Жауапкершілік жүгі ауыр қызмет

Аймақтар
29.10.2024, 09:08
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол саласындағы өрт сөндіру қызметінің орны ерек. Тәулік бойы кезекшілікте тұратын өрт сөндірушілерді теміржолдың құтқарушылары деп бекерге айтпаса керек. Қауіп пен қатерге толы қызметті абыроймен алып жүрген өрт сөндірушілер қатарында Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесіне қарасты алты өрт сөндіру бекетінің ұжымы да бар.

– Тоғыз айдың ішінде теміржол мекеме басшыларына 125 ескерту парақтары берілді. Бұл – қауіпсіздікті сақтауға бағытталған жұмыстар. Локомотив, арнайы жылжымалы құрамалардың мұржасынан шыққан ұшқын немесе сөндірілмеген темекі тұқылы, бөтелке шынысының өзі қураған шөпке түссе, өрттің шығуына басты себеп болуы мүмкін. Сондықтан қауіпсіздік барынша сақталуы тиіс, – дейді Ақтөбе мемлекеттік емес өртке қарсы қызметінің бастығы Әділ Құбаев.  

Айтуынша, темір жолдағы өрт сөндірушілердің жұмысынан үлкен жауапкершілік талап етіледі. Кез келген тосын жағдайдың алдын алып, зардабын жоюға үлкен күш жұмсалып, апатты жағдайларда жапа шегушілер болса, оларға алғашқы жәрдем көрсетіледі. Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесінде Шалқар, Қандыағаш, Әйтеке би, Шұбарқұдық, Ақтөбе өрт сөндіру пойыздары және Тассай өрт сөндіру бекеті тәулік бойы кезекшілікте жұмыс істейді. Тәжірибелі құтқарушылар аз емес. 

– Құтқарушылардың жұмысы кейде олардың өз өміріне қауіп төндіріп жатады. Соған қарамастан олар адам өмірін құтқаруға, тұрмыстағы, өндірістегі қауіпсіздікті сақтауға, апаттық жағдайға жол бермеу, егер ондай төтенше оқиға орын алған жағдайда салдарын жоюға күштерін жұмылдырып, бастарын қатерге тігіп жатады. Осы ретте өрт сөндіру қызметінің жұмысын ұтқыр ұйымдастырып жүрген тәжірибелі өрт сөндірушілер С.Тұрмағанбет, М.Ержанов, Н.Төленов сынды азаматтардың зор еңбегін атап өтер едім, – дейді Әділ Құбаев.  

Биыл жаз айларының жауын-шашынды болғаны ауылшаруашылығына қолайлылық танытты. Алайда, теміржол жиектерін арамшөп қаптап, өрт қаупі туындаған. Осыған орай, салаға жауапты мамандар негізгі күшті теміржол бойын таза ұстауға жұмсаған екен.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті