Қытай Бразилияға деп жасаған монорельсті пойыздың алғашқысын жеткізді

Әлемде
16.07.2024, 11:44
Фото: CMSP
Қазақстан теміржолшысы

Сан-Паулу метро желісінде құрылысы жүріп жатқан 17 желіге деп тапсырыс берілген 14 монорельстік пойыздардың алғашқысы Сантос портына 2024 жылдың маусымында келді, екіншісі Бразилияға жылдың соңына дейін жеткізілуі керек, қалғанын өндіруші  қытайлық BYD компаниясы (Сычуань провинциясы) 2025 жылға дейін жеткізуді жоспарлап отыр.

Вагондарды пойызға қосқаннан кейін қауіпсіздік сертификаты мен жұмыс істеуге рұқсат алу үшін оны сынақтан өткізу процесі басталады. Автоматтандырылған 17 желі пойыздарды басқарудың радиоқабылдағыш жүйесін (CBTC) пайдаланады. Бес вагондық пойыз 616 жолаушыны тасымалдауға арналған, оның 114-і отырып жүре алады, сонымен қатар қозғалысы шектеулі адамдарға арналған орындар да бар.

Барлық вагондардың ені 3,2 м, бірінші және соңғы вагондардың ұзындығы 10 м, төрт вагон аралық өтуді ескере отырып, 60,8 м екі жағынан екі есікпен жабдықталған, ені 1,6 м.

Монорельсті пойыз ені 800 мм болатын бетон тіреуіш құрылым үстімен қозғалады. Әрбір вагонда екі арба бар, олардың әрқайсысы тартқыш қозғалтқышпен, екі тірек доңғалақтарымен, төрт бағыттаушы дөңгелектермен және екі тұрақтандырғыш дөңгелектермен жабдықталған. Пойыздың жылдамдығы 80 км/сағ дейін жетеді, 750 В тұрақты тоқпен қамтамасыз етілген.  

Сондай-ақ ол қайта аккумуляторлы батареялармен жабдықталған, ол негізгі тоқ өшіп қалған жағдайда келесі аялдамаға дейін қозғалысты жалғастыруға мүмкіндік береді.

17,7 шақырым болатын 17-ші желі 2026 жылдың маусымында ашылады деп жоспарланған және Сан-Паулу метро желісінің бірінші монорельстік желісі болмақ.

 

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі