Германия монорельсті жолаушылар кабиналарын әзірлеп жатыр

Әлемде
22.05.2024, 12:03
Фото: Monocab
Қазақстан теміржолшысы

Германияның үш университеті пайдаланылмай, қараусыз қалған теміржол желілерімен жүретін жолаушыларға арналған Monocab автономды жобасын әзірлеп жатыр. Аталған жоба Еуропалық Одақтың қолдауымен іске асуда.

Кіріктірілген гироскоптардың арқасында қайта зарядталатын батареялармен жұмыс істейтін шағын өлшемді төрт немесе алты орындық кабина бір рельсте қозғала алады, бұл бір жолда екі жақты қозғалысты қамтамасыз етеді. Вагонның ішінде тек отырғыш қана бар.  

Маршруттың соңғы станцияларында арнайы құрылғылар кабиналарды қарама-қарсы бағытта қозғалу үшін көрші рельске ауыстырады. Заманауи технологиялар гироскоптары мен электроникасы бар ықшам электр машиналарын жасауға мүмкіндік береді, олар берілген маршруттар бойынша автоматты түрде қозғалады.

Монокаб шағын қалалар мен елдімекендерде электр пойыздарын алмастыру ретінде пайдаланылмақ. Бұл тіркемелердің көмегімен мұндай елдімекендердің тұрғындарының қалаға жетуі оңай әрі жылдам болады деп күтілуде. Монокабтар сонымен қатар электр пойыздарына қарағанда жиі жүре алады, кондукторлар мен машинистерді қажет етпейді және техникалық қызмет көрсету әлдеқайда арзан.

Еуропалық Одақ қоры аталған жобаны 2022 жылы қаржыландыруды бастаған болатын. Бүгінде автокөліктердің алғашқы нұсқалары жасалды, олар әлі күнге дейін өзін-өзі теңестіру жүйесі жоқ екінші рельстің қолдауымен қозғалады. Қазіргі уақытта Monocab-тың алғашқы нұсқаларын сынақтан өткізу жүргізілуде, ал алғашқы маршруттарды іске қосу 2028 жылға жоспарланып отыр.

Германияда елдің аз қоныстанған аудандарын қоғамдық көлікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ қазбалы отынды пайдаланудан жүйелі түрде бас тарту тасымал саласына серпін беріп, дамуға түрткі болып отыр. Теміржолмен жүретін бұл шағын кабинкалар жеке көліктерге балама бола алады және жайлылығы жоғары болмақ.

Монорельсті көлік идеясын 20 ғасырдың басында инженер Л.Бреннан алғаш ұсынған. 1909 жылы 32 адам сиятын кабина жобасы көрсетілді. Онда 20 аттың күші бар және іштен жанатын қозғалтқышқа ие. Бұл электр берілісімен кабинаны 35 км/сағ жылдамдықпен жүруін қамтамасыз етеді.  

Инфрақұрылым
13.06.2024
Жыл басынан бері 514,2 км теміржол желісі жөнделді
Станция тынысы
13.06.2024
Қазалы станциясы айына 1000 вагон жүк түсіреді
Станция тынысы
13.06.2024
Сарыөзектің үздік бригадасы
Аймақтар
13.06.2024
Ақтөбенің локомотив паркі жаңарып жатыр
ҚТЖ келбеті
13.06.2024
Жылжымалы құрамның қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етуде электромеханиктің жұмысы маңызды
Жолаушылар тасымалы
13.06.2024
Қазақстанда пойызбен қандай курорттық аймақтарға баруға болады?
Әлемде
12.06.2024
Euro-2024. Жанкүйерлер үшін Германия ішінде пойызбен қатынау тиімді болмақ
Жаңалықтар
12.06.2024
Еуропалық комиссия мен Қазақстан Транскаспий дәлізін үйлестіру платформасын іске қосты
Әлемде
12.06.2024
Эстонияда Operail жүк операторын сату бойынша аукцион басталды
Жолаушылар тасымалы
12.06.2024
Алғашқы туристік пойыз Алматыға Сианнан 1 шілдеде келеді
Жолаушылар тасымалы
12.06.2024
Елордадан Бурабай курортына электр пойызбен 2,5 сағатта жетуге болады
Жаңалықтар
11.06.2024
ҚТЖ мен Қытай терминал қызметін дамыту туралы келісті
Жүк тасымалы
11.06.2024
Қазақстан мен Қытай арасындағы теміржол жүк тасымалы 12% өсті
Жаңалықтар
11.06.2024
ЕО мен Қазақстан Транскаспий дәлізін дамыту мәселесін талқылады
Жолаушылар тасымалы
11.06.2024
ҚТЖ елордадан Алматы мен Шымкентке қосымша пойыздарды шығарады
Қауіпсіздік
11.06.2024
Бейнеу станциясында санитарлық-карантиндік жаттығу өтті
Аймақтар
11.06.2024
Арыс станциясында жүк вагонға ұрлыққа түскен күдіктілер ұсталды
Қауіпсіздік
11.06.2024
Техногендік сипаттағы төтенше жағдай қалай жойылды?
Аймақтар
11.06.2024
Қоршаған ортаны қорғау – игілікті іс
Темір жол тарихы
11.06.2024
Астана торабы – сала дамуының айнасы