Кемшіліктер қайталанбауы тиіс

Аймақтар
24.10.2025, 09:45
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстаудағы күзгі комиссиялық байқау қыркүйек айының ортасында басталып, түбек теміржолының түкпір-түкпіріндегі теміржол нысандары түгел тексеруден өткізілді. Теміржол шаруашылығының қысқы дайындығын сарапқа салған комиссия жұмысының нәтижесінде біраз кемшін тұстар түгенделіп, қателіктер жойылды.

Күзгі комиссиялық байқаудың қорытындысы бойынша Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесінің ғимаратында өткен кеңейтілген жиын барысында тексеруден өткен ғимараттардың, құрылыс нысандары, сол сияқты өзге де магистральдық инфрақұрылым объектілерінің, теміржол өткелдері, жолдар және көпірлердің жағдайлары сөз болды. Сондай-ақ қозғалыс қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі және еңбекті қорғаудың жай-күйі, техникалық құрылғылардың пайдаланылуы, өндірістік керек-жарақтармен жабдықталуы, т.т. бағыттарда тексеру жүргізілгені атап өтілді.  

Жиналыс барысында белгілі болғандай, тексерістер кезінде табылған кемшіліктер алдыңғы жылғы күзгі байқау қорытындысымен салыстырғанда 13 пайызға азайған. Нәтиже сәл де болса жақсарғанымен, ол кемшіліктер жойылып кетпеген. Оған жол бергендердің аты аталып, кемшіліктің алдын алу, қайталануына жол бермеу жайы талқыланды.  

«Кемшіліктен сабақ алу, оны екінші рет қайталамау басты ұстаным болуы тиіс. Соның ішінде тыйым салу бойынша, яғни бағыттамалық бұрмалардың, жолдардың, байланыс және СОБ құрылғыларының нормаға сай болмауының нәтижесінде пойыздар қозғалысының шектелуі және пойыздар қозғалысы жабылуының жиі қайталануы – осының дәлелі» деген пікір айтылды. Комиссия мәліметіне сүйенсек, биыл ПЧ-11 Құлсарыда – 1, ПЧ-12 Бейнеу бойынша – 9, ПЧ-13 Маңғыстауда – 3, Маңғыстау ШЧ мекемесінде – 21, ШЧ-11 Құлсарыда – 9, ЭЧ-5 бойынша 19 тыйым салу жағдайы тіркелген.  

Өрт қауіпсіздігі бойынша Күйкен бекетіндегі кезекші бөлмесінде электр розеткасы ашық күйде табылып, кемшілік шұғыл түрде жойылған. Вагон шаруашылығы бойынша Болашақ техникалық қызмет көрсету пунктінде автоматты өрт дабылы істен шыққан және эвакуация апаттық шығу белгісі жанбайтыны, Бопай станциясында автоматты өрт сөндіру сигнализациясы істен шыққаны анықталған.  

Сонымен қатар кемшіліктердің көп бөлігі станция басшыларының жеке қатысу нормативтерін орындамауы, техникалық сабақтардың және еңбек қорғау жөніндегі жоспардан тыс нұсқаулықтардың тиісті деңгейде жүргізілмеуі салдарынан станция қызметкерлерінің білім деңгейіне қатысты болған. Сондықтан олардың тарапынан пойыздық техникалық құжаттарды жүргізуде, құрамдарды тежегішпен бекітуде, жөндеу жұмыстарын жүргізуге толаскез беруде қателіктер орын алған.  

