Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді

Станция тынысы
19.07.2024, 12:25
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс қаласынан 35 шақырым қашықта орналасқан екінші класты Шағыр станциясы шағын болса да көтерер жүгі қомақты. Бір ғана кірме жолы бар станция Қазақстанмен ғана шектелмей, халықаралық бағытта да қызмет көрсетеді.

Бұл күнде транзиттік бағыттағы Ресейдің шикі мұнайы осы жерге дейін құбырмен келіп, Шағырдағы эстакада арқылы цистернаға құйылады да, Өзбекстандағы Ферғана мұнай өңдеу зауытына жеткізіледі.  

Қазіргі кезде онда 5 станция кезекшісі мен 1 тауар кассирі, 1 жүк қабылдап-тапсырушы және станция бастығы – барлығы сегіз адам еңбек етеді. Станцияның бастығы Бақытжан Қарынтаевтың айтуынша, осы құраммен-ақ бас-аяғы 9-10 сағатта 40 цистернаға транзиттік мұнайды тиеп, құжатын кедендік рәсімдеуден өткізіп, жолға салып үлгереді. Ал жыл басынан бері станция ұжымы 161 242 тонна немесе 2 603 вагон цистернаға мұнай тиеп, жөнелткен.  

– 40 цистерна дегеніміз орта есеппен 2 400-2 700 тонна мұнай. Мұнай тиеуге тапсырыс беріп отырған компания алдағы уақытта ауысымдық әдіспен, вахталық режимде жұмыс жүргізетінін айтып, мұнай тиеу мен жөнелту жұмыстарын екі есеге көбейту көзделіп отырғанын жеткізіп отыр. Ондай жағдайда бізге дербес маневрлік тепловоз бен қосымша күш керек болуы мүмкін, сонда тәулігіне 80 цистернаны толтырып, аттандыруға шамамыз келеді, – дейді тірлікті тастай қып ұйымдастырып отырған станция бастығы Бақытжан Арапбайұлы.  

Иә, Шағыр шағын десек те, 2 класты деген дардай аты бар станция. Сондықтан онда дербес маневрлік тепловоздың болмауы кәдімгідей қолбайлау. Ал станцияда маневрлік жұмыс аз емес. Қайсы бір жылы Шағырға бекітілген маневрлік локомотив санатта болмағандықтан, штатта тұрған екі пойыз құрастырушы да қысқартылып, Арыс станциясына қосып жіберіпті. Соның салдарынан қазіргі кезде күн сайын алдын ала хат жазып, тапсырыс беру арқылы пойыз құрастырушыларды Арыс немесе Сарыағаш станциясынан сұрап, шақыруға мәжбүр. Ал жұмысшылар таңертең келіп, арнайы кесте бойынша түнгі онға дейін жұмыс істеп, кері қайтады.  

– Бұл мәселені біз басшылықтың алдында талайдан бері көтеріп келеміз. Осы жылдың жартыжылдықтағы қорытындысына қарап, мәселені шешуге тырысамыз деп уәде етілген. Соның оң шешімін тағатсыздана күтіп жүрміз, – дейді станция бастығы.  

Айта кетерлігі сол, оңтүстікте мұнай тиеуге арналып жабдықталған мұндай станциялар санаулы ғана. Тіпті, жоқтың қасы десе де болады. Оған қоса, осы күндері 25 мың тонна мұнай тиеуге тапсырыс беріп отырған компания алдағы уақытта мұнай тиеу мен жөнелту жұмыстарын екі есеге көбейту көзделіп отырғанын жеткізіп, арнайы хат жолдапты. Демек, жоба іске асқан жағдайда Шағыр станциясынан тиелетін мұнай көлемі тәулігіне 50 мың тоннаға дейін ұлғаяды деген сөз.  

Жалпы, бүгінгі таңда Шағыр ауылында 150-ден астам үй мен мыңға жуық тұрғын бар. Станция елді мекеннің ортасында орналасқандықтан, жүргілікті тұрғындардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету өте өзекті. Сондықтан да бұл мәселе ешқашан күн тәртібінен түскен емес. Теміржолшылар мүдделі мекемелердің мамандарымен біріге отырып, ұдайы түсіндіру жұмыстарын жүргізіп, жергілікті халықпен жиі кездесу ұйымдастырып тұрады. Оған қоса, ауылдың екі жағына қатынауды жеңілдету мақсатында арнайы рұқсат етілген өткел салынған. Тіпті сол өткелмен қауіпсіз өтуді ұйымдастыру үшін жылжымалы құрамдардың арасын ашып, өткелді бос ұстауға басымдық беріледі.  

– Мұның бәрі де жергілікті азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған жұмыстар, – дейді станция бастығы.  

Станция ұжымы жұмыс күшінің аздығына қарамай, қауіпті аймақтағы қоршаулардың бүтіндігіне де бас-көз болып, бүгінде бір-екеуі әлгі қоршау-қораларды жөндеп-түзеуге жұмылдырылыпты. Бұл жолшылар атқаруы тиіс шаруа десек те, түрлі келеңсіздіктің алдын алу үшін станциялықтардың да назарындағы жұмыс көрінеді.  

 

Әлеумет
20.05.2025
Сайөтес станциясында желілік полиция жолаушыларды ақпараттандыру шарасын өткізді
Қауіпсіздік
20.05.2025
Теміржолшылардың төтенше жағдайға дайындығы пысықталды
Станция тынысы
20.05.2025
Қызылсай теміржолшыларының қарбалас қызметі
Аймақтар
20.05.2025
Қала келбеті – теміржол бойынан басталады
Аймақтар
20.05.2025
Маңғыстауда жоспарлы жол жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар / Мұрағат
20.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №38 20 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
19.05.2025
Теміржолшылар климаттық өзгерістер жағдайындағы еңбек қауіпсіздігі мәселелерін талқылады
Жаңалықтар
19.05.2025
Машинист трактормен соқтығысуға жол бермеді
Жаңалықтар
19.05.2025
Студент темір жол станциясында суицид жасамақ болған азаматты құтқарып қалды
Станция тынысы
19.05.2025
Шиелі теміржолшылары жоғары көрсеткішке қол жеткізді
Инфрақұрылым
19.05.2025
ҚТЖ басшылығы Балқаш – Достық және Алтынкөл – Жетіген учаскелеріндегі инфрақұрылымдық жобалардың жүзеге асырылу барысын тексерді
Қауіпсіздік
19.05.2025
Жетісу облысында көлік пойызбен соқтығысты
Жаңалықтар
16.05.2025
Астанада Ақтау портында жаңа контейнер хабының құрылысы талқыланды
Спорт
16.05.2025
Жеңіс күні қарсаңында теміржолшылар арасында шағын футболдан турнир өтті
ҚТЖ келбеті
16.05.2025
Қырағы кезекші — қауіпсіздік кепілі. Арыс-Түркістан жолындағы оқиға
Спорт
16.05.2025
Маңғыстауда теміржолшылар арасында ұлттық спорт түрлерінен жарыс өтті
Аймақтар
16.05.2025
Тараз оқу орталығындағы жаңашылдықтар
Әлеумет
16.05.2025
Бақыттың кілті – еңбек пен сыйластықта
Қауіпсіздік
16.05.2025
Құрылғылар жұмысы қадағалануда
Жаңалықтар
16.05.2025
Транзит әлеуетіне арналған конференция өтеді