрлі деңгейдегі басшыларға арналған сессиямызды бастадық. «Жолаушылар тасымалы» акционерлік қоғамында бұл шараны біз жылына екі рет өткізіп тұрамыз. Мақсат – тұтастай компания шеңберінде коммуникация қалыптастыру. Бүгін стратегиямызды таныстырып, оның түрлі бағыттарын бағамдайтын боламыз. Бизнес модельдердің өзгерісі, хаб жүйесін құру, интермодальды тасымал, цифрландыру мәселелері де сөз болады, – деп бастады сөзін Питер Штурм.

Бүгінде жолаушылар пойыздары Қазақстан бойынша да, көрші елдер арасында да қатынайды. Болашақта «Үйден межелі жерге дейін» деген қызметті енгізу, клиенттер сұранысын қанағаттандыруға бағдарлану көзделіп отыр. Зерттеулерге сәйкес жолаушылардың 75 пайызы купе немесе плацкарт вагондарды, яғни анағұрлым арзан кластағы вагондармен саяхаттайды.

– Біз Қазақстанның көліктік әлеуетінің негізін құраймыз және еліміздің кез келген нүктесіне және кері бағытта, сонымен қатар халықаралық кейбір бағдарлар бойынша межелі орындарға жайлы, қауіпсіз, экологиялық жағынан таза қалыпта жетуін қамтамасыз етеміз. Ел өңірлерін біріктіріп, мобильділікке қол жеткізуге ықпал етеміз, – деді бас директор.

Оның айтуынша, парктерді басқарудың бірыңғай функциясы жасалатын болады. Ол үшін маркетинг бөлімі анықтаған талаптар негізінде пойыздар қозғалысы жолдарын жоспарлау, пойыздар қозғалысы кестесін бекіту, филиалдармен бірлесе отырып пойыздардың жалпы орналасуын реттеу көзделеді. Сонымен қатар вагондардың техникалық олқылықтарымен байланысты барлық деректерді жинау, кемшіліктер туралы статистика құру, кемшіліктер мен себептер талдауы, техникалық қызмет көрсетуді қоса алғанда барлық қызмет түрлері бойынша тұрақты тексерулерді бастау, үдеріс тиімділігі аудитін бастау жоспарланған.

Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды
Темір жол тарихы
15.04.2025
Соғыс тарихынан сыр шерткен жәдігерлер
Аймақтар
15.04.2025
Ақтөбе облысында биыл жеті вокзал жөнделеді
Аймақтар
15.04.2025
Теміржолшы болам десеңіз...
Қауіпсіздік
15.04.2025
Айыппұл мөлшері артты
Жаңалықтар / Мұрағат
15.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №28 15 сәуір 2025 жыл
Аймақтар
14.04.2025
Каспий теңізі тағы бір кемемен толықты
Жүк тасымалы / Апта саны
14.04.2025
Теміржол тасымалы 4,4% өсті
Аймақтар
14.04.2025
Теміржол ардагері құрметке бөленді
Аймақтар
14.04.2025
Көктемгі тексеріс басталды
Жолаушылар тасымалы
14.04.2025
Жазғы тасымалдау кезеңіне жолаушылар вагондарын дайындау жүргізілуде
Аймақтар
14.04.2025
Еңбек адамына құрмет – елге құрмет
Инфрақұрылым
11.04.2025
ҚТЖ Алтынкөл – Жетіген учаскесін жаңғыртады
Жаңалықтар
11.04.2025
Минскіде логистикалық маршруттардың дамуы талқыланды