Еңбек түбі – зейнет

ҚТЖ келбеті
04.09.2023, 15:47
Суретті түсірген автор
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Биылғы Көлік қызметкерлерінің кәсіби мерекесі күні кеудесіне «Құрметті теміржолшы» төсбелгісін қадаған Шөлдала станциясының бастығы Асқарбек Телғараев 18 тамыз күні мерейлі 63 жасқа толып, зейнетке шықты.  

Жамбыл бөлімшесінің басшылығы мен әріптестері болат жолда қырық бес жыл тер төккен теміржолшыны зор құрметпен шығарып салды. Т.Рысқұлов ауданы Тасшолақ елді мекенінде дүниеге келген Асқарбек Есбергенұлы біраз жыл көршілес қырғыз теміржолында еңбек етіпті. Бішкек қаласындағы теміржол училищесін бітіріп, 1977 жылы Бішкек станциясына жұмысқа тұрады. Ол жылдары Бішкек жол бөлімшесі Алматы темір жолына қарайтын. Сосын жолдаушы пойызына жолсерік болып ауысып, 2003 жылы елге оралғанға дейін Бішкек станциясында пойыз бастығы, өндірістік оқыту нұсқаушысы, жолаушылар пойызының, қозғалыс қауіпсіздігінің бақылаушысы, Бішкек-1 вокзалының бастығы, бас инженер, Беловодск станцияларының бастығы сынды бірталай қызмет атқарған.    

Асқарбек Есбергенұлының елге оралсам деген арманы тек 2003 жылы орындалады. Кейіпкеріміз алдымен Астанада Қырқыншы станциясының бастығы, одан кейін Көкшетауға ауысып, Шагилинка станциясын басқарады. 2019 жылы туған жеріне оралғанға дейін Нұр және Казиевка станцияларына жетекшілік етеді.    

Зейнет жасына жақындаған кезде туған жерге ат басын бұрып, Жамбыл бөлімшесі Шөлдала станциясына басшылыққа келеді.

– Болат жолдың бойында өстік. Ол кезде Луговой мен Меркіден Бішкекке пойыздар ағылып жататын. Содан арман қуып Бішкектен бір-ақ шықтым. 26 жылдай көрші елде еңбек еттім. Кешегі демалыс Бішкекке барып келдім, қырғыздық әріптестер де зейнет жасыммен құттықтап шақырған екен. Бірақ Қырғызстанда зейнет жасына қай салада болмасын 40 жыл еңбек етсең болды, шығара береді. Белгіленген жас жоқ, – деп қуанышымен бөлісті кейіпкеріміз.    

– Өмір жолыңызға қарасам, негізінен станцияларда басшылықта көп болған екенсіз. Саланың майталманы ретінде айтыңызшы екі елдің теміржол саласында қандай айырмашылық бар екен? – деп сұрадық тәжірибелі теміржолшыдан.  

– Айырмашылық өте үлкен. Қазақстанда сала қарқынды дамып жатыр, өндіріске енгізіліп жатқан жаңа технология қозғалыс қауіпсіздігін, техникалық білім мен еңбекті қорғауда тың реформаларға жол ашады, – деп ой бөлісті кейіпкеріміз.    

Қырық жылғы еселі еңбегінің жемісін көруге аттанған теміржолшымен ұжымы қимай қоштасты.  

 

 

Жаңалықтар
09.07.2025
«ИННОПРОМ–2025» халықаралық көрмесінде ЗИКСТО-ның болашағы талқыланды
Жолаушылар тасымалы
09.07.2025
ҚТЖ «Jibek Joly 5.0» туристік пойызының жаңа маусымын іске қосады
Жаңалықтар
09.07.2025
Кірме жолдардағы қозғалыс қауіпсіздігіне бақылау күшейтілді
Жаңалықтар
09.07.2025
ҚТЖ мен Қытай темір жолдары стратегиялық ынтымақтастық туралы жаңа келісімге қол қойды
Қауіпсіздік
09.07.2025
Жамбыл өңірінде пойыз қозғалысы қауіпсіздігіне қатысты 8 заңбұзушылық анықталды
Әлемде
09.07.2025
Иран мен Ауғанстан Хаф – Герат теміржол жобасын тез арада аяқтауға ниетті
Жаңалықтар
08.07.2025
ҚТЖ басшылығы Бейжіңде өткен ХТЖО-ның XII конгресінде бірқатар стратегиялық кездесулер өткізді
Қауіпсіздік
08.07.2025
Қарағанды – Ағадыр бағытында машинист шұғыл тежегіш қолдануға мәжбүр болды
Аймақтар
08.07.2025
Бейнеудегі машинистердің демалыс үйі жаңа кейіпке енді
Әлемде
08.07.2025
Әзірбайжан темір жолдары жазғы кестеге көшеді
Әлемде
08.07.2025
Тәжікстан Қытай–Қырғызстан–Өзбекстан теміржолы жобасына қосылғысы келеді
Әлемде
08.07.2025
Қытайда панда бейнесіндегі монорельс пойызы таныстырылды
Жолаушылар тасымалы
07.07.2025
ҚТЖ Алматы-Саратов бағытына жаңа вагондар шығарды
Жаңалықтар
06.07.2025
КТЖ басшылығы «Нұрлы жол» вокзал кешенінің жұмысымен танысты
Жаңалықтар
04.07.2025
ҚТЖ жол жөндеу техникасын жаңартуда
Жүк тасымалы
04.07.2025
Жаңа маусымға – жаңа вагондармен
Аймақтар
04.07.2025
Депутаттар контейнерлік аэрохаб жұмысымен танысты
Аймақтар
04.07.2025
Абай әлеміне саяхат
Цифрландыру
04.07.2025
Цифрлық технология: Зияткерлік білім сайысы
Аймақтар
04.07.2025
Құлсары дистанциясында жол жөндеу қарқын алды