Айрықша статусы бар станция бастығы

ҚТЖ келбеті
02.08.2024, 09:53
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау-Ақтау порты, Маңғыстау-Болашақ, Маңғыстау-Құрық порты, Маңғыстау-Бейнеу бағыттарына қызмет көрсететін ерекше станцияны басқарып отырған Бағыбай Исатаевқа барша әріптестері қызығады.

Төрт бағытта қызмет көрсететін бұл айрықша статусы бар станция түбектегі жүк тасымалының салмақты жүгін көтеріп отыр. Сондай жауапкершілігі жоғары жұмысты абыроймен атқарып жүрген станция бастығы бір кездері еңбек жолын осында жүк қабылдап-тапсырушы болып бастапты.  

1966 жылы Түркіменстанда көп балалы теміржолшылар отбасында туған ол Алматыдағы теміржол институтын бітіріп, Маңғыстауда пойыз құрастырушының көмекшісі, пойыз құрастырушы, №16, «Р» бекеттері мен Маңғыстау, Ақтау порты станцияларында кезекші, Жетібай станциясының бастығы, Болашақ станциясында бас инженер, Өзен станциясының бастығы сынды қызмет сатыларынан өтіп, тәжірибе жинақтайды. 4-5 жыл Маңғыстау станциясында бас инженер болып, соңғы бірнеше жыл станция бастығы қызметінде.  

– Теміржолға 45 жылын сарп еткен әкем марқұм Мақсұт Исатаев мен туғанда Мары станциясында кезекші екен. Сол жұмысын Маңғыстауға оралғасын №16, «Р» бекеттерінде жалғастырды. Анам Дыбыс Исатаева да сегіз баласын тәрбиелей жүріп ширек ғасыр жолшы болып еңбек етіпті. Қазір жанұямызда ағам Өсер екеуіміз сол кісілердің жолын жалғап жүрміз. Жалпы, бұл мамандық маған көп нәрсе берді және ұқтырды. Ойымдағы аруды да осынан жолықтырдым. Құдай қосқан қосағым Жанаргүл екеуіміздің шаңырақ көтеріп, бір салада қол ұстасып жүргенімізге отыз жылдан асыпты. Бағытымыз бір болғасын бір-бірімізді қолдап, түсіністікпен өмір сүрудеміз. Жұбайым қазір Маңғыстау қосалқы бөлімінде жүк тасымалы және коммерциялық бөлімінің басшысы. Бір ұлымыз бар. Ол өз қалауымен заң саласын таңдаған, – дейді Бағыбай Мақсұтұлы отбасы жайлы сөз еткенде.  

Ол қазір екі жүзден аса адам қызмет ететін станциясындағы жұмысты үйлестіріп отыр. Мұндай үлкен мекемеде шаруаны шашау шығармай ширату оңай емес. Бұл тұрғыда ол өзінің жылдар бойы жинаған білім-тәжірибесіне сүйенеді.  

– Жалпы, теміржолшы болудың жауапкершілігі өте жоғары. Жаның теміржолшы болмаса, көпке бармайсың. Мен мысалы, бастапқыда пойыз құрастырушыға көмекші болдым, кейін бұл жұмыс жалғыз өзіме тапсырылғанда бірінші қиындықпен бетпе-бет келдім. Соны еңсере білсең ғана ұтасың. Ол үшін табандылық пен қайсарлық қажет, онсыз қиын да күрделі саланы меңгеріп кету оңай емес, – дейді Б.Исатаев.  

 

Жаңалықтар
02.08.2024
Нұрлан Сауранбаев теміржолшыларды кәсіби мерекесімен құттықтады
Аймақтар
02.08.2024
Түбекке келген тұңғыш тепловоз
Сұхбат
02.08.2024
Амангелді ОМАРОВ: Теміржол – ұлттық экономиканың локомотивіне айналуы тиіс
Жаңалықтар
02.08.2024
Қазақстанның 110 мыңнан астам теміржолшысы кәсіби мерекелерін атап өтуде
Аймақтар
02.08.2024
Үшінші буын өкіл
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Теміржолшыға тән қасиет
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Бір жолда тоғысқан қос тағдыр
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Машинист мәртебесі
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Айрықша статусы бар станция бастығы
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Байланыстың бабын тапқан Бейбіт
Трансформация
02.08.2024
2024 жылы локомотивтер паркі 67 бірлікпен толықтырылмақ
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Үздік станция кезекшісі
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Локомотив қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар / Мұрағат
02.08.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №64-65 02 тамыз 2024 жыл
Әлеумет
01.08.2024
Теміржолшылардың әлеуметтік жағдайы басты назарда
Аймақтар
01.08.2024
Атырау вагон пайдалану депосы қосалқы бөлшектермен қамтамасыз етілуде
Инфрақұрылым
01.08.2024
Ағаш шпалдар ауыстырылуда
Инфрақұрылым
31.07.2024
Аса ауылында темір жол арқылы өтетін аспалы көпір пайдалануға берілді
Жолаушылар тасымалы
31.07.2024
ҚТЖ Көлік қызметкерлері күні қарсаңында балаларға мерекелік шоу ұйымдастырды
Әлемде
31.07.2024
Қытайдан Еуропаға халықаралық пошта алғаш рет пойызбен жеткізілмек