Теміржолшылар қызметі қысқы режимге көшті

Аймақтар
22.11.2022, 09:54
Қуаныш Қожаев

Шығыс Қазақстан облысы бойынша меншікті тілші, Семей

Бүгінде Семей ЖТ бөлімшесінің теміржолшылары қызметтің қысқы режиміне көшті.

Желі бойындағы барлық теміржол құрылымдары мен шаруашылықтары қатал маусымға толық даярлықпен кірісті. Осы орайда әсіресе жұмысқа жаңадан қабылданған, қысты теміржол бойында алғаш өткізушілермен іс жүргізуге басымдық берілуде. Биылғы жылы олардың саны 102 адам болып отыр. Бөлімше басшысының тапсырмасына сай әрбір жаңа еңбеккердің жанына тәжірибелі маманнан бекітіліп берілген.  

Жуырда шалғай станцияларда болып, ресми жұмыс сапарынан оралған бөлімшенің еңбекті қорғау бөлімінің бастығы Сәкен Жұмаділовтің айтуынша, арнайы киім, қыстық шұлық және аяқ киіммен қамту ісі қыркүйек айында 100 пайызды құрады. Бөлімшенің шаруашылық бөлімінің мамандары қажетті мүліктерді желі бойындағы барлық мекемелерге уақытында жеткізіп берген болатын. Әуелгі кезекте ашық далада еңбек ететін станциялар қызметкерлері, локомотив шаруашылықтарының мамандары, вагон қараушылар өткен қазан айында арнайы киімдерді қолдана бастады. Қажетті маусымдық киімдер – «A.V.Group», «АХБК», «ТаразКожОбувь», «Алтын Адам тігін фабрикасы», «Баязит» ЖШС сияқты отандық киім фабрикаларының өнімдері. Ал арнайы қорғаныш каскаларынан қажеттілікке қарай Семеймен Өскемен өңірлерінің әрқайсысына 20 бірліктен алыныпты. Дегенмен, жел өтінде жүретін теміржолшылар тарапынан сұраныстың мол болуы себепті өте төменгі температурада киюге арналған, қой жүнінен әзірленген етіктер биылғы жылы мол көлемде жеткізілді. Қазіргі күні қызметтік киімдермен қамту бойынша байтақ желі бойындағы теміржолшылар тарапынан шағым тіркелмепті.  

Сонымен қатар, биылғы жылы үсік шалғанға қарсы пайдаланылатын арнайы жақпа май да мол көлемде алынған. Оған негізінен вагон қараушылары мен пойыз құрастырушылар көптеп тапсырыс берген болатын. Бұл орайда «К&K Elite» ЖШС мекемесімен арнайы келісім жасалынып, медициналық қобдишалар сатып алынған.  

– Биыл қар да, суық та кеш түсті. Қысқа даярлық жұмыстарын жоғары деңгейде жүргізіп, кеңінен әзірлік жасауға мүмкіндіктеріміз аса мол. Дегенмен де бұл дайындығымызды алдағы ұзаққа созылатын қатал қыс сынайтын болады.

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі