Қозғалысқа кедергі болмауы керек

Аймақтар
30.06.2020, 09:12
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Төртінші класты жүк станциясы Жетібайда еңбек ететін станция кезекшілерінің бірі Нұржан Бағдабаевтың еңбек өтілі тоғыз жылдан асты.

Бүгінде кәсіби маман қатарына қосылған станция кезекшісі өз ісіне өте жауапты қарайды. Күніне бұл станциядан шамамен 4-5 жүк пойызы өтеді.

Негізінен Болашақ арқылы шетел асатын пойыздар өтеді, сосын Жетібайдан жан-жаққа кететін мұнай өнімдері мен құрылыс заттары тиеледі. Станцияда Нұржанмен қосқанда 5 кезекші пульт-табло арқылы пойыздар қозғалысын реттеп отыр. Шағын станцияға пойыздар тек Д50 жол жазбасын толтыру үшін 3 минутқа аялдайды.

– Жетібайға негізінен мұнай өндіру ісіне қажет заттар келеді. Ал бұл жақтан кететін жүктердің ішінде ең маңыздысы – ұлутас, бұл көбіне Атырау өңіріне жөнелтіледі. Сонымен қатар Жетібайдан «кармовая крупа» деген бар, сол ұлутастардың ұнтағы, ол Бурабай курортына кетеді. Станция кезекшілері ауысыммен жұмыс істейміз. Бір күн күндіз, ертең түнге шықсам, сосын 2 күн демаламыз. Бірақ бүгінгідей мазасыздау шақта уақытпен санаспай жұмыс істеуге дайынбыз, – дейді станция кезекшісі. Нұржанның бастапқы мамандығы шет тілінен аудармашы екен.

Бірақ оны өмір теміржолға алып келген, онысы үшін еш өкінбейді. Әуелі пойыз құрастырушы болып кіріп, теміржолдың қыр-сырын меңгерді. Сосын тасымалды ұйымдастыру мамандығы бойынша сырттай жоғары білім алып, міне, 2014 жылдан бері станция кезекшісі.

Жұмысы өзіне өте ұнайды. Күн сайын таңертең станция бастығы Дүйсен Бердімбетов нұсқаулық өткізеді. Ауысымды қабылдарда кезекші станцияның іші-сыртын, пломбаларды, журналдарды тексеріп алады.

Міне, бүгін де ауысымға түскен Нұржан Бағдабаев рация, ақ, қызыл жолақты диск, телефон және қандай пойыздар келе жатқанынан мәлімдеме жазылып тұратын компьютерден көз алмай, жол бойындағы бүкіл қозғалысты бақылап, Маңғыстау станциясындағы пойыз диспетчерлері мен көрші бекеттердегі әріптестермен байланыса отырып, өз станциясындағы пойыздар қозғалысын мінсіз реттеп отыр.

Ең бастысы – қозғалысқа кедергі болмауы керек. 

Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Инфрақұрылым
15.09.2025
Бейнеу станциясы толық жаңғыртудан өтеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады
Жүк тасымалы
12.09.2025
Семейде көмір тасымалы артты
Әлеумет
12.09.2025
ҚТЖ балаларға ерекше қамқорлық көрсетуде
Жаңалықтар / Мұрағат
12.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №74 12 қыркүйек 2025 жыл
Инфрақұрылым
11.09.2025
Қазақстанда 1700 км-ден астам жаңа теміржол салынып жатыр
Жаңалықтар
11.09.2025
ҚТЖ: Алматы облысында Агро-индустриялық паркті дамыту бойынша ынтымақтастық туралы келісімге қол қойылды
Әлеумет
11.09.2025
«Саламатты Қазақстан» пойызы ШҚО-ға келді
Аймақтар
11.09.2025
Абай өлеңдерін оқыды