Айрықша статусы бар станция бастығы

ҚТЖ келбеті
02.08.2024, 09:53
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау-Ақтау порты, Маңғыстау-Болашақ, Маңғыстау-Құрық порты, Маңғыстау-Бейнеу бағыттарына қызмет көрсететін ерекше станцияны басқарып отырған Бағыбай Исатаевқа барша әріптестері қызығады.

Төрт бағытта қызмет көрсететін бұл айрықша статусы бар станция түбектегі жүк тасымалының салмақты жүгін көтеріп отыр. Сондай жауапкершілігі жоғары жұмысты абыроймен атқарып жүрген станция бастығы бір кездері еңбек жолын осында жүк қабылдап-тапсырушы болып бастапты.  

1966 жылы Түркіменстанда көп балалы теміржолшылар отбасында туған ол Алматыдағы теміржол институтын бітіріп, Маңғыстауда пойыз құрастырушының көмекшісі, пойыз құрастырушы, №16, «Р» бекеттері мен Маңғыстау, Ақтау порты станцияларында кезекші, Жетібай станциясының бастығы, Болашақ станциясында бас инженер, Өзен станциясының бастығы сынды қызмет сатыларынан өтіп, тәжірибе жинақтайды. 4-5 жыл Маңғыстау станциясында бас инженер болып, соңғы бірнеше жыл станция бастығы қызметінде.  

– Теміржолға 45 жылын сарп еткен әкем марқұм Мақсұт Исатаев мен туғанда Мары станциясында кезекші екен. Сол жұмысын Маңғыстауға оралғасын №16, «Р» бекеттерінде жалғастырды. Анам Дыбыс Исатаева да сегіз баласын тәрбиелей жүріп ширек ғасыр жолшы болып еңбек етіпті. Қазір жанұямызда ағам Өсер екеуіміз сол кісілердің жолын жалғап жүрміз. Жалпы, бұл мамандық маған көп нәрсе берді және ұқтырды. Ойымдағы аруды да осынан жолықтырдым. Құдай қосқан қосағым Жанаргүл екеуіміздің шаңырақ көтеріп, бір салада қол ұстасып жүргенімізге отыз жылдан асыпты. Бағытымыз бір болғасын бір-бірімізді қолдап, түсіністікпен өмір сүрудеміз. Жұбайым қазір Маңғыстау қосалқы бөлімінде жүк тасымалы және коммерциялық бөлімінің басшысы. Бір ұлымыз бар. Ол өз қалауымен заң саласын таңдаған, – дейді Бағыбай Мақсұтұлы отбасы жайлы сөз еткенде.  

Ол қазір екі жүзден аса адам қызмет ететін станциясындағы жұмысты үйлестіріп отыр. Мұндай үлкен мекемеде шаруаны шашау шығармай ширату оңай емес. Бұл тұрғыда ол өзінің жылдар бойы жинаған білім-тәжірибесіне сүйенеді.  

– Жалпы, теміржолшы болудың жауапкершілігі өте жоғары. Жаның теміржолшы болмаса, көпке бармайсың. Мен мысалы, бастапқыда пойыз құрастырушыға көмекші болдым, кейін бұл жұмыс жалғыз өзіме тапсырылғанда бірінші қиындықпен бетпе-бет келдім. Соны еңсере білсең ғана ұтасың. Ол үшін табандылық пен қайсарлық қажет, онсыз қиын да күрделі саланы меңгеріп кету оңай емес, – дейді Б.Исатаев.  

 

Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі
Темір жол тарихы
06.05.2025
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды
Жаңалықтар / Мұрағат
06.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №34-35 06 мамыр 2025 жыл