Еңбек түбі – зейнет

ҚТЖ келбеті
04.09.2023, 15:47
Суретті түсірген автор
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Биылғы Көлік қызметкерлерінің кәсіби мерекесі күні кеудесіне «Құрметті теміржолшы» төсбелгісін қадаған Шөлдала станциясының бастығы Асқарбек Телғараев 18 тамыз күні мерейлі 63 жасқа толып, зейнетке шықты.  

Жамбыл бөлімшесінің басшылығы мен әріптестері болат жолда қырық бес жыл тер төккен теміржолшыны зор құрметпен шығарып салды. Т.Рысқұлов ауданы Тасшолақ елді мекенінде дүниеге келген Асқарбек Есбергенұлы біраз жыл көршілес қырғыз теміржолында еңбек етіпті. Бішкек қаласындағы теміржол училищесін бітіріп, 1977 жылы Бішкек станциясына жұмысқа тұрады. Ол жылдары Бішкек жол бөлімшесі Алматы темір жолына қарайтын. Сосын жолдаушы пойызына жолсерік болып ауысып, 2003 жылы елге оралғанға дейін Бішкек станциясында пойыз бастығы, өндірістік оқыту нұсқаушысы, жолаушылар пойызының, қозғалыс қауіпсіздігінің бақылаушысы, Бішкек-1 вокзалының бастығы, бас инженер, Беловодск станцияларының бастығы сынды бірталай қызмет атқарған.    

Асқарбек Есбергенұлының елге оралсам деген арманы тек 2003 жылы орындалады. Кейіпкеріміз алдымен Астанада Қырқыншы станциясының бастығы, одан кейін Көкшетауға ауысып, Шагилинка станциясын басқарады. 2019 жылы туған жеріне оралғанға дейін Нұр және Казиевка станцияларына жетекшілік етеді.    

Зейнет жасына жақындаған кезде туған жерге ат басын бұрып, Жамбыл бөлімшесі Шөлдала станциясына басшылыққа келеді.

– Болат жолдың бойында өстік. Ол кезде Луговой мен Меркіден Бішкекке пойыздар ағылып жататын. Содан арман қуып Бішкектен бір-ақ шықтым. 26 жылдай көрші елде еңбек еттім. Кешегі демалыс Бішкекке барып келдім, қырғыздық әріптестер де зейнет жасыммен құттықтап шақырған екен. Бірақ Қырғызстанда зейнет жасына қай салада болмасын 40 жыл еңбек етсең болды, шығара береді. Белгіленген жас жоқ, – деп қуанышымен бөлісті кейіпкеріміз.    

– Өмір жолыңызға қарасам, негізінен станцияларда басшылықта көп болған екенсіз. Саланың майталманы ретінде айтыңызшы екі елдің теміржол саласында қандай айырмашылық бар екен? – деп сұрадық тәжірибелі теміржолшыдан.  

– Айырмашылық өте үлкен. Қазақстанда сала қарқынды дамып жатыр, өндіріске енгізіліп жатқан жаңа технология қозғалыс қауіпсіздігін, техникалық білім мен еңбекті қорғауда тың реформаларға жол ашады, – деп ой бөлісті кейіпкеріміз.    

Қырық жылғы еселі еңбегінің жемісін көруге аттанған теміржолшымен ұжымы қимай қоштасты.  

 

 

Әлемде
05.11.2025
Үндістанда пойыздар соқтығысып, ондаған адам қаза тапты
Қауіпсіздік
05.11.2025
Тоқтап тұған вагонның астынан өту тыйылмай тұр
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды