Арыс-Түркістан және Арыс-Түлкібас телімдеріндегі жөндеу жұмыстары пойыз кестесіне әсер етті

Аймақтар
03.12.2021, 10:41
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жүк тасымалдау бөлімшесі жыл басынан бері қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету, тасымалданатын жүктердің сақталуы, қауіпсіздік техникасын және еңбек қорғау шарттары мен тәртібін сақтау бойынша оң нәтижеге қол жеткізді. Мәселен, эксплуатациялық көрсеткіштерге тоқталсақ, жергілікті вагон мен транзиттік вагон, жүк айналымы, пойыздың орташа салмағы жүз пайызды құраған. Ал кейбір көрсеткіштердің межеге жетпей қалуының да өзіндік себеп-салдары жоқ емес. Мамандар оны ең алдымен Өзбекстан темір жолының Сарыағаш түйіспесінен, сонымен қатар Алтынкөл, Достық халықаралық түйіспелерінен пойыздардың уақытылы жөнелтілмеуі салдарынан 3974 пойыздың 24 мыңнан астам сағатқа тұрып қалуынан деп түсіндіреді. «Тастанды» пойыздар дың шекара маңына жинақталып қалуында қазақстандық тараптың кінәсі жоқ, бұл мәселе үкіметтік деңгейде шешіліп жатқаны да белгілі. Бұдан бөлек, бөлімше бойынша жолдарға берілген ескертулер де көбейіп кеткен, яғни орта тәулікте жоспар бойынша 27 ескерту болу керек болса, іс жүзінде 43 ескерту болған. Пойыздардың қозғалыс кестесінің сақталуына да кемшілік жоқ емес, он айда жолаушылар пойыздарының кідірісі өткен жылмен салыстырғанда артып кеткен. Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінің техникалық бөлімі мамандары мұның себебін Арыс-Түркістан және Арыс-Түл- кібас телімдерінде жол жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты деп түсіндірді. Техникалық бөлімнің бастығы Талғат Якупов өткен он айда жүк пойыздарының жүрісі жоспарға сай орындалып, өткен жылмен салыстырғанда көрсеткіштер жақсара түскенін жеткізді.

«Пойыздар қозғалысының варианттық кестеге сай жүруі бойынша 70 пайыздық меже тапсырмасы толығымен орындалды», – деді ол.

Сонымен қатар, өткен жылмен салыстырғанда табыс 3 млрд 50 млн 442 мың теңгеге өскені де жаман көрсеткіш емес.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды