Жаңадан құрылған Абай облысында маман тапшылығы сезілуде

Аймақтар
12.02.2024, 14:05
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Жаңадан құрылған Абай облысы бойынша өндірістік салада, соның ішінде көлік-логистика саласында жұмыс күші жетіспейді. Мамандардың қажеттілігі теміржол бойында да мейлінше айқын сезілуде әрі алдағы уақытта бұл тапшылық  арта түспек.  

Мәселен, қазіргі таңда электронды еңбек биржасында көлік және логистика саласы бойынша 75 тұрақты түрдегі жұмыс орны бос тұр екен. Бұл бір есептен аталмыш сала бойынша өңірдегі жұмыстардың жандана түскендігінің де айғағы.

Ал, теміржол саласы бойынша, әсіресе жол шаруашылығына түрлі мамандар қажет. Семей магистральдық желі бөлімшесі мәселен, теміржолдар, жол құрылыстары, көпірлер мен көлік туннельдері құрылысы бойынша мамандығы бойынша жоғарғы техникалық білімі бар, өндірістегі жұмыс өтілі бір жылдан кем емес мамандар іздеуде. Сол тәрізді бүгінде бөлімше бойынша қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес жол жөндеу жұмыстарын, жол және қар тазалау машиналарының жұмысын басқаратын білікті мамандар да қажет болып отыр. Яғни, жол шеберлеріне сұраныс жоғары болып тұр. Мұндай мамандардың қажеттілігі әсіресе Өскемен, Күмістау, Аягөз жол дистанцияларында туындауда.

Шығыстағы теміржол саласында қызмет ететін жаңа толқынның 30 пайыздан астамы жастар. Яғни, еңбек нарығында жастардың үлес салмағы басым түсуде.  Оған бір себеп, соңғы жылдары арнаулы орта білім беретін технологиялық оқу орындарының теміржол саласына да мамандар даярлауды қолға алуы болып отыр. Әйтседе, дербес облыс болып қайта құрылған өңірдегі өндіріс көлемінің ұлғаюы, жаңа кәсіпорындардың ашылуы  мамандарға деген қажеттілікті арттырып отыр.  Сонымен қатар, Бақты – Аягөз құрылысының басталуына байланысты алдағы жылдары бұл сұраныстар арта түсетіні анық.    

– Болжам бойынша жаңа магистраль құрылысы 1700-ден астам адамды тұрақты жұмыс орындарымен қамтитын болады. Жүктерді түсіру-тиеу бекеттерін ашу да жаңа жұмыс орындарын құруға мүмкіндік береді. Ал, алып құрылыс барысында желі бойында 11 станция, 16 бақылау құрылыстары салынатынын ескерсек, теміржолшы мамандығына деген қажеттілік тіптен жоғарылайды, – дейді бұл орайда пікір білдірген бөлімшенің кадр мамандары.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті