Германия монорельсті жолаушылар кабиналарын әзірлеп жатыр

Әлемде
22.05.2024, 12:03
Фото: Monocab
Қазақстан теміржолшысы

Германияның үш университеті пайдаланылмай, қараусыз қалған теміржол желілерімен жүретін жолаушыларға арналған Monocab автономды жобасын әзірлеп жатыр. Аталған жоба Еуропалық Одақтың қолдауымен іске асуда.

Кіріктірілген гироскоптардың арқасында қайта зарядталатын батареялармен жұмыс істейтін шағын өлшемді төрт немесе алты орындық кабина бір рельсте қозғала алады, бұл бір жолда екі жақты қозғалысты қамтамасыз етеді. Вагонның ішінде тек отырғыш қана бар.  

Маршруттың соңғы станцияларында арнайы құрылғылар кабиналарды қарама-қарсы бағытта қозғалу үшін көрші рельске ауыстырады. Заманауи технологиялар гироскоптары мен электроникасы бар ықшам электр машиналарын жасауға мүмкіндік береді, олар берілген маршруттар бойынша автоматты түрде қозғалады.

Монокаб шағын қалалар мен елдімекендерде электр пойыздарын алмастыру ретінде пайдаланылмақ. Бұл тіркемелердің көмегімен мұндай елдімекендердің тұрғындарының қалаға жетуі оңай әрі жылдам болады деп күтілуде. Монокабтар сонымен қатар электр пойыздарына қарағанда жиі жүре алады, кондукторлар мен машинистерді қажет етпейді және техникалық қызмет көрсету әлдеқайда арзан.

Еуропалық Одақ қоры аталған жобаны 2022 жылы қаржыландыруды бастаған болатын. Бүгінде автокөліктердің алғашқы нұсқалары жасалды, олар әлі күнге дейін өзін-өзі теңестіру жүйесі жоқ екінші рельстің қолдауымен қозғалады. Қазіргі уақытта Monocab-тың алғашқы нұсқаларын сынақтан өткізу жүргізілуде, ал алғашқы маршруттарды іске қосу 2028 жылға жоспарланып отыр.

Германияда елдің аз қоныстанған аудандарын қоғамдық көлікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ қазбалы отынды пайдаланудан жүйелі түрде бас тарту тасымал саласына серпін беріп, дамуға түрткі болып отыр. Теміржолмен жүретін бұл шағын кабинкалар жеке көліктерге балама бола алады және жайлылығы жоғары болмақ.

Монорельсті көлік идеясын 20 ғасырдың басында инженер Л.Бреннан алғаш ұсынған. 1909 жылы 32 адам сиятын кабина жобасы көрсетілді. Онда 20 аттың күші бар және іштен жанатын қозғалтқышқа ие. Бұл электр берілісімен кабинаны 35 км/сағ жылдамдықпен жүруін қамтамасыз етеді.  

Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды
Инфрақұрылым
19.11.2024
Премьер-Министр жоспарланған теміржол желісін салуды уақытылы аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
19.11.2024
Пойызда ішімдік ішкен Қырғызстанның екі азаматы әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Спорт
19.11.2024
Теміржолшы пауэрлифтингтен Қазақстан чемпионы атанды
Спорт
19.11.2024
Бейнеу станциясында ұлттық спорт ойындарынан жарыс өтті
Жолаушылар тасымалы
19.11.2024
Тасымал талабы қандай?
Аймақтар
19.11.2024
«Білім экспресі» – Арыста
Инфрақұрылым / Апта саны
19.11.2024
Биыл 570 шақырым теміржол күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
19.11.2024
Үздік өрт сөндіру пойызы
Жаңалықтар / Мұрағат
19.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №98 19 қараша 2024 жыл