Германия монорельсті жолаушылар кабиналарын әзірлеп жатыр

Әлемде
22.05.2024, 12:03
Фото: Monocab
Қазақстан теміржолшысы

Германияның үш университеті пайдаланылмай, қараусыз қалған теміржол желілерімен жүретін жолаушыларға арналған Monocab автономды жобасын әзірлеп жатыр. Аталған жоба Еуропалық Одақтың қолдауымен іске асуда.

Кіріктірілген гироскоптардың арқасында қайта зарядталатын батареялармен жұмыс істейтін шағын өлшемді төрт немесе алты орындық кабина бір рельсте қозғала алады, бұл бір жолда екі жақты қозғалысты қамтамасыз етеді. Вагонның ішінде тек отырғыш қана бар.  

Маршруттың соңғы станцияларында арнайы құрылғылар кабиналарды қарама-қарсы бағытта қозғалу үшін көрші рельске ауыстырады. Заманауи технологиялар гироскоптары мен электроникасы бар ықшам электр машиналарын жасауға мүмкіндік береді, олар берілген маршруттар бойынша автоматты түрде қозғалады.

Монокаб шағын қалалар мен елдімекендерде электр пойыздарын алмастыру ретінде пайдаланылмақ. Бұл тіркемелердің көмегімен мұндай елдімекендердің тұрғындарының қалаға жетуі оңай әрі жылдам болады деп күтілуде. Монокабтар сонымен қатар электр пойыздарына қарағанда жиі жүре алады, кондукторлар мен машинистерді қажет етпейді және техникалық қызмет көрсету әлдеқайда арзан.

Еуропалық Одақ қоры аталған жобаны 2022 жылы қаржыландыруды бастаған болатын. Бүгінде автокөліктердің алғашқы нұсқалары жасалды, олар әлі күнге дейін өзін-өзі теңестіру жүйесі жоқ екінші рельстің қолдауымен қозғалады. Қазіргі уақытта Monocab-тың алғашқы нұсқаларын сынақтан өткізу жүргізілуде, ал алғашқы маршруттарды іске қосу 2028 жылға жоспарланып отыр.

Германияда елдің аз қоныстанған аудандарын қоғамдық көлікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ қазбалы отынды пайдаланудан жүйелі түрде бас тарту тасымал саласына серпін беріп, дамуға түрткі болып отыр. Теміржолмен жүретін бұл шағын кабинкалар жеке көліктерге балама бола алады және жайлылығы жоғары болмақ.

Монорельсті көлік идеясын 20 ғасырдың басында инженер Л.Бреннан алғаш ұсынған. 1909 жылы 32 адам сиятын кабина жобасы көрсетілді. Онда 20 аттың күші бар және іштен жанатын қозғалтқышқа ие. Бұл электр берілісімен кабинаны 35 км/сағ жылдамдықпен жүруін қамтамасыз етеді.  

Жаңалықтар
09.10.2024
Қазақстан мен ЕО көлік саласындағы ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
09.10.2024
Елордада TransLogistica Kazakhstan 2024 көрмесі ашылды
Жаңалықтар
09.10.2024
ҚТЖ-да қысқа дайындық қарқынды жүріп жатыр
Цифрландыру
08.10.2024
ҚТЖ көлік қозғалысында жасанды интеллектіні белсенді қолданып жатыр
Жүк тасымалы
08.10.2024
Ақмола бөлімшесі соңғы аптада 88 мың тоннадан астам астық тиеді
Аймақтар
08.10.2024
Атырау жүк тасымалының кірісі 24%-ға артты
Инфрақұрылым
08.10.2024
Ақтөбе вокзалы 2025 жылы күрделі жөндеуден өтеді
Қауіпсіздік
08.10.2024
Қызылорда жүк тасымалында күзгі комиссиялық тексеру жүріп жатыр (Фото)
Трансформация
08.10.2024
Еуразия кеңістігіндегі кеңес
Жаңалықтар / Апта саны
08.10.2024
ҚТЖ-ның пойыздарымен мемлекетаралық бағыттарда 670 мыңнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
08.10.2024
Маңғыстауда жаңа вагон депосы бой көтереді
Жаңалықтар / Мұрағат
08.10.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №85 08 қазан 2024 жыл
Жаңалықтар
07.10.2024
ҚТЖ бастамасы қолдау тапты
Жаңалықтар
07.10.2024
Әскерилендірілген теміржол күзеті үшін нысанды киім-кешек стандарттары өзгертілді
Спорт
07.10.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай футзалдан чемпионат өтті
Аймақтар
07.10.2024
Еңбекқор теміржолшылар әулеті үлгі етілді
Спорт
07.10.2024
Шымкентте бильярдтан «Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасының кубогы өтті
Әлемде
07.10.2024
Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан темір жолының құрылысы басталғаны хабарланды
Әлемде
07.10.2024
Alstom алғашқы автоматтандырылған пойызды Дели метросына тапсырды
Жүк тасымалы
07.10.2024
ҚТЖ желісі арқылы 1 млн тоннадан астам коммуналдық-тұрмыстық көмір жеткізілді