Әлемдегі ең ірі «жасыл» теміржол желісіне айналған ел

Әлемде
26.02.2024, 09:12
Қазақстан теміржолшысы

Үндістан кең жолақты темір жолдардың 93,83%-ын электрлендіріп, әлемдегі экологиялық таза теміржолға айналып үлгерді.  

Тек 2023 жылдың өзінде мемлекет меншігіндегі Үндістан теміржолы 6577 шақырым жолды электрлендіріп, 65556 шақырымдық кең табанды темір жолды толығымен электрлендіру мақсатын жүзеге асырды.

Айта кету керек, Үндістан әлемдегі ең үлкен теміржол жүйесімен АҚШ, Ресей және Қытайдан кейін төртінші орында тұр.

Үндістан темір жолдарының жалпы ұзындығы 126 366 км,  оның ішінде кең жолақты теміржол ұзындығы 67 956 шақырым. Елдің темір жол желісі 7 335 станциядан тұрады.  

Темір жолдар арқылы тәулігіне 13 523 жолаушылар пойызы және 9146 жүк пойызы жүреді.  

Үнді темір жолдары елдегі ең ірі жұмыс беруші саналады, ал әлем бойынша сегізінші ірі жұмыс беруші, шамамен 1,3 миллион адам осы салада жұмыс істейді.

Елде жүрдек темір жолды дамыту жұмыстары қарқынды жүріп жатыр. Былтыр құны 14,27 миллиард доллар болатын Мумбай-Ахмедабад жоғары жылдамдықты теміржол жобасы мақұлданған.

2024 жылдың қаңтар айындағы жағдай бойынша бүкіл кең жолақты желінің 93,83%-ы электрлендірілген. Осы арқылы Үндістан темір жолдары 6 аймақтық теміржолды толығымен электрлендірілген және 100% электрлендіру және әлемдегі ең ірі жасыл теміржол желісіне айналу мақсатына қарай қарқынды түрде алға жылжуда.

Үндістан шикі мұнай импортына деген тәуелділікті төмендетіп, шетелдік валютаны үнемдеуді мақсат етіп отыр. Осы бағытта пойыздардың барлығын электрлендіріп жатыр. Оның үстіне бұл қоршаған ортаны қорғау жөніндегі жаһандық күш-жігерге сәйкес келеді және Үндістан теміржолдарын «жасыл» көлік бастамаларының алдыңғы қатарына шығарады.

Пойыздарды электрлендірудің көптеген артықшылықтары бар көрінеді, соның ішінде пайдалану шығындарының төмендеуі, электровоздардың жоғары өткізу қабілетіне байланысты ауыр жүктерді және ұзағырақ жолаушылар пойыздарын тасымалдау мүмкіндігі және тартқыштың өзгеруінен туындаған кідірістерді жою арқылы секцияның өткізу қабілетін арттыру. Бұл жақсартулар желінің сыйымдылығы мен тиімділігін айтарлықтай арттырады деп күтілуде.

Үндістан темір жолдары бүкіл ел бойынша 6089 теміржол вокзалында Wi-Fi желісін қосқан. Өзінің жасыл теміржол миссиясын орындау үшін мыңнан астам станцияға күн батареялары орнатылған.

Сондай-ақ алдағы үш жылда Vande Bharat пойызының соңғы үлгідегі 400 пойызы өндіріледі деп жоспарланып отыр. Оған қоса мультимодальді логистикаға арналған 100 PM Gati Shakti жүк терминалдары да алдағы үш жылда әзірленеді.

 

Жүк тасымалы
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді