Айрықша статусы бар станция бастығы

ҚТЖ келбеті
02.08.2024, 09:53
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау-Ақтау порты, Маңғыстау-Болашақ, Маңғыстау-Құрық порты, Маңғыстау-Бейнеу бағыттарына қызмет көрсететін ерекше станцияны басқарып отырған Бағыбай Исатаевқа барша әріптестері қызығады.

Төрт бағытта қызмет көрсететін бұл айрықша статусы бар станция түбектегі жүк тасымалының салмақты жүгін көтеріп отыр. Сондай жауапкершілігі жоғары жұмысты абыроймен атқарып жүрген станция бастығы бір кездері еңбек жолын осында жүк қабылдап-тапсырушы болып бастапты.  

1966 жылы Түркіменстанда көп балалы теміржолшылар отбасында туған ол Алматыдағы теміржол институтын бітіріп, Маңғыстауда пойыз құрастырушының көмекшісі, пойыз құрастырушы, №16, «Р» бекеттері мен Маңғыстау, Ақтау порты станцияларында кезекші, Жетібай станциясының бастығы, Болашақ станциясында бас инженер, Өзен станциясының бастығы сынды қызмет сатыларынан өтіп, тәжірибе жинақтайды. 4-5 жыл Маңғыстау станциясында бас инженер болып, соңғы бірнеше жыл станция бастығы қызметінде.  

– Теміржолға 45 жылын сарп еткен әкем марқұм Мақсұт Исатаев мен туғанда Мары станциясында кезекші екен. Сол жұмысын Маңғыстауға оралғасын №16, «Р» бекеттерінде жалғастырды. Анам Дыбыс Исатаева да сегіз баласын тәрбиелей жүріп ширек ғасыр жолшы болып еңбек етіпті. Қазір жанұямызда ағам Өсер екеуіміз сол кісілердің жолын жалғап жүрміз. Жалпы, бұл мамандық маған көп нәрсе берді және ұқтырды. Ойымдағы аруды да осынан жолықтырдым. Құдай қосқан қосағым Жанаргүл екеуіміздің шаңырақ көтеріп, бір салада қол ұстасып жүргенімізге отыз жылдан асыпты. Бағытымыз бір болғасын бір-бірімізді қолдап, түсіністікпен өмір сүрудеміз. Жұбайым қазір Маңғыстау қосалқы бөлімінде жүк тасымалы және коммерциялық бөлімінің басшысы. Бір ұлымыз бар. Ол өз қалауымен заң саласын таңдаған, – дейді Бағыбай Мақсұтұлы отбасы жайлы сөз еткенде.  

Ол қазір екі жүзден аса адам қызмет ететін станциясындағы жұмысты үйлестіріп отыр. Мұндай үлкен мекемеде шаруаны шашау шығармай ширату оңай емес. Бұл тұрғыда ол өзінің жылдар бойы жинаған білім-тәжірибесіне сүйенеді.  

– Жалпы, теміржолшы болудың жауапкершілігі өте жоғары. Жаның теміржолшы болмаса, көпке бармайсың. Мен мысалы, бастапқыда пойыз құрастырушыға көмекші болдым, кейін бұл жұмыс жалғыз өзіме тапсырылғанда бірінші қиындықпен бетпе-бет келдім. Соны еңсере білсең ғана ұтасың. Ол үшін табандылық пен қайсарлық қажет, онсыз қиын да күрделі саланы меңгеріп кету оңай емес, – дейді Б.Исатаев.  

 

Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ негізгі бағдарлар бойынша контейнерлік тасымалдауды дамытады
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ-да 2024 жылғы қозғалыс қауіпсіздігі бойынша қорытынды шығарылды
ҚТЖ келбеті
14.01.2025
Темір жол бойында өткен жарты ғасырлық ғұмыр
Сұхбат
14.01.2025
Мақсат – күзет қызметінің оң имиджін қалыптастыру
Жүк тасымалы
14.01.2025
Транзиттік әлеует айқын
Жаңалықтар / Мұрағат
14.01.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №2 14 қаңтар 2025 жыл
Аймақтар
13.01.2025
Мұғалжар асуында темір жол айналасын кеңейту жұмыстары аяқталды
Жаңалықтар
13.01.2025
Павлодар конструкторлық-сынақ орталығында жаңа өндіріс игерілді
Аймақтар
13.01.2025
Ұжымдағы бірлік
Жүк тасымалы
13.01.2025
Желтоқсан айында былтырғы астықты тасымалдау 63%-ға өсті
Әлеумет
13.01.2025
Теміржолшылар Мәжіліс депутатымен кездесті
Аймақтар
13.01.2025
Қысқы қызмет көрсету жұмыстары штаттық режимде жүріп жатыр
Аймақтар
13.01.2025
Мақатта перрон салынды
Әлемде
13.01.2025
Францияда екі пойыз соқтығысты
Жаңалықтар
10.01.2025
Президент «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Аймақтар
10.01.2025
ҚТЖ қызметкерлер үшін заманауи автобустар сатып алды
Жаңалықтар
10.01.2025
Пойыз тамбурының әйнегін сындырған мас жолаушы айыппұл арқалады
Жолаушылар тасымалы
10.01.2025
Қазақстан мен Өзбекстан жолаушылар тасымалы саласында серіктестікті нығайтуда
Аймақтар
10.01.2025
Қарт теміржолшы – 101 жаста
Спорт
10.01.2025
Әлемді мойындатқан Әлихан