Тасымалдау саласында талон алу бойынша 7 кемшілік кездескен. 5 қызметкер қайта сынақ тапсыруға жіберілсе, бір жүк вагоны ағытылып, бір жолға маневрлік жұмыс жасауға тыйым салынған. Ғимараттар жағдайын тексеріс барысында Оазис станциясы мен №2, №7, №15 бекетте ғимараттарды күрделі жөндеуден өткізу қажеттігі белгілі болған. Локомотив шаруашылығында 2 қызметкер білімін тексеру үшін қайта сынаққа жолданған. 1 жарамсыз табандық алынып, 10 локомотив,14 жүк вагоны жұмыстан шеттетілген. Вагон шаруашылығында 4 қызметкер қайта сынақтан өтуге жіберіліп, вагондарға техникалық қызмет көрсету және вагондарды ағымдағы ағытып жөндеу пункттері бойынша қосалқы бөлшектердің қажетті санының болмауы, вагондарды тексеру және жөндеу технологиясының бұзылуы, технологиялық процесті орындау үшін вагондарды жөндеу жөніндегі тексерушілер мен слесарьлар штатының сәйкес келмеуі анықталған.  

Жолаушылар тасымалы бағытында 17 кемшілік және 5 тыйым салу тіркелген. Олар – техникалық құралдарды ұстау бойынша қабылданатын шаралар, жұмыс технологиясын орындау сапасы және алдыңғы тексерулер барысында табылған кемшіліктерді жоюдың іске асырылмауы, т.т. Қалпына келтіру және өрт сөндіру қызметінде де осындай кемшіліктер анықталған.  

Жиын қорытындысында осы аталған кемшіліктерге қатысты жұмысты күшейтіп, оларды қайталамау, қырағылықты арттырып, қауіпсіздікті нығайту бағытында тиісті мекеме басшыларына бірқатар тапсырма беріліп, бірқатар ұсыныстар айтылды.  

 

Жаңалықтар
15.12.2025
Астанада ҚТЖ-ның XIV республикалық жастар форумы аяқталды
Әлемде
15.12.2025
Hyundai Rotem Өзбекстанға алғашқы жоғары жылдамдықты пойызын жөнелтті
Жолаушылар тасымалы
15.12.2025
Ақтөбе – Астрахан тас жолының жабылуына байланысты 100-ге жуық жолаушы ҚТЖ пойызымен жеткізілді
Жүк тасымалы
13.12.2025
ҚТЖ жүк айналымы құрылымында транзиттік тасымалдар 10% алады
Жаңалықтар
12.12.2025
Дарбаза – Мақтаарал теміржол желісі Сарыағаш станциясы жүктемесін 40% төмендетеді
Әлемде
12.12.2025
Қытайлар Африкадағы ең ұзын теміржол көпіріне рельс төсеуді аяқтады
Аймақтар
12.12.2025
Қызылжар станциясындағы локомотив бригадаларының демалыс үйіне күрделі жөндеу аяқталды
Жаңалықтар
12.12.2025
Үздік инноваторлар анықталды
Аймақтар
12.12.2025
Темір жол ревизорларының жұмысы: биыл ауыр апаттар тіркелмеді
Жаңалықтар
12.12.2025
ҚТТ: Стратегиялық басым бағыттар
Жаңалықтар / Мұрағат
12.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №103 12 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
11.12.2025
Ауа райы нашарлаған кезде ҚТЖ пойыздардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін қосымша шаралар енгізеді
ҚТЖ келбеті
11.12.2025
Машинистен профессорға дейін: Ибрай Бисалиевтің еңбек белестері
Аймақтар
11.12.2025
Күзет қырандарына құрмет
Аймақтар
11.12.2025
«TemirSkills – 2025» кәсіби шеберлікті шыңдайды
Жолаушылар тасымалы
10.12.2025
Жаңа жыл қарсаңында қала маңы пойыздары қосымша 3 мыңнан астам жолаушыны тасымалдайды
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да Alstom-ның қатысуымен жыл сайынғы техникалық семинар өтті
Сұхбат
10.12.2025
Мүмкіндігі мол мұнайлы аймақ
Жаңалықтар
10.12.2025
ҚТЖ-да XIV республикалық жастар форумы басталды
Әлемде
10.12.2025
Қытай ЖТС бойынша жүкті экспресс-жеткізудің жаңа сервисін іске қосты