2023 жылы ҚТЖ үш кәсіпорны өндірісте нөлдік жарақаттануға қол жеткізді

Қауіпсіздік
16.01.2024, 10:51

ҚТЖ желілік деңгейдегі бөлімшелерінің 73%-і 2023 жылы өндірістік процестердің қауіпсіздігі мәселелеріне бейілділігін көрсетті.  

Бұл кәсіпорындар бес жылдан астам уақыт бойы адам өліміне әкелетін жарақатсыз жұмыс істеді. 276 кәсіпорын жиырма жылдан астам уақыт бойы жарақат алуға жол бермей келеді. Үш кәсіпорын ұзақ уақыт – 30 жылдан астам - жазатайым оқиғаларсыз жұмыс істейді. Олардың қатарында Сексеуіл локомотив пайдалану  депосы, Ақжайық белгі беру және байланыс дистанциясы және Қазалы энергиямен жабдықтау дистанциясы бар.

Сексеуіл локомотив депосы 1904 жылы құрылған. Қызметкерлердің жалпы саны 387 адамды құрайды, оның 269-сы локомотив бригадалары. Депо машинистері Сексеуіл – Шалқар – Қандыағаш - Ақтөбе, Сексеуіл - Қазалы және Сексеуіл - Қоскөл учаскелерінде жүк тасымалдайды. 2021 жылы депоға 1-класты еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы сенім сертификаты табысталды.

"ҚТЖ" ҰК" АҚ филиалы -"Атырау магистральдық желі бөлімшесі" Ақжайық белгі беру және байланыс дистанциясында 198 адам жұмыс істейді. Дистанция ұзындығы 267 км Атырау - Сағыз учаскесінде теміржол автоматикасына, телемеханика мен байланысқа қызмет көрсетумен және жөндеумен айналысады.

"ҚТЖ" ҰК" АҚ филиалы -"Қызылорда магистральдық желі бөлімшесі" Қазалы электрмен жабдықтау дистанциясы 1977 жылы құрылды. Штатта 146 адам бар. Дистанция магистральдық теміржол желісіне іргелес тұтынушыларды және электр энергиясының басқа көздері жоқ елді мекендерді электр энергиясымен қамтамасыз етеді.

Кәсіпорындарда еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша қызметкерлер үнемі оқытылады. Барлық жұмыс орындары еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау талаптарына сәйкес келеді, қызметкерлер жеке қорғану құралдарымен және арнайы киіммен қамтамасыз етілген. Қызметкерлерді санитарлық-тұрмыстық қамтамасыз ету, демалыс және тамақтану бөлмелерін жабдықтау.мәселелеріне ерекше назар аударылады.

 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет