Германия монорельсті жолаушылар кабиналарын әзірлеп жатыр

Әлемде
22.05.2024, 12:03
Фото: Monocab
Қазақстан теміржолшысы

Германияның үш университеті пайдаланылмай, қараусыз қалған теміржол желілерімен жүретін жолаушыларға арналған Monocab автономды жобасын әзірлеп жатыр. Аталған жоба Еуропалық Одақтың қолдауымен іске асуда.

Кіріктірілген гироскоптардың арқасында қайта зарядталатын батареялармен жұмыс істейтін шағын өлшемді төрт немесе алты орындық кабина бір рельсте қозғала алады, бұл бір жолда екі жақты қозғалысты қамтамасыз етеді. Вагонның ішінде тек отырғыш қана бар.  

Маршруттың соңғы станцияларында арнайы құрылғылар кабиналарды қарама-қарсы бағытта қозғалу үшін көрші рельске ауыстырады. Заманауи технологиялар гироскоптары мен электроникасы бар ықшам электр машиналарын жасауға мүмкіндік береді, олар берілген маршруттар бойынша автоматты түрде қозғалады.

Монокаб шағын қалалар мен елдімекендерде электр пойыздарын алмастыру ретінде пайдаланылмақ. Бұл тіркемелердің көмегімен мұндай елдімекендердің тұрғындарының қалаға жетуі оңай әрі жылдам болады деп күтілуде. Монокабтар сонымен қатар электр пойыздарына қарағанда жиі жүре алады, кондукторлар мен машинистерді қажет етпейді және техникалық қызмет көрсету әлдеқайда арзан.

Еуропалық Одақ қоры аталған жобаны 2022 жылы қаржыландыруды бастаған болатын. Бүгінде автокөліктердің алғашқы нұсқалары жасалды, олар әлі күнге дейін өзін-өзі теңестіру жүйесі жоқ екінші рельстің қолдауымен қозғалады. Қазіргі уақытта Monocab-тың алғашқы нұсқаларын сынақтан өткізу жүргізілуде, ал алғашқы маршруттарды іске қосу 2028 жылға жоспарланып отыр.

Германияда елдің аз қоныстанған аудандарын қоғамдық көлікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ қазбалы отынды пайдаланудан жүйелі түрде бас тарту тасымал саласына серпін беріп, дамуға түрткі болып отыр. Теміржолмен жүретін бұл шағын кабинкалар жеке көліктерге балама бола алады және жайлылығы жоғары болмақ.

Монорельсті көлік идеясын 20 ғасырдың басында инженер Л.Бреннан алғаш ұсынған. 1909 жылы 32 адам сиятын кабина жобасы көрсетілді. Онда 20 аттың күші бар және іштен жанатын қозғалтқышқа ие. Бұл электр берілісімен кабинаны 35 км/сағ жылдамдықпен жүруін қамтамасыз етеді.  

Жаңалықтар
10.07.2025
ҚТЖ: Қытайдағы негізгі серіктестермен бірқатар уағдаластықтарға қол жеткізілді
Спорт
10.07.2025
Щучинск қаласындағы республикалық спартакиадаға 250 теміржолшы қатысуда
Жаңалықтар
10.07.2025
KTZ Express ЕО елдеріне экспорттық мультимодальды тасымалды ұйымдастырды
Жаңалықтар
10.07.2025
Транскаспий дәлізі: Қазақстанның көлік және цифрлық инфрақұрылымдағы жаңа бағыты
Жолаушылар тасымалы
10.07.2025
Жолаушы мен жолсерік қуанышы (Видео)
Аймақтар
09.07.2025
Арыстағы біліктілік сайысы: вагон қараушылар шеберлігін сынады
Жаңалықтар
09.07.2025
«ИННОПРОМ–2025» халықаралық көрмесінде ЗИКСТО-ның болашағы талқыланды
Жолаушылар тасымалы
09.07.2025
ҚТЖ «Jibek Joly 5.0» туристік пойызының жаңа маусымын іске қосады
Жаңалықтар
09.07.2025
Кірме жолдардағы қозғалыс қауіпсіздігіне бақылау күшейтілді
Жаңалықтар
09.07.2025
ҚТЖ мен Қытай темір жолдары стратегиялық ынтымақтастық туралы жаңа келісімге қол қойды
Қауіпсіздік
09.07.2025
Жамбыл өңірінде пойыз қозғалысы қауіпсіздігіне қатысты 8 заңбұзушылық анықталды
Әлемде
09.07.2025
Иран мен Ауғанстан Хаф – Герат теміржол жобасын тез арада аяқтауға ниетті
Жаңалықтар
08.07.2025
ҚТЖ басшылығы Бейжіңде өткен ХТЖО-ның XII конгресінде бірқатар стратегиялық кездесулер өткізді
Қауіпсіздік
08.07.2025
Қарағанды – Ағадыр бағытында машинист шұғыл тежегіш қолдануға мәжбүр болды
Аймақтар
08.07.2025
Бейнеудегі машинистердің демалыс үйі жаңа кейіпке енді
Әлемде
08.07.2025
Әзірбайжан темір жолдары жазғы кестеге көшеді
Әлемде
08.07.2025
Тәжікстан Қытай–Қырғызстан–Өзбекстан теміржолы жобасына қосылғысы келеді
Әлемде
08.07.2025
Қытайда панда бейнесіндегі монорельс пойызы таныстырылды
Жолаушылар тасымалы
07.07.2025
ҚТЖ Алматы-Саратов бағытына жаңа вагондар шығарды
Жаңалықтар
06.07.2025
КТЖ басшылығы «Нұрлы жол» вокзал кешенінің жұмысымен танысты