Үшінші буын өкіл

Аймақтар
02.08.2024, 10:15
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Жәдігер Асанбаев 40 жылдан аса уақыт бір жерде тапжылмай еңбек етіп келеді.

«Мен қарапайым теміржолшының ұлымын. Және оны әрдайым мақтан етемін. Әкем де, атам да жолшы болған. Мен үшінші буынмын. Әкем 40 жасында өмірден өтті. Атам 43 жыл Көпмола бекетінде жолшы болды. Қазақ жеріне келген теміржол құрылысына қатысқан, көзімен көрген ардагер. Солардың әңгімесін тыңдап өстік. Мамандыққа деген мақтанышымыз бала кезден сүйегімізге сіңген», – деді Жәдігер Асанбаев.

Жәдігер Әмиятұлы 1962 жылдың 5 тамызында Көпмола бекетінде дүние есігін ашыпты. Сол жерде білім алып, балалық шағы да теміржол бойында өткен. 1983 жылдың ақпанында әскерден оралған соң Көпмоладағы белгі беру және байланыс дистанциясында жұмысқа орналасады. Орал қаласында бір жыл оқып курсты бітіріп, мамандығына сай білім алады. Содан бері тапжылмай Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі болып еңбек етуде. 41 жыл ішінде бірде бір ескерту алмаған, ақау жібермеген.

Міндетіне вагон доңғалағының КТСМ бойынша жағдайын тексеру кіреді. Көпмола станциясы бойынша 90 шақырымға жауапты. Вагон доңғалағының қызуын, қалыпты қозғалысын тексереді. Шамамен бір айда мыңнан аса вагон доңғалағының қызуын тексереді.

«Вагон доңғалағының қызуы 140 градустан асса, тоқтатамыз. Біз үшін жүктің, жолаушының қауіпсіздігін сақтау маңызды. Белгі беру және байланыс дистанциясы теміржолдың күретамыры іспеттес. Байланыссыз қалса, қозғалыс та жоқ, пойыздар тоқтайды. Маған жүктелген міндеттің жауапкершілігін бірінші күннен түсіндім», – дейді кейіпкеріміз. 

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы – байланыс пен СОБ құрылғыларының ақаусыз, үздіксіз жұмыс істеуін қадағалап, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етіп отырған тарихы терең байырғы мекеме. 

Жаңалықтар
02.08.2024
Нұрлан Сауранбаев теміржолшыларды кәсіби мерекесімен құттықтады
Аймақтар
02.08.2024
Түбекке келген тұңғыш тепловоз
Сұхбат
02.08.2024
Амангелді ОМАРОВ: Теміржол – ұлттық экономиканың локомотивіне айналуы тиіс
Жаңалықтар
02.08.2024
Қазақстанның 110 мыңнан астам теміржолшысы кәсіби мерекелерін атап өтуде
Аймақтар
02.08.2024
Үшінші буын өкіл
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Теміржолшыға тән қасиет
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Бір жолда тоғысқан қос тағдыр
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Машинист мәртебесі
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Айрықша статусы бар станция бастығы
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Байланыстың бабын тапқан Бейбіт
Трансформация
02.08.2024
2024 жылы локомотивтер паркі 67 бірлікпен толықтырылмақ
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Үздік станция кезекшісі
ҚТЖ келбеті
02.08.2024
Локомотив қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар / Мұрағат
02.08.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №64-65 02 тамыз 2024 жыл
Әлеумет
01.08.2024
Теміржолшылардың әлеуметтік жағдайы басты назарда
Аймақтар
01.08.2024
Атырау вагон пайдалану депосы қосалқы бөлшектермен қамтамасыз етілуде
Инфрақұрылым
01.08.2024
Ағаш шпалдар ауыстырылуда
Инфрақұрылым
31.07.2024
Аса ауылында темір жол арқылы өтетін аспалы көпір пайдалануға берілді
Жолаушылар тасымалы
31.07.2024
ҚТЖ Көлік қызметкерлері күні қарсаңында балаларға мерекелік шоу ұйымдастырды
Әлемде
31.07.2024
Қытайдан Еуропаға халықаралық пошта алғаш рет пойызбен жеткізілмек