Иран Каспий теңізі жағасындағы Каспиан портын теміржол желісімен қосты

Әлемде
28.06.2024, 14:08
Қазақстан теміржолшысы

Иранда салтанатты жағдайда Иран темір жолының Рашт стансасын Каспий теңізінің жағалауындағы Анзали еркін экономикалық аймағында орналасқан Каспиан портымен байланыстыратын ұзындығы 37 шақырымдық желіні пайдалануға беру рәсімі өтті.  

Салтанатты шараға Иран президентінің міндетін атқарушы Мохаммад Мохбер бастаған ресми тұлғалар, сондай-ақ Каспий аймағы елдерінің өкілдері қатысты.

Бұл желі «Солтүстік-Оңтүстік» ХТС транскаспийлік тармағының соңғы буыны болып табылады және Каспий теңізі мен Парсы шығанағы порттары арасындағы тікелей теміржол қатынасын қамтамасыз етеді. Сондай-ақ бұл Иран мен Каспий аймағы елдері арасындағы сауда-экономикалық байланысты нығайтуға көмектеседі.

Бұл желі бойында Хаммаме аралық станциясы, 18 үлкен және 243 шағын көпір салынған. Бүкіл теміржол бойына талшықты-оптикалық кабель төселген. Жол инфрақұрылымы жолаушылар пойыздарының 120 км/сағ жылдамдықпен, жүк пойыздарының 80 км/сағ жылдамдықпен жүруіне арналған. Алғашқы жылы желі 3 миллион тонна жүк пен 300 мың жолаушы тасымалдаса, келешекте оның өткізу қабілеті жылына 7 миллион тонна жүк пен 600 мың жолаушыға жетеді деп жоспарлануда. Жобаның құны шамамен 30 триллион ирандық риалды құрады (715 миллион АҚШ доллары).

Айта кету керек, соңғы кезде Иран мен Қазақстан арасындағы логистикалық байланыстар жоғары қарқынмен дамып келеді. 2023 жылы Иран мен Қазақстанның темір жол компаниялары Иран арқылы тауар транзитін айтарлықтай арттыру мақсатында екі ел арасында тарифтік преференция белгілеп, темір жол әріптестігін арттыру туралы меморандумға қол қойған болатын.

Бұл меморандум аясында Қытай-Ресей-Еуропа темір жол дәлізі арқылы өтетін тауардың бір бөлігі Қытай-Қазақстан-Иран-Еуропа дәлізімен тасымалданады.  Сондай-ақ тараптар Қытай-Қазақстан-Иран-Түркия дәлізі арқылы өтетін алғашқы контейнерлік пойызды бір айдан аз уақыт ішінде Иранға кіргізуге келіскен болатын.

 

Әлеумет
08.11.2024
Жастар қамқорлық акциясын бастады
Аймақтар
08.11.2024
Кәсіби шеберлік сайысы өтті
Сұхбат
08.11.2024
Оңтайлы кадр саясаты – табыстылық пен тұрақтылық кепілі
Қауіпсіздік
08.11.2024
Елімізде қанша вокзал бар?
Инфрақұрылым
08.11.2024
Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды
Жаңалықтар / Мұрағат
08.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №95 08 қараша 2024 жыл
Спорт
07.11.2024
Құрама командалар жасақталды
07.11.2024
Таразда экоакция өтті
Жүк тасымалы
07.11.2024
Атырау жүк тасымалы жоспарды асыра орындады
Жүк тасымалы / Апта саны
07.11.2024
Биыл 210 млн тоннадан астам жүк т/ж көлігімен тасымалданды
Жаңалықтар
07.11.2024
ҚТЖ командасы жеңімпаз атанды
Инфрақұрылым
07.11.2024
Қазақстанда жаңа теміржол вокзалдары ашылды
Жүк тасымалы
06.11.2024
Қазақстандық астық өндірушілер жаңа өткізу нарықтарын игеруде
Жаңалықтар
06.11.2024
Тіл клубының кезекті отырысы өтті
Әлемде
06.11.2024
Stadler Польшада тағы бір зауыт ашты
Жолаушылар тасымалы
06.11.2024
Астана, Алматы және Шымкент қалалары арасында қосымша Taльго пойыздары қатынайды
Жаңалықтар
05.11.2024
ҚТЖ мен ALSTOM Қазақстанда электровоздың жаңа түрін өндіру туралы келісті
Жүк тасымалы
05.11.2024
Ауғанстан қазақстандық астықты көп мөлшерде қабылдауға дайын
Инфрақұрылым
05.11.2024
Алматы станциясындағы айналма желінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Жолаушылар тасымалы
05.11.2024
Жарыстан жеңіспен оралған жас домбырашылар пойыз ішінде күй орындады