Қозғалысқа кедергі болмауы керек

Аймақтар
30.06.2020, 09:12
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Төртінші класты жүк станциясы Жетібайда еңбек ететін станция кезекшілерінің бірі Нұржан Бағдабаевтың еңбек өтілі тоғыз жылдан асты.

Бүгінде кәсіби маман қатарына қосылған станция кезекшісі өз ісіне өте жауапты қарайды. Күніне бұл станциядан шамамен 4-5 жүк пойызы өтеді.

Негізінен Болашақ арқылы шетел асатын пойыздар өтеді, сосын Жетібайдан жан-жаққа кететін мұнай өнімдері мен құрылыс заттары тиеледі. Станцияда Нұржанмен қосқанда 5 кезекші пульт-табло арқылы пойыздар қозғалысын реттеп отыр. Шағын станцияға пойыздар тек Д50 жол жазбасын толтыру үшін 3 минутқа аялдайды.

– Жетібайға негізінен мұнай өндіру ісіне қажет заттар келеді. Ал бұл жақтан кететін жүктердің ішінде ең маңыздысы – ұлутас, бұл көбіне Атырау өңіріне жөнелтіледі. Сонымен қатар Жетібайдан «кармовая крупа» деген бар, сол ұлутастардың ұнтағы, ол Бурабай курортына кетеді. Станция кезекшілері ауысыммен жұмыс істейміз. Бір күн күндіз, ертең түнге шықсам, сосын 2 күн демаламыз. Бірақ бүгінгідей мазасыздау шақта уақытпен санаспай жұмыс істеуге дайынбыз, – дейді станция кезекшісі. Нұржанның бастапқы мамандығы шет тілінен аудармашы екен.

Бірақ оны өмір теміржолға алып келген, онысы үшін еш өкінбейді. Әуелі пойыз құрастырушы болып кіріп, теміржолдың қыр-сырын меңгерді. Сосын тасымалды ұйымдастыру мамандығы бойынша сырттай жоғары білім алып, міне, 2014 жылдан бері станция кезекшісі.

Жұмысы өзіне өте ұнайды. Күн сайын таңертең станция бастығы Дүйсен Бердімбетов нұсқаулық өткізеді. Ауысымды қабылдарда кезекші станцияның іші-сыртын, пломбаларды, журналдарды тексеріп алады.

Міне, бүгін де ауысымға түскен Нұржан Бағдабаев рация, ақ, қызыл жолақты диск, телефон және қандай пойыздар келе жатқанынан мәлімдеме жазылып тұратын компьютерден көз алмай, жол бойындағы бүкіл қозғалысты бақылап, Маңғыстау станциясындағы пойыз диспетчерлері мен көрші бекеттердегі әріптестермен байланыса отырып, өз станциясындағы пойыздар қозғалысын мінсіз реттеп отыр.

Ең бастысы – қозғалысқа кедергі болмауы керек. 

Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшылар депоны жасыл желекке бөледі
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшыларға алғашқы медициналық көмек пен азаматтық қорғаныс дағдылары үйретілді
Жаңалықтар
20.11.2025
ҚТЖ басшылығы Алматының айналасындағы айналма теміржол желісінің құрылысын тексерді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді
Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
Қытай пойызбен жолаушы тасымалдауда рекорд орнатты