Тұрғындардың бейқамдығынан Арыс жол дистанциясында пойыздар он айда 11 рет мал қаққан

Аймақтар
16.11.2021, 15:28
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Арыс жол дистанциясы Түркістан облысының бес ауданы арқылы өтетін темір жолдың күтіміне және қозғалыс қауіпсіздігіне жауапты. Оның үстіне оңтүстік аймақта халық тығыз орналасқан және көпшілігі мал ұстайтындықтан олардан келетін қауіп-қатер аз емес... Жолшыларға пойыз машинистері мен станция кезекшілерінен немесе жол диспетчерінен жолға шығып кеткен мал туралы хабарламалар күнде келіп жатады. Салғырттықтың салдарынан тұрғындар малынан айрылып, ал мемлекет мүлкіне орасан шығын келіп жатқан оқиға да аз емес. Арыс жол дистанциясының өндірістік-техникалық бөлім бастығы Бақытжан Сарыпбеков адамдардың бейғамдығы пойыздар қозғалысына үлкен қауіп төндіріп отырғанын алға тартты. Жыл басынан бері дистанцияға қарасты телімдерде жолға малдың шығып кетуіне байланысты шұғыл тежеу беру жағдайлары жиілеп кеткен. Өткен он айда мал басу оқиғасы 11 рет орын алған. Бұл өткен жылдармен салыстырғанда әлдеқайда көп.

«Біз теміржол бойында тұратын халықпен кездескен сайын теміржол төңірегіне малдарыңызды жаятын болсаңыздар қараусыз қалдырмаңыздар, болмаса арқандап жайыңыздар деп айтып-ақ келеміз. Жалпы, ереже бойынша малды теміржолдан 300 метр әрі жаю керек. Малды теміржолдан өткелдер, жол өтпелері, арнайы мал өтуге арналған жерлер арқылы ғана өткізу керек. Кейбір тұрғындар пойыз басып кеткен өз малын танып тұрса да айыппұлдан қашып, құлағындағы енін кесіп алып кететін жайттар да кездеседі», – дейді Б.Сарыпбеков.

Бұдан бөлек, қала маңына жақын аймақтарда адамдардың пойыз астына түсіп қалу оқиғалары да орын алып жатады. Биыл екі кісі өлімі тіркелген, екеуінде де адамдардың жауапсыздығы мен бейқамдығы себеп болған.

«Теміржолдан ары-бері өтуге тек белгіленген жерлерде ғана рұқсат берілгені, теміржол бойында бөгде адамдардың жүруіне мүлде тыйым салынғандығы туралы үнемі түсіндірме жұмыстарымызда ескертіп отырамыз. Бірақ, адам психологиясы солай екен, бастарына түспей, біздің ескертпелерімізге құлақ аса бермейді», – дейді өндірістік-техникалық бөлім бастығы.
Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды