Қытай Бразилияға деп жасаған монорельсті пойыздың алғашқысын жеткізді

Әлемде
16.07.2024, 11:44
Фото: CMSP
Қазақстан теміржолшысы

Сан-Паулу метро желісінде құрылысы жүріп жатқан 17 желіге деп тапсырыс берілген 14 монорельстік пойыздардың алғашқысы Сантос портына 2024 жылдың маусымында келді, екіншісі Бразилияға жылдың соңына дейін жеткізілуі керек, қалғанын өндіруші  қытайлық BYD компаниясы (Сычуань провинциясы) 2025 жылға дейін жеткізуді жоспарлап отыр.

Вагондарды пойызға қосқаннан кейін қауіпсіздік сертификаты мен жұмыс істеуге рұқсат алу үшін оны сынақтан өткізу процесі басталады. Автоматтандырылған 17 желі пойыздарды басқарудың радиоқабылдағыш жүйесін (CBTC) пайдаланады. Бес вагондық пойыз 616 жолаушыны тасымалдауға арналған, оның 114-і отырып жүре алады, сонымен қатар қозғалысы шектеулі адамдарға арналған орындар да бар.

Барлық вагондардың ені 3,2 м, бірінші және соңғы вагондардың ұзындығы 10 м, төрт вагон аралық өтуді ескере отырып, 60,8 м екі жағынан екі есікпен жабдықталған, ені 1,6 м.

Монорельсті пойыз ені 800 мм болатын бетон тіреуіш құрылым үстімен қозғалады. Әрбір вагонда екі арба бар, олардың әрқайсысы тартқыш қозғалтқышпен, екі тірек доңғалақтарымен, төрт бағыттаушы дөңгелектермен және екі тұрақтандырғыш дөңгелектермен жабдықталған. Пойыздың жылдамдығы 80 км/сағ дейін жетеді, 750 В тұрақты тоқпен қамтамасыз етілген.  

Сондай-ақ ол қайта аккумуляторлы батареялармен жабдықталған, ол негізгі тоқ өшіп қалған жағдайда келесі аялдамаға дейін қозғалысты жалғастыруға мүмкіндік береді.

17,7 шақырым болатын 17-ші желі 2026 жылдың маусымында ашылады деп жоспарланған және Сан-Паулу метро желісінің бірінші монорельстік желісі болмақ.

 

Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
Аймақтар
17.11.2025
Атырауда Абай мұрасы дәріптелді
Аймақтар
17.11.2025
Бөрітескен бекеті жаңа келбетке ие болды
Жүк тасымалы
17.11.2025
Теміржол көлігімен 38 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Жаңалықтар
17.11.2025
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан теміржол жобасын бес жыл ішінде аяқтауды жоспарлап отыр
Жолаушылар тасымалы
17.11.2025
Атырау–Алматы бағыты бойынша енді пойыз күн сайын қатынайды
Спорт
17.11.2025
Астанада ҚТЖ қызметкерлерінің Спартакиадасы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді