Жер мен көктің арасында...
Новости
24.01.2017, 13:07
Шымкент электрмен жабдықтау дистанциясына қарасты Түркістан аудандық электр желісі 112 км диспетчерлік орталықтандырылған желі мен 100 км абонент желілеріне қызмет көрсетеді.
Мекемедегі 17 маман Түркістандағы барлық темір жол мекемесі мен жол жиегіндегі 400-ге жуық абонентті, телім бойындағы 9 станция мен сонда тұратын мыңға жуық тұрғынды тәулік бойы электр тоғымен қамтамасыз етеді. Оған бағдаршамға баратын белгі нүктелері мен ПОНАБ, орталықтандырылған электр қосындарын қосыңыз. Түркістаннан бастап, Шойтөбе, Күншағыр, Ақшоқат пен Отырабаттың ортасында Ұзынқұдық разъезі мен Темір, 37 разъезд, Қарақоңыр, Қостүйін бекеттері де кіреді. Ақдала мен Қостүйіннің ортасындағы Арыс өзенінің үстінен жүргізілген көпір мемлекеттік маңызы бар нысан саналатындықтан, түркістандықтар бақылайтын соңғы нүкте осы тұс. 7-8 электр механиктері мен монтерлері үнемі телім бойында жүреді. Негізгі ток беретін екі желінің бірінде жарық өшетін болса, қордағы тоқ екінші желіге 1,03 секундта қосылып, лезде бірінен-біріне өтуі керек. Сол кезде бағдаршам да, барлығы жұмыс атқара береді.
Халыққа жарық тарататын трансформаторлар үлкен станцияларда 3, шағын бекеттерде біреуден орналастырылған. Одан бөлек, әр бағдаршамның тұсындағы бағанада екеуден 130 кіші бір фазалық трансформатор қойылған. Бірі өшкенде, екіншісі іске қосылмақ. Егер, істен шықса бригада мүшелері реттеп тұрады. Телім бойынша бір «УАЗ» автокөлігі, Т-40 тракторы, АРВ-276 автомотодрезинасы бар. Сосын тәуліктің кез келген уақытында электр мамандары жұмысқа шыға береді.
Өткен жылы жер астындағы кабельдік желі шіріген соң, оны жаңалау үшін 200 метрдегі 4 бағанаға 3 сым тартылып, 800 метр жердегі әуе желілері жаңарған. Кейбір тұстарда кеңес кезіндегі прожекторлар әлі «қызмет етеді». Шағын станцияларда екі электр шамының сәулесімен жарық болса, үлкендерінде одан да көп. Себебі, вагонның алдыңғы дөңгелегін тексергенде жол бойы анық көріну керек
–Біздің жұмыста асығыстық пен шалалық деген мүлдем болмауы керек. Қауіпті электр қуатымен жалғанған желілер күтімін жасаған мамандарымыз жерде де, көкте де жұмыс жасайды. Сондықтан, екі шоқып, бір қарайтын сауысқанның сақтығы керек. Айына бір рет еңбек қорғау күніне ұжым мүшелері түгел қатысып, сабақпен қатар жазатайым оқиғалар талданып, жеделхаттар таныстырылып, жалпы біздің салаға қатысты жаңалықтар да осы күні кеңінен сөз болады. Одан соң, оқу- жаттығу полигонына барып, жаттығу жасаймыз,- дейді телім бастығы Самат Нұрғалиұлы.
Станциялардағы халыққа электр энергиясын тарататын 100 км желінің ағаш бағаналары 1964 жылғы салынған. Елу жылдан асса да ескіргендері жаңаланып, бірқатары әлі жарамды сапта. Диспетчерлік орталықтандырылған желідегі бетон бағаналардың негізі 1985 жылы қаланған. Күтімі жақсы болғандықтан сыр бере қоймаған. Күншағыр – Отырабаттың ортасын көктемде су басып, күзге дейін жатады. Түркістан – Шәуілдір автожолын су басып қалады. Бірақ рельс биікте орналасқандықтан, су теміржолдың екі жағасын алып тұрады. Мұндағы қауіп – судың кабельдерге кетіп қалуы. Электр мамандары «үйрек ұшып, қаз қонып» жатқан шағын көлшікте қайықпен жүріп, әр бағананы тексереді. Ал олардың түбіне судың қаншалықты кеткенін анықтау да оңай емес.
Түркістанда ғана емес, жалпы аймақта техникалардың дені ескірген. Сондықтан кейде бардан жоқ жасап, ескіні жамап-жасқап іске асырып отырған электр мамандары «кәрілік жетіп, қуаты кеткен» техникалар сыр бермесе, таңның атысы мен күннің батысы жер мен көктің арасында жүріп қауіпсіздікке сын келтірмейтіндеріне кепілдік береді.
Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
Новости
22.11.2024
КТЖ выявило хищение дизельного топлива на 16 млн тенге в депо Бесколь
Пассажирские перевозки
22.11.2024
Нацперевозчик объявил о скидках на железнодорожные билеты
Новости
22.11.2024
Железнодорожную инфраструктуру продолжают обновлять в Акмолинском регионе
Регионы
22.11.2024
Обучение первозимников ведут на предприятиях Семейского отделения ГП
Регионы
22.11.2024
Семинар-совещание по технике безопасности провели на станции Балхаш
Новости
22.11.2024
Около сотни руководителей линейного уровня путевого хозяйства прошли обучение в Астане
Новости
22.11.2024
Вопросы в области логистики и инфраструктуры обсудили на СВМДА в Астане
Грузовые перевозки
22.11.2024
Более 160 тысяч тонн зерна погрузили в ноябре в Костанайском отделении ГП
Новости / Архив
22.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №99 от 22 ноября 2024 года
Регионы
21.11.2024
Директор специализированного мостового отряда Канат Карбозов стал обладателем «Самұрық-Қазына» акционерлік қоғамының құрметті қызметкері»
Регионы
21.11.2024
Экскурсию для подростков провели на железнодорожных предприятиях станции Илецк
Регионы
21.11.2024
Условный пожар потушили на станции Кушмурун
Новости
21.11.2024
Дноуглубительные работы досрочно завершили в порту Курык
Новости
21.11.2024
Новые инновационные технологии диагностики пути внедряют на железной дороге в Казахстане
Новости
21.11.2024
КТЖ расширит терминальную сеть в Европе
Грузовые перевозки
20.11.2024
Более 307 тыс. тонн зерна погрузили в ноябре в Акмолинском отделении ГП
Новости
20.11.2024
KAZAKH GRAIN & LOGISTIC FORUM 2024 пройдет в Астане
Новости
20.11.2024
Казахстан планирует развивать транспортно-транзитные коридоры в формате СНГ +
Регионы
20.11.2024
О мерах безопасности вблизи железной дороги продолжают напоминать учащимся школ и колледжей в Уральске
Интервью
20.11.2024
Об обеспечении безопасности на железной дороге рассказали ревизоры в ВКО