Иран Каспий теңізі жағасындағы Каспиан портын теміржол желісімен қосты

Әлемде
28.06.2024, 14:08
Қазақстан теміржолшысы

Иранда салтанатты жағдайда Иран темір жолының Рашт стансасын Каспий теңізінің жағалауындағы Анзали еркін экономикалық аймағында орналасқан Каспиан портымен байланыстыратын ұзындығы 37 шақырымдық желіні пайдалануға беру рәсімі өтті.  

Салтанатты шараға Иран президентінің міндетін атқарушы Мохаммад Мохбер бастаған ресми тұлғалар, сондай-ақ Каспий аймағы елдерінің өкілдері қатысты.

Бұл желі «Солтүстік-Оңтүстік» ХТС транскаспийлік тармағының соңғы буыны болып табылады және Каспий теңізі мен Парсы шығанағы порттары арасындағы тікелей теміржол қатынасын қамтамасыз етеді. Сондай-ақ бұл Иран мен Каспий аймағы елдері арасындағы сауда-экономикалық байланысты нығайтуға көмектеседі.

Бұл желі бойында Хаммаме аралық станциясы, 18 үлкен және 243 шағын көпір салынған. Бүкіл теміржол бойына талшықты-оптикалық кабель төселген. Жол инфрақұрылымы жолаушылар пойыздарының 120 км/сағ жылдамдықпен, жүк пойыздарының 80 км/сағ жылдамдықпен жүруіне арналған. Алғашқы жылы желі 3 миллион тонна жүк пен 300 мың жолаушы тасымалдаса, келешекте оның өткізу қабілеті жылына 7 миллион тонна жүк пен 600 мың жолаушыға жетеді деп жоспарлануда. Жобаның құны шамамен 30 триллион ирандық риалды құрады (715 миллион АҚШ доллары).

Айта кету керек, соңғы кезде Иран мен Қазақстан арасындағы логистикалық байланыстар жоғары қарқынмен дамып келеді. 2023 жылы Иран мен Қазақстанның темір жол компаниялары Иран арқылы тауар транзитін айтарлықтай арттыру мақсатында екі ел арасында тарифтік преференция белгілеп, темір жол әріптестігін арттыру туралы меморандумға қол қойған болатын.

Бұл меморандум аясында Қытай-Ресей-Еуропа темір жол дәлізі арқылы өтетін тауардың бір бөлігі Қытай-Қазақстан-Иран-Еуропа дәлізімен тасымалданады.  Сондай-ақ тараптар Қытай-Қазақстан-Иран-Түркия дәлізі арқылы өтетін алғашқы контейнерлік пойызды бір айдан аз уақыт ішінде Иранға кіргізуге келіскен болатын.

 

Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады