Керекулік теміржолшылар 12 км көлемде мал өтпейтін қоршау салды

Аймақтар
25.07.2023, 11:46
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жаз – темір жолды жөндеу жұмыстарының қызған шағы. Көктемде оңтүстіктен бастау алған жол жұмыстары бүгінде солтүстік өңірге ойысқан. Павлодарда күрделі жөндеу жұмыстары мердігерлік тәсілмен жүргізіліп жатыр.

Биыл өңірде 55 км шамасында жол күрделі жөндеуден өтуі тиіс болса, қазір соның 28,7 км немесе 52% орындалған. Таратып айтсақ, ПЧ-32 жол дистанциясына қарасты Спутник – Дегелең телімі бойында Көктебе – Құркөл аралығындағы 59-дан 88 км және Ақсу-2 – Құркөл аралығындағы 33-ден 59 км арасындағы жолдар күрделі жөндеуден өтуде. Көктөбе – Құркөл аралығында жөндеу жұмыстары барысында 9 жұп рельс иіні төселген, енді қиыршық тасын үстемелеп, белгілі бір нормаға жеткізу қажет етіліп отырған көрінеді.  

Биылғы жыл еншісіне, Қырқыншы ПЧМ техникаларын жұмылдыра отырып, шаруашылық тәсілмен рельс тіректерін тұтастай алмастыру шаруаларын атқару жоспарланған екен. Бұл жұмыстар 18 шілдеден басталды. Яғни, аталған жұмыс түрі Екібастұз – Ерейментау телімі бойындағы ОП116 – Шідерті аралығындағы 273-тен 278 км арасында тақ жолда 5,4 км көлемінде жүргізілмек. Сонымен қатар 4,78 км жол бойында ескі рельс иіндерін алмастыру, бағыттағыш бұрмалардағы білеулерді темірбетонды негіздегі 60 жиынтық білеумен ауыстыру жұмыстары қарастырылған. Қазір жолшылар осы шаруаларды атқаруға кіріскен. Сондай-ақ, бұрма білеулерін су жаңа темірбетонды түрімен алмастыру жоспарланған. Биыл 60 жиынтықты ауыстыру межеленсе, қазір соның жартысы орындалған.  

Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтау тек жол табанын жаңартумен шектелмесі анық. Керекулік теміржолшылар 12 км көлемінде жаңадан мал өтпейтін қоршаулар салып, 11 км ескі қоршауларға ағымдық жөндеу жұмыстарын жүргізген.

 

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл