Қиын жылдар бізді шыңдады

ҚТЖ келбеті
04.02.2025, 09:51
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Көлік инфрақұрылымын дамытуда маңызды рөл атқаратын жолшы – қиын әрі жауапты мамандық. Жігіттің жігіті шыдайтын осы кәсіпті отыз жылға жуық атқарып келе жатқан Марат Қаскеев бүгінде Астана жол дистанциясында жол бригадирі болып еңбек етеді.

Марат темір жолға табан тіреген алғашқы күннен бастап-ақ жұмыстың қиын да қауіпті әрі жауапкершілігі де зор екенін сезінді. Сол жылдары Астана іргесіндегі Қырқыншы станциясында жол жұмысын кілең жастар атқарыпты. Жиырмадағы жастар шаршай ма, ауыртпалықты жұмыла көтеріп, жұмыстың қиындығынан қашпай, аптап ыстық пен үскірік аяздан да қайтпай еңбектенді.  

– Сонау 1999-2000 жылдары теміржолшылардың жұмысы оңай болмады. Өйткені ол кезде қазіргідей техника жоқ, технология дамымаған. Шпал-рельстерді қолмен ауыстырамыз. Негізі шпалға «қызмет көрсету» – монтерлардың міндеті. Кіл жастар болғандықтан, осы жұмыстың қиындығын да аса сезінбеппіз. Қарап отырсақ, тәжірибе деген де уақытпен, артта қалған жылдармен бірге келеді екен ғой, – дейді ол.  

Марат Қуанышбекұлы 2008 жылы Қазақ қатынас жолдары университетіне «теміржол құрылысы, жол және жол шаруашылығы» мамандығы бойынша оқуға түсіп, 2012 жылы бітіріп дипломды маман атанған соң да ізденісін тоқтатпай, жылдар өте жинаған тәжірибесінің арқасында инженер-технолог, одан бригадир дәрежесіне көтерілді.  

– Біздің басты міндетіміз – қауіпсіздікке жауап беру. Жолдың сапасы пойыздың жылдамдығына сай болуы керек. 2000 жылдармен салыстырғанда теміржолдың жағдайы жақсы. Қазір ауыр жұмысты техника атқарады. Нағыз игілік деп осыны айт, өйткені біз бәрін қара күш пен жалаң қолмен атқарған ауыр да қиын күндерді бастан өткергенбіз. Сол кездерде де өз міндетімізді мінсіз атқардық. Қазір сол жылдарды сағына еске аламыз. Өйткені ол қиын күндер бізді шыңдады, өмірде ақшаға да сатып ала алмайтын үлкен тәжірибе берді, – деді биыл жол бойында жүргеніне 28 жыл толатын тәжірибелі маман.  

Жасыратыны жоқ, бүгінде жолшы мамандар қатарынан жастарды сирек көреміз. Оған себеп те жоқ емес. Жол салу немесе жөндеу жұмыстары кейде физикалық еңбекті және дала жағдайында жұмыс істеуді талап етеді. Кейде жолшылар алыс аудандарда, ашық далада немесе қиын ауа райы жағдайында жұмыс істеуге мәжбүр болады. Сондықтан жастар бұл мамандықты қиынсынады.  

– Мүмкін, жастар үшін жолшы болуда еш романтика жоқ шығар. Бірақ жол салу, көлік инфрақұрылымын дамытуға үлес қосу – кім-кімге де мақтаныш болса керек. Жол саласында тәжірибе жинаған жастар инженерлік, құрылыс, логистика және көлік салаларына ауыса алады. Жартылай әскери сала болғандықтан, барлық қиындыққа төзіп, не жағдайға да дайын болу адамды шыңдайды, режимге, тәртіпке үйретеді. Сосын әлеуметтік жағы да маңызды емес дей алмаймын, теміржол саласында тұрақтылық, жақсы жалақы бар. Теміржолшы мүддесін жақсы қорғайтын қоғамдық ұйым кәсіподақ, әлеуметтік пакет бар. Осынша жыл темір жолдың бойынан нан тауып, отбасын асырап жүрген жолшы ретінде оңай жерде табыс жоқ дер едім, – деді қоштасарда жолшы жігіт.  

 

Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді
Жаңалықтар
31.05.2025
ҚТЖ Пәкістанның ірі компаниясымен ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
31.05.2025
Ақтаудағы жаңа контейнерлік хабтың іске қосу кезеңі маусым айында басталады
Жаңалықтар
30.05.2025
Қазақстан мен Конго Республикасы логистика саласындағы ынтымақтастықты талқылады
ҚТЖ келбеті
30.05.2025
Темірден түйін түйген Момын Өтегенов – 95 жаста
Әлеумет
30.05.2025
Болашақ станциясында жаңа ойын алаңы ашылды
Аймақтар
30.05.2025
Арыс теміржол торабы жаңартылған соң вагон айналымы 20 пайызға артты
Спорт
30.05.2025
Теміржолшылар арасында футболдан тартысты турнир өтті
Аймақтар
30.05.2025
Жұмысқа тұрудың жаңа тәртібі
Спорт
30.05.2025
Теміржолшылар зияткерлік пен дәлдікте бақ сынады
Жаңалықтар / Мұрағат
30.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №41 30 мамыр 2025 жыл