Үшінші буын өкіл

Аймақтар
02.08.2024, 10:15
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Жәдігер Асанбаев 40 жылдан аса уақыт бір жерде тапжылмай еңбек етіп келеді.

«Мен қарапайым теміржолшының ұлымын. Және оны әрдайым мақтан етемін. Әкем де, атам да жолшы болған. Мен үшінші буынмын. Әкем 40 жасында өмірден өтті. Атам 43 жыл Көпмола бекетінде жолшы болды. Қазақ жеріне келген теміржол құрылысына қатысқан, көзімен көрген ардагер. Солардың әңгімесін тыңдап өстік. Мамандыққа деген мақтанышымыз бала кезден сүйегімізге сіңген», – деді Жәдігер Асанбаев.

Жәдігер Әмиятұлы 1962 жылдың 5 тамызында Көпмола бекетінде дүние есігін ашыпты. Сол жерде білім алып, балалық шағы да теміржол бойында өткен. 1983 жылдың ақпанында әскерден оралған соң Көпмоладағы белгі беру және байланыс дистанциясында жұмысқа орналасады. Орал қаласында бір жыл оқып курсты бітіріп, мамандығына сай білім алады. Содан бері тапжылмай Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі болып еңбек етуде. 41 жыл ішінде бірде бір ескерту алмаған, ақау жібермеген.

Міндетіне вагон доңғалағының КТСМ бойынша жағдайын тексеру кіреді. Көпмола станциясы бойынша 90 шақырымға жауапты. Вагон доңғалағының қызуын, қалыпты қозғалысын тексереді. Шамамен бір айда мыңнан аса вагон доңғалағының қызуын тексереді.

«Вагон доңғалағының қызуы 140 градустан асса, тоқтатамыз. Біз үшін жүктің, жолаушының қауіпсіздігін сақтау маңызды. Белгі беру және байланыс дистанциясы теміржолдың күретамыры іспеттес. Байланыссыз қалса, қозғалыс та жоқ, пойыздар тоқтайды. Маған жүктелген міндеттің жауапкершілігін бірінші күннен түсіндім», – дейді кейіпкеріміз. 

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясы – байланыс пен СОБ құрылғыларының ақаусыз, үздіксіз жұмыс істеуін қадағалап, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етіп отырған тарихы терең байырғы мекеме. 

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі