Машинист – мамандықтың төресі

ҚТЖ келбеті
29.11.2022, 09:59
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ел игілігі үшін күн-түн демей жылжымалы құрамды сүйреген локомотивтерді тізгіндеген машинистер өмірі кімге болса да үлгі боларлық. Біздің кейіпкеріміз Марат Бертілеуов Шалқар айналым депосында тәжірибелі нұсқаушы-машинист.

Қырық жылдан аса уақыт еңбек еткен Марат ағамыз осы мамандықтың жілігін шағып, майын ішкен. 1980 жылы Шалқар депосына слесарь болып кіріп, әрі қарай машинист көмекшісі, кейін жауапкершілігі жоғары машинист қызметтерін атқарған. «Осы депоға келіп, жұмысқа орналасқанда жас жігіт едім. Білуге, үйренуге бейім болдық. Тәжірибелі аға буынның әңгімесін ұйып тыңдайтынбыз. Жұмыстың қыры мен сырына әбден қанықтық», – дейді кейіпкеріміз. Теміржолшылар арасындағы игі дәстүр Бертілеуовтер отбасын да айналып өткен емес. Салада бүкіл ұрпақтың бір мамандық бойынша жұмыс істеуі дәстүрге айналғандай. Марат ағамыз да теміржолшының ұлы. Әке жолын қуып, барлық бауырлары осы мамандықты алып жүр. Үлкен теміржолшылар династиясын қалыптастырып келеді. Ұзақ жыл жылжымалы құрамды сүйреп, тепловоз айдаған теміржолшы бүгінде Шалқар айналым депосында нұсқаушы-машинист болып еңбек етіп, жас мамандарды өз кәсібінің шебері болуға баулуда. Локомотив бригадаларының жұмысын күнделікті қадағалап, ресурс үнемдеуге бағыт-бағдар беруде.

«Қарамағымда 40-қа жуық локомотив бригадасы бар. Тепловоз жүрісіне расшифровка жасайтын инженер қыздарға көмектесемін. Таспаға жазылған жылдамдық көрсеткішін қараймыз. Осылайша, тосын оқиғаларда таспаға жазылған қозғалысты танып, оқи білетін маманмен бірге жұмыс істеймін. Көмегімді тигізуге тырысамын. Машинистің іс-әрекеті, жылжымалы құрамның қозғалысын пойыз жүрген кездегі таспаға жазылған сызбалардан көріп, біліп отырамыз. Кейде шұғыл тоқтау, авариялық жағдай болады. Іс-әрекеттің дұрыс-бұрыстығын анықтап береміз», – дейді қырағы машинистен тәжірибелі нұсқаушыға айналған ағамыз.  

 

Жаңалықтар
15.10.2025
Олжас Бектенов «Алматы айналма теміржолы» және «Достық – Мойынты» учаскесі бойынша тапсырмалар берді
Жүк тасымалы
15.10.2025
Орталық Азия арқылы өтетін транзит көлемі 70%-ға артты
Жаңалықтар
15.10.2025
Пойызбен жүрудің артықшылықтары: саяхаттың ең байсалды түрі
Аймақтар
15.10.2025
Адал еңбек өтеуі – абыройлы демалыс
Жаңалықтар
15.10.2025
Бакуде Қазақстан мен Әзербайжан Орта дәлізді дамыту барысын талқылады
Жаңалықтар
15.10.2025
Достық-Мойынты учаскесінде жаңа энергия объектілері пайдалануға берілді
Жолаушылар тасымалы
15.10.2025
ҚТЖ пойыздарды қысқы маусымға дайындауда
Қауіпсіздік
15.10.2025
Теміржолда тәртіп бұзғандар жазаланды
Жаңалықтар
14.10.2025
Үздік теміржолшылардың суреттері ҚТЖ ғимаратының LED-экранынан көрсетілді
Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат
Спорт
14.10.2025
Кәсіподақтар күніне орай теміржолшылар арасында боулингтен жарыс өтті
Қауіпсіздік
14.10.2025
Теміржолшылар мен құтқарушылар төтенше жағдайға дайындықтарын пысықтады