Локомотивтер көктемгі байқаудан өтіп жатыр

Аймақтар
23.05.2024, 15:34
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау локомотив пайдалану депосының паркінде бүгінде елуге жуық тепловоз бар. Дегенмен оның тек 31-і ғана көктемгі комиссиялық байқаудан өтуі жоспарланған.  

Қалғандарының бұл байқауға қатыстырылмау себебі неде және оларды жазғы маусымға дайындау жұмыстары қалай жүріп жатыр, т.т. сауалдарға жауапты  жөндеу бөлімінің басшысынан алдық.    

Деподағы көктемгі комиссиялық байқау 10 сәуірде басталған, мамыр айының соңына дейін жалғасады. Байқау барысында парктегі 46 тепловоздың 31-і көктемгі комиссиялық байқаудан өтуде. Олар 15 – 2ТЭ10МК, 11 – ТЭМ-2 және 5 – ТЭ33А тепловоздары. Комиссиялық байқаудың алдын ала отырысы бойынша қажетті жоспар бекітіліп, аталған жұмыстарды жүзеге асыратын шебер локомотив бригадалары таңдалған. Бригада мүшелері Маңғыстау депосында байқаудан өтетін тепловоздарды жуып, тазалап, кузов, капот, жүріс бөлігін сырлап, ішкі сыртқы әрін келтіру жұмыстарын жүргізуге жауапты. Әр тепловозға тиісінше локомотив бригадалары бекітілген. Соның нәтижесінде жұмыс сапалы әрі уақытылы орындалуда екен.  

– Комиссиялық байқауға жіберілетін 2ТЭ10МК сериялы 15 тепловозға Мақат, Шалқар, Сексеуіл, Ақтөбе деполарында СО-1,2,3 сервистік қызметтері көрсетіледі. Ал ТЭМ-2 сериялы 11 тепловозға жергілікті «Ғасыр-Маңғыстау» ЖШС депосында техникалық қызмет көрсетілуде. Қалған ТЭ33А сериялы 5 тепловоз болса, Маңғыстау депосынан комиссиялық байқаудан өтеді. Қазірге дейін 2ТЭ10МК сериялы 14 тепловоз комиссиялық байқаудан өтті. Арыс қаласында іссапарда жүргендіктен бір тепловоз әзірге өткен жоқ. ТЭМ сериялы тепловоздардың бәрі түгел комиссиялық байқауға ағытылды. Бүгінде оның тек екеуі жөнделіп жатыр, қалғаны толық даярлығын алды. ТЭ33А маркалы тепловоздың бесеуі де комиссиялық байқаудан өтіп, жолсапарда жүр, – деп мәлімет берді  Маңғыстау локомотив депосының жөндеу бөлімінің басшысы Сәбит Зияев.

Сондай-ақ, айтуынша комиссиялық байқаудан өтпейтін 15 тепловоз бар. Олардың байқаудан өтпеу себебі олардың СО-4,5 және ТО-7,8 күрделі жөндеуге  жоспарлануына байланысты. Мұндай жөндеу жүргізу барысында локомотивтердің дерлік барлық агрегаттары мен бөлшектері ауыстырылады. Сондықтан ондай жөндеуден өткен тепловоздарға комиссиялық байқау жүрізілмейді. Ал жоғарыдағы 15 тепловоз биыл осы аталған үлкен жөндеуден өткен екен.    

Жаңалықтар
17.06.2025
Вокзалда бомба бар деп жалған хабар берген азамат сотталды
Аймақтар
17.06.2025
Алтынкөлді дамыту жоспары
Жаңалықтар
17.06.2025
Бектенов көлік инфрақұрылымын жаңғырту барысын пысықтады
Аймақтар
17.06.2025
Қызылсай станциясының мүмкіндігі кеңеймек
Жаңалықтар / Мұрағат
17.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №46 17 маусым 2025 жыл
Әлемде
16.06.2025
Еуропада түнгі жеке купелі пойыздар іске қосылады
Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде