Локомотивтер көктемгі байқаудан өтіп жатыр

Аймақтар
23.05.2024, 15:34
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау локомотив пайдалану депосының паркінде бүгінде елуге жуық тепловоз бар. Дегенмен оның тек 31-і ғана көктемгі комиссиялық байқаудан өтуі жоспарланған.  

Қалғандарының бұл байқауға қатыстырылмау себебі неде және оларды жазғы маусымға дайындау жұмыстары қалай жүріп жатыр, т.т. сауалдарға жауапты  жөндеу бөлімінің басшысынан алдық.    

Деподағы көктемгі комиссиялық байқау 10 сәуірде басталған, мамыр айының соңына дейін жалғасады. Байқау барысында парктегі 46 тепловоздың 31-і көктемгі комиссиялық байқаудан өтуде. Олар 15 – 2ТЭ10МК, 11 – ТЭМ-2 және 5 – ТЭ33А тепловоздары. Комиссиялық байқаудың алдын ала отырысы бойынша қажетті жоспар бекітіліп, аталған жұмыстарды жүзеге асыратын шебер локомотив бригадалары таңдалған. Бригада мүшелері Маңғыстау депосында байқаудан өтетін тепловоздарды жуып, тазалап, кузов, капот, жүріс бөлігін сырлап, ішкі сыртқы әрін келтіру жұмыстарын жүргізуге жауапты. Әр тепловозға тиісінше локомотив бригадалары бекітілген. Соның нәтижесінде жұмыс сапалы әрі уақытылы орындалуда екен.  

– Комиссиялық байқауға жіберілетін 2ТЭ10МК сериялы 15 тепловозға Мақат, Шалқар, Сексеуіл, Ақтөбе деполарында СО-1,2,3 сервистік қызметтері көрсетіледі. Ал ТЭМ-2 сериялы 11 тепловозға жергілікті «Ғасыр-Маңғыстау» ЖШС депосында техникалық қызмет көрсетілуде. Қалған ТЭ33А сериялы 5 тепловоз болса, Маңғыстау депосынан комиссиялық байқаудан өтеді. Қазірге дейін 2ТЭ10МК сериялы 14 тепловоз комиссиялық байқаудан өтті. Арыс қаласында іссапарда жүргендіктен бір тепловоз әзірге өткен жоқ. ТЭМ сериялы тепловоздардың бәрі түгел комиссиялық байқауға ағытылды. Бүгінде оның тек екеуі жөнделіп жатыр, қалғаны толық даярлығын алды. ТЭ33А маркалы тепловоздың бесеуі де комиссиялық байқаудан өтіп, жолсапарда жүр, – деп мәлімет берді  Маңғыстау локомотив депосының жөндеу бөлімінің басшысы Сәбит Зияев.

Сондай-ақ, айтуынша комиссиялық байқаудан өтпейтін 15 тепловоз бар. Олардың байқаудан өтпеу себебі олардың СО-4,5 және ТО-7,8 күрделі жөндеуге  жоспарлануына байланысты. Мұндай жөндеу жүргізу барысында локомотивтердің дерлік барлық агрегаттары мен бөлшектері ауыстырылады. Сондықтан ондай жөндеуден өткен тепловоздарға комиссиялық байқау жүрізілмейді. Ал жоғарыдағы 15 тепловоз биыл осы аталған үлкен жөндеуден өткен екен.    

Жаңалықтар / Мұрағат
19.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №76 19 қыркүйек 2025 жыл
Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды