Шар депосы сервистік қызметтің жаңа деңгейіне көтерілді

Аймақтар
06.11.2023, 16:28
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ел шығысындағы іргелі кәсіпорын «Қамқор Локомотив» ЖШС филиалы Шар локомотив жөндеу депосы – бүгінде сервистік қызметтің жаңа сатысына көтеріліп отырған өндіріс ошағы.  

Тарихқа көз салсақ, Шар станциясының іргетасы 1928 жылы қаланған екен. Ал 1935 жылы құрылысы аяқталған паровоз депосы іске қосылып, аймақ теміржолы үшін елеулі кезең басталады. Қарқынды еңбекке толы жылдар мол жетістікке негіз болып, уақыт ағымына сәйкес тартым күшінің талай түрі пайда болып, өндіріс аясы да кеңейе береді. Шар өңірінде пайда болған еңбек династиялары қатарында локомтившілер де мол болды.  

«Елу жылда ел жаңа» демекші, қазіргі таңда білікті басшы Жұмабек Бейсенов басқаратын Шар локомотив жөндеу депосының тәуелсіздік жылдары қол жеткізген табысы тіптен толағай. Әсіресе сервистік-техникалық қызмет көрсетудің заманауи үлгілерін өндіріске енгізуде зор нәтижелерге қол жеткізіп келеді. Айта кетерлігі, Шар депосы 2013 жылдан бастап СКД6е және ТЭМKZ локомотивтеріне сервистік  қызмет көрсету орталығы болып саналады. Соңғы он жылдың өзінде өндірісті өркендетуде үлкен жетістікке жеткен. Айталық, бүгінде Шар локомотив жөндеу депосында локомотивтердің қос доңғалағын жөндеу ісі кең көлемде жүргізіледі. Ерекшелігі сол, өңірдегі жалғыз цех Алматы, Аягөз, Защита, Матай, Екібастұз локомотив деполарына тұрақты түрде қызмет көрсетеді.  

Өндірістегі негізгі міндеті – барлық теміржол техникаларын және қар тазалағыш машиналарын күрделі жөндеуден өткізу. Мәселен, соңғы жылдары еліміздің барлық зауыт-фабрикаларымен кен орындарының ТЭМ-2, ТЭМ-3 сынды меневрлік тепловоздарын да бастан-аяқ қайта жөндеп шыққан.  

– Шар локомотив жөндеу депосының басты қызметтік ұстанымы – өндіріске заманауи жаңашыл тәсілдерді енгізу. Міне, осы орайда 2013 жылдың наурыз айынан бастап америкалық «Транспортейшн Глоубэл ЭЛ-ЭЛ-СИ» компаниясымен бірлесіп жаңа «Эволюшн» сериалы тепловоздардың қос доңғалағын жөндеуді күллі Қазақстан бойынша алғаш болып игерді, – дейді бұл орайда кәсіпорын басшысы Жұмабек Рамазанұлы.  

Сол тәрізді «Эволюшн» тепловоздарының доңғалақ жұптарын бөлшектеп, зауыттық деңгейдегі қалпына келтіріп жөндеудің күрделі де тиімді тәсілін де ең алғаш рет Шар теміржолшылары өндіріске енгізген болатын. Яғни өнертапқыштық ұсыныстар бойынша да республика көлемінде алда келеді.

Бүгінде жөндеу депосында 150 жұмысшы абыроймен еңбек етуде. Жалпы саны бес цех пен бір өндірістік телім қызмет көрсетуде. Ұжым бірнеше жыл қатарынан «Қамқор Менеджмент» ЖШС тепловоз жөндеу деполары арасында «Үздік кәсіпорын» атағына ие болып келеді. Ал өткен жылы облыстың өндірістік аймағы саналатын Жарма өңірі бойынша «2022 жылдың үздік ұйымы» атағына ие болды. Бір бұл емес, ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында  еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасын сақтау саласында қол жеткізген жетістіктері үшін «Алтын каска – 2023» дипломымен марапатталды. Мұндай жетістіктер қатарына басқа да көп мысал келтіруге болады. Мұнда өндірістің тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге баса көңіл бөліп отырған цех басшыларының, ауысым шеберлерінің, сондай-ақ әр жұмысшының қосып жатқан үлесі зор екені анық.  

Жуырда Шар станциясына ат басын бұрған Семей ЖТ бөлімшесінің директоры міндетін атқарушы Алмас Сейсемқанов байырғы кәсіпорында болып, өндіріс барысымен танысты. Сонымен қатар мекемедегі алғашқы CKD6e 2073 сериялы маневрлік  тепловозға бесінші сервистік қызмет көрсету циклы бойынша күрделі жөндеу  жұмыстарының аяқталуына куә болып, салтанатты шараға қатысты.

Бұл жобаның негізгі тапсырыс берушісі – «Қазақстан теміржолы» ҰК» АҚ. Биылғы жылдың соңына дейін тағы екі тепловозға жөндеу жұмыстарын аяқтау жоспарлануда. Алмас Ғылымұлы аймақтағы бірегей кәсіпорын қызметіне табыс пен өркендеу тіледі.  

Тепловоздарға күрделі жөндеу жүргізудің сан түрін меңгеріп, сервистік қызметтің тағы бір биігін бағындырып отырған байырғы депоның берекелі тірлігі бүгінде міне осындай.    

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті