Шымкенттің жол шебері Еділ Тағаев

ҚТЖ келбеті
25.09.2019, 14:12
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жол дистанциясының жол шебері Еділ Тағаев ең жауапты да күрделі үшінші телімді басқарады. 1985 жылдан бастап жол шебері болып еңбек ететін тәжірибелі маман Шымкент станциясының аумағындағы жол күтіміне жауапты.

Шымкент станциясы басындағы 12 жол үнемі қолданыста. Ары-бері ағылып жатқан пойыздар мен вагондардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін жолшылардың жұмысы да шаш-етектен. Басты жол болып саналатын бірінші және екінші, үшінші жолдардан жолаушылар мен жүк пойыздары өтсе, одан кейінгі жолдарда вагондарды қабылдап-жөнелту жұмыстары жүзеге асырылып, сұрыптауға жіберіледі. Айтқанымыздай, станцияда 12 жол, 50 бағыттамалық бұрма бар. Жолшылар осы инфрақұрылымның күтімін жасап, қысы-жазы жол бойында жүреді. Жолдың ақауын тексеріп, күтіп-баптап, арнайы шаблонмен белгіленген нормадан асып кеткен жолдар болса қалпына келтіреді. Кейбір жолдарда шаблон нормасы әртүрлі болады екен. Айталық, 20, 24, 28. Мәселен, бұрма бағыттамаларда 24 болу керек, солардан асып кетсе, жолшылар тез қалпына келтіреді. Одан басқа жолшылар қысы-жазы темір жолды қоқыстардан тазартып, жазда шөптен, қыста қардан көктемде су тасқынынан, одан қалды мал мен жаннан қорғау да жолшылар міндетіне кіреді. Жол шебері Еділ Толымбекұлы таңның атысы, күннің батысы үй бетін көрмей далада жүретін жолшылардың ары кетсе қолдарына 80-90 мың жалақы алатынын айтып қынжылды. «Қарамағымда 15 жолшы бар.Теміржол саласында ең төмен жалақы алатын осы жолшылар. Бұл туралы талай көтеріліп, талай жерде айтылып та, жазылып та жатыр. Бірақ әзірге нәтиже жоқ», – дейді. Расында, шілденің ми қайтанар 45-50 градус ыстығында күннің астында жұмыс істеу тек оңтүстікте туып-өскен жаны сірден берік осындай жандардың ғана қолынан келетін ерлік болса керек. Соған қарағанда оларда кәсібіне деген адалдық күнкөрістен де жоғары тұратын асыл қасиет сияқты... Еділ Толымбекұлының неліктен теміржолшы болғанын сұрадық. Ол ауылда тұрып совхозда жұмыс істегісі келмегенін, бұдан гөрі теміржол саласын дұрыс деп тапқанын айтты. Әскери борышын өтеп келгеннен кейін теміржолшының оқуына түсіп, болат жолға біржола табан тірегеніне де биыл 42 жыл болыпты. «Зейнетке шығуыма 5 жыл қалды. Осы уақытта атымызға кір келтірмей, апаттың алдын алып, қауіпсіздікті сақтауға үлесімізді қосып аман-есен еңбек етсек, абырой сол болмақ», – дейді жол шебері.    

Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі
Темір жол тарихы
06.05.2025
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды
Жаңалықтар / Мұрағат
06.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №34-35 06 мамыр 2025 жыл