Қытай Бразилияға деп жасаған монорельсті пойыздың алғашқысын жеткізді

Әлемде
16.07.2024, 11:44
Фото: CMSP
Қазақстан теміржолшысы

Сан-Паулу метро желісінде құрылысы жүріп жатқан 17 желіге деп тапсырыс берілген 14 монорельстік пойыздардың алғашқысы Сантос портына 2024 жылдың маусымында келді, екіншісі Бразилияға жылдың соңына дейін жеткізілуі керек, қалғанын өндіруші  қытайлық BYD компаниясы (Сычуань провинциясы) 2025 жылға дейін жеткізуді жоспарлап отыр.

Вагондарды пойызға қосқаннан кейін қауіпсіздік сертификаты мен жұмыс істеуге рұқсат алу үшін оны сынақтан өткізу процесі басталады. Автоматтандырылған 17 желі пойыздарды басқарудың радиоқабылдағыш жүйесін (CBTC) пайдаланады. Бес вагондық пойыз 616 жолаушыны тасымалдауға арналған, оның 114-і отырып жүре алады, сонымен қатар қозғалысы шектеулі адамдарға арналған орындар да бар.

Барлық вагондардың ені 3,2 м, бірінші және соңғы вагондардың ұзындығы 10 м, төрт вагон аралық өтуді ескере отырып, 60,8 м екі жағынан екі есікпен жабдықталған, ені 1,6 м.

Монорельсті пойыз ені 800 мм болатын бетон тіреуіш құрылым үстімен қозғалады. Әрбір вагонда екі арба бар, олардың әрқайсысы тартқыш қозғалтқышпен, екі тірек доңғалақтарымен, төрт бағыттаушы дөңгелектермен және екі тұрақтандырғыш дөңгелектермен жабдықталған. Пойыздың жылдамдығы 80 км/сағ дейін жетеді, 750 В тұрақты тоқпен қамтамасыз етілген.  

Сондай-ақ ол қайта аккумуляторлы батареялармен жабдықталған, ол негізгі тоқ өшіп қалған жағдайда келесі аялдамаға дейін қозғалысты жалғастыруға мүмкіндік береді.

17,7 шақырым болатын 17-ші желі 2026 жылдың маусымында ашылады деп жоспарланған және Сан-Паулу метро желісінің бірінші монорельстік желісі болмақ.

 

Қауіпсіздік
18.12.2025
Қараусыз мал – қауіпті
Жүк тасымалы / Инфографика
18.12.2025
ҚТЖ жүк тасымалы мен теміржолдағы оқиғаларға түсініктеме берді
Әлемде
18.12.2025
Қытайда жолаушылар ағыны өсуде
Әлеумет
18.12.2025
«Маңғыстау–Алматы» пойызында шетел азаматы түсіріліп 5 тәулікке қамауға алынды
Спорт
17.12.2025
Тәуелсіздік күніне орай теміржолшылар арасында волейболдан жарыс өтті
Жүк тасымалы
17.12.2025
Каспий мен Парсы шығанағы: Қазақстан мен Иран логистикалық серіктестіктің жаңа белесінде
Жолаушылар тасымалы
17.12.2025
ҚТЖ ауа райының қолайсыздығына байланысты пойыздарда қосымша орындар ұйымдастырды
Жолаушылар тасымалы / Инфографика
16.12.2025
Осы жылы ҚТЖ пойыздарымен 12,2 млн жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар
16.12.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Жаңалықтар
16.12.2025
«Қазтеміржолкәсіп» ҚБ төрағасы теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Сұхбат
16.12.2025
Сапа – қозғалыс қауіпсіздігінің басты факторы
Жүк тасымалы
16.12.2025
Семейде жүк айналымында өсім жоғары
Жаңалықтар
16.12.2025
Ақтаулық студент WorldSkills Kazakhstan 2025 чемпионатында үздік шықты
Жаңалықтар
16.12.2025
Жеке даму стратегиясынан дәріс
Жаңалықтар
16.12.2025
Үздік жобалар көрмесі: мүдде ортақ, жеңіс жалқы
Жаңалықтар
16.12.2025
Жаңа кезең көшбасшысы қандай болмақ?
Жаңалықтар
16.12.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
ҚТЖ келбеті
16.12.2025
Аралдың ару қызы
Жаңалықтар
16.12.2025
«Теміржол білгірлері»: білім һәм ақыл-ой жарысы
Спорт
16.12.2025
Жыл садақшысы – Жаңаөзенде