Ақауды дыбысынан анықтап, қауіптің алдын алды

Қауіпсіздік
11.07.2024, 10:54
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

ВЧД-27 Жамбыл вагон пайдалану депосының Шу станциясындағы вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінде вагон қараушы Төрехан Чолпанқұлов жүк пойызының вагонынан ақау тауып, қауіптің алдын алды.

Тараз станциясынан шыққан №3192 жүк пойызы Шу станциясына 18 маусымда түнгі сағат 23.45-те келіп жетеді. 52 вагон тіркеген құрамға  салмағы 2040 тонна жүк тиелген болатын. Сол күні түнгі ауысымға түскен вагон қараушы Төрехан Чолпанқұлов 16-шы жолға тоқтағалы келе жатқан жүк пойызын бақылап тұрып, вагондардың бірінің  доңғалақ жұбынан өзгеше дыбыс шығып келе жатқанын байқайды. Бұл туралы әріптесі Қайрат Тойбазаровқа хабарлап, ақаулы вагон болуы мүмкін екенін ескертеді.  Екеуі ұзын құрамның екі басынан вагондарды мұқият қарап-тексере бастайды. Нәтижесінде 919002171 нөмірлі үшінші вагонның доңғалақ жұбы  дискісі сынғанын анықтайды.  

– Жағдайды аға вагон қараушы Ж.Садырбайға  баяндадық. Нұсқауға сәйкес, ол вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінің, Жамбыл вагон пайдалану депосының, Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің басшылығына, станция кезекшісіне хабарлады. Әрі қарай вагон жүк пойызынан ағытылып, жөндеуге жіберілді, – дейді Төрехан Чолпанқұлов.

Қырағы вагон қараушының бұл анықтаған алғашқы ақауы емес. Тәжірибелі маман ақауды жүріп келе жатқан кезде доңғалақ жұптарының дыбысынан да байқауға болатынын айтады.  

– Көбіне дыбысқа баса мән береміз. Себебі, жарықшақ бар болса, болаттан таза дыбыс шықпайды. Вагон қараушының музыканттар секілді есту қабілеті ерекше болуы керек, – дейді ол.

Төрехан Чолпанқұлов 2011 жылдан бері вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінде еңбек етіп келеді. Алғашқыда слесарь болып жұмыс істеген ол екі жылдан кейін вагон қараушы болып ауысқан.  

 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